Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 februari 2007, 16:31
nadine158
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard open sollicitatie tandartsassistente

xxx
xxx
xxx

xxx, 2 februari 2007

Tandartspraktijk
Straat
Postcode

Betreft: open sollisitatie

Geachte heer, mevrouw,

Via deze brief wil ik solliciteren naar een baan binnen uw praktijk als tandartsassistente.

De reden van mijn sollicitatie naar uw praktijk is, dat mijn huidige werkgever zijn pensioen gerechtige leeftijd heeft bereikt. Daarom ben ik nu genoodzaakt om op een nieuwe baan te solliciteren, die bij mijn profiel past.

Tijdens het volgen van mijn MBO-opleiding tandartsassistente en na het afronden van deze opleiding. Ben ik werkzaam als stoelassistente en omloopassistente bij mijn nog huidige werkgever xxx

In mijn huidige baan heb ik ervaren hoe ik mijn enthousiasme kan inzetten in mijn werk. Een patiëntgerichte houding naast het assistentie verlenende werk. Het vertrouwen schenken aan patiënten. Dat is ook de reden dat ik me graag verder wil inzetten in de dienstverlenende sector.

Voor nadere informatie met betrekking tot mijn studie, persoon en ervaringen verwijs ik u naar bijgesloten curriculum vitae

Graag zou ik

In afwachting op uw reactie verblijf ik.
Met vriendelijke groet,

xxx









Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 2 februari 2007, 15:33
nadine158
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: open sollicitatie tandartsassistente

de vernieuwde versie:


xxx
xxx
xxx

xxx, 2 februari 2007

Tandartspraktijk xxx
xxx
xxx

Betreft: open sollicitatie

Geachte heer / mevrouw ,

Via deze brief wil ik solliciteren naar een baan binnen uw praktijk als tandartsassistente.

De reden van mijn sollicitatie naar een baan binnen uw praktijk is, dat mijn huidige werkgever zijn pensioen gerechtigde leeftijd heeft bereikt. Daarom ben ik nu genoodzaakt om op een nieuwe baan te solliciteren, die bij mijn profiel past.

Tijdens het volgen van mijn MBO-opleiding tandartsassistente en na het afronden van deze opleiding. Ben ik werkzaam geweest als stoelassistente en omloopassistente bij mijn huidige werkgever xxx

In mijn huidige baan heb ik ervaren hoe ik mijn enthousiasme kan gebruiken bij mijn werk. Een patiëntgerichte houding naast het assistentie verlenende werk. Het vertrouwen schenken aan patiënten. Dat is ook de reden dat ik me graag verder wil inzetten in de dienstverlenende sector.

Ik zou mij graag verder willen ontwikkelen als tandartsassistente en meer willen leren over het vak. Graag zou ik dan ook uitgenodigd willen worden voor een gesprek. In de bijlage leest u meer over mijn opleiding en werkervaring. Uw positieve reactie hoop ik graag te ontvangen.


In afwachting op uw reactie verblijf ik.
Met vriendelijke groet,

xxx






Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #3  
Oud 4 februari 2007, 14:01
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: open sollicitatie tandartsassistente

Hoi Nadine,

Je zegt dat je op zoek bent naar een nieuwe baan is dat de oude werkgevr stopt vanwege zijn leeftijd. Dat is een plausibele reden, maar je kunt ook aangeven dat je je opgedane kennis wil gaan verbreden. Je bent nu al thuis in deze tandartspraktijk maar je staat nu open voor een jongere praktijk waar vernieuwende technieken worden toegepast.
Verder lijkt het me handig om een naam van de tandarts in je briefhoofd te zetten.

Succes ermee.
Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie voor functie op financiële administratie Simmie Sollicitatiebrief en cv 7 16 november 2007 10:47
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26
Open sollicitatie nadiasja Sollicitatiebrief en cv 1 6 november 2006 15:04
Open sollicitatie office manager/accountmanager marcmarieke Sollicitatiebrief en cv 1 27 september 2006 11:17
Pakkende 1e zin open sollicitatie sterretje24 Sollicitatiebrief en cv 3 6 januari 2006 17:49


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon