Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 september 2007, 12:54
michelle-mama michelle-mama is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 september 2007
Berichten: 1
michelle-mama is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief 'Frontoffice' nakijken alsjeblieft!!

Bedrijfnaam
adres

Mich
adres

’s-Gravenhage, 14 september 2007

Betreft: Medewerker Front Office m/v voor 38 uur per week

Geachte Dhr. M. van Ho...

U zoekt een Medewerker Front Office dat is exact de functie waar ik naar zoek.
Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik die vakbekwame Mederwerker Front Office ben waarnaar u zoekt.

Ik ben een gastvrouw met een representatief voorkomen, een stevig karakter, ik ben spontaan, zelfstandig en heb ik een rustige persoonlijkheid en een goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheid. Ook heb ik contactuele vaardigheden, een dienstverlenende en flexibele instelling.

Verder heb ik oog voor cijfers, voor de bedrijfsprocessen en voor de mensen met wie ik samenwerk en natuurlijk voor de gasten die ik zal ontvangen. Ik hou ervan om mensen het naar hun zin te maken en kan goed met mensen omgaan. Ik ben vriendelijk, gezellig en sociaal en ook bereid om voor mijzelf om te komen, mensen stellen mijn gezelschap op prijs! Ik heb ook gevoel voor humor, maar kan ook serieus zijn als het moet! Graag zou ik mijn talenten in deze wisselde baan in een dynamische en zeer professionele organisatie inzetten en verder ontwikkelen. Daarom solliciteer ik bij uw organisatie.

Ook heb ik een leerdoel en dat is om mij meer te verdiepen in talen, omdat ik wat meer moeite heb om die onder de knie te krijgen, maar ik ben leergierig genoeg om cursussen ervoor te volgen en dat zal mij dan ook zeker lukken.

Ik heb altijd met veel plezier gewerkt in de Kinderopvang als Pedagogisch Medewerkster. Ik kon goed overweg met mijn collega’s en ook had ik te maken met de ouders van de kinderen, waar ik een goede vertrouwensband mee heb opgebouwd. De reden dat ik solliciteer bij (bedrijfnaam) is omdat ik toe ben aan een nieuwe uitdaging en de functie Medewerker Frontoffice helemaal bij mij vind passen.


Met vriendelijke groet,

Mich


(vacature luid:

In deze aantrekkelijke functie ben je werkzaam als receptioniste in ons entreegebied, als gastheer / -vrouw ten behoeve van groepsontvangsten en als kassier, waarbij je verantwoordelijk bent voor het wisselen en terugwisselen van valuta, chips...
Ben jij de geschikte kandidaat? Dan heb je tenminste VMBO/HAVO-niveau en relevante werkervaring in een dienstverlenende omgeving. Verder beschik je over uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden, ben je flexibel, collegiaal en beheers je de moderne talen. Werkervaring bij een bank of postkantoor is een pré.)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 september 2007, 17:15
fries meisje fries meisje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 september 2007
Berichten: 2
fries meisje is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief 'Frontoffice' nakijken alsjeblieft!!

Hoi Michelle,

ik heb zelf net een brief geplaatst en kwam jouw brief tegen. Wat me opvalt is dat er nog een aantal schrijffouten in staan met name wat betreft punten en komma's en dat je heel veel zinnen begint met ik. Dat leest niet prettig en wordt op den duur vervelend. Het woordje ook komt eveneens vaak voor. Probeer wat meer af te wisselen in je woordgebruik. Verder geef je drie keer aan waarom je op deze functie solliciteert, een keer is voldoende lijkt mij. Dan leest je brief een stuk prettiger.

succes dr mee.

groetjes M
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 september 2007, 17:23
CVOK CVOK is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 september 2007
Berichten: 2
CVOK is on a distinguished road
Wink Re: sollicitatiebrief 'Frontoffice' nakijken alsjeblieft!!

Ik heb je brief ook net zitten lezen maar vraag me af of je weet waar je op solliciteert. Als ik lees wat je kunt en waar je op reageert past dat voor mijn gevoel niet echt bij elkaar. Ik heb het gevoel dat je in niveau zwaar in gaat leveren.

Toch wenst ik je succes.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wil iemand mijn Engelse sollicitatiebrief nakijken? BAS Sollicitatiebrief en cv 6 17 januari 2008 20:51
Sollicitatiebrief activiteitenbegeleider verstandelijk handicap - svp nakijken meisje Sollicitatiebrief en cv 4 13 mei 2007 20:02
Sollicitatiebrief verkoopmedewerker, Wie wil hem nakijken? jolanda24 Sollicitatiebrief en cv 1 8 september 2006 14:22
Wie wil mijn interne sollicitatiebrief nakijken Semmy Sollicitatiebrief en cv 1 27 augustus 2006 00:04
Wil iemand mijn sollicitatiebrief even nakijken? BAS Sollicitatiebrief en cv 4 31 oktober 2005 14:17


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon