Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 november 2010, 23:05
sjoerd1864 sjoerd1864 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 november 2010
Berichten: 1
sjoerd1864 is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie junior account manager, medewerker account team

Hanos
T.a.v.
Afdeling personeelszaken
Adres
Postcode en woonplaats

Utrecht, 07 november 2010

Betreft: Open sollicitatie

Geachte heer ,

Naar aanleiding van ons telefoon gesprek van datum jongst leden wil ik graag mijn interesse motiveren voor een functie bij de Hanos.

Ik ben opzoek naar een functie op de afdeling verkoop als medewerker van het account team, junior account manager of een soortgelijke functie.

De grote aantrekkingskracht van deze functie ligt voor mij vooral in het bezoeken van huidige en nieuwe klanten, het communicatieve deel. Administratie heb ik bij mijn vorige werkgever ook gedaan en vind ik een welkome afwisseling in de baan.

Door mijn ruime ervaring in de horeca krijgt u een stressbestendig, snel schakelende werknemer met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Ik kan goed inspelen op de wensen van een klant en los graag problemen op. Met mijn werkervaring heb ik als voordeel dat ik creatief ben ingesteld en een grote communicatieve vaardigheid heb.

De Hanos heeft een breed assortiment met exclusieve en innovatieve producten. Het personeel is goed op de hoogte van wat er op zijn of haar vakgebied afspeelt en de service naar klanten toe is goed. Dit zijn een aantal reden van waarom ik graag deel zou willen uitmaken van de wereld die Hanos heet.

Mochten er nog vragen zijn naar aanleiding van de brief dan zou ik deze graag in een gesprek komen toelichten.

Om er zeker van te zijn dat deze brief is aangekomen zal ik over enkele dagen nog een keer telefonische contact opnemen.

Met vriendelijke groet,

mijn naam
adres
en handtekening

Bijlage: Curriculum Vitae


Dit is mijn eerste open sollicitatie. Erg moeilijk omdat je geen leidraad hebt, maar wel een leuke uitdaging.
Als jullie tips hebben dan hoor ik ze graag!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 november 2010, 15:17
Hassan
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

0: Open brieven hebben vaak geen zin bij grote concerns. Je kunt beter gericht contact opnemen met PZ via LinkedIn of een via bekende die er al werkt.
1: Je maakt heel veel stijlfouten. Voorbeelden: geachte, en niet geachte ,
2: Jongstleden is ouwe lullen taal
3: Interesse motiveren is geen NL
4: Opzoek is op zoek
5: Bestaat het "account team" of "junior account manager" wel?
6: Je hebt veel noten op je zang maar geen voorbeelden waarmee je deze onderbouwt.
7: Hanos weet ook wel waarom ze zo goed zijn maar wederom geef je geen voorbeelden waarmee je je juist je eigen aansluiting daarop onderbouwt
8: Je kunt zonder meer bellen: niet in de brief opnemen
9: Met geachte beginnen is met hoogachtend afsluiten
Succes!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjoerd1864 Bekijk bericht
Hanos
T.a.v.
Afdeling personeelszaken
Adres
Postcode en woonplaats

Utrecht, 07 november 2010

Betreft: Open sollicitatie

Geachte heer ,

Naar aanleiding van ons telefoon gesprek van datum jongst leden wil ik graag mijn interesse motiveren voor een functie bij de Hanos.

Ik ben opzoek naar een functie op de afdeling verkoop als medewerker van het account team, junior account manager of een soortgelijke functie.

De grote aantrekkingskracht van deze functie ligt voor mij vooral in het bezoeken van huidige en nieuwe klanten, het communicatieve deel. Administratie heb ik bij mijn vorige werkgever ook gedaan en vind ik een welkome afwisseling in de baan.

Door mijn ruime ervaring in de horeca krijgt u een stressbestendig, snel schakelende werknemer met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Ik kan goed inspelen op de wensen van een klant en los graag problemen op. Met mijn werkervaring heb ik als voordeel dat ik creatief ben ingesteld en een grote communicatieve vaardigheid heb.

De Hanos heeft een breed assortiment met exclusieve en innovatieve producten. Het personeel is goed op de hoogte van wat er op zijn of haar vakgebied afspeelt en de service naar klanten toe is goed. Dit zijn een aantal reden van waarom ik graag deel zou willen uitmaken van de wereld die Hanos heet.

Mochten er nog vragen zijn naar aanleiding van de brief dan zou ik deze graag in een gesprek komen toelichten.

Om er zeker van te zijn dat deze brief is aangekomen zal ik over enkele dagen nog een keer telefonische contact opnemen.

Met vriendelijke groet,

mijn naam
adres
en handtekening

Bijlage: Curriculum Vitae


Dit is mijn eerste open sollicitatie. Erg moeilijk omdat je geen leidraad hebt, maar wel een leuke uitdaging.
Als jullie tips hebben dan hoor ik ze graag!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie juridisch medewerker bbl bij een rechtbank duifje Sollicitatiebrief en cv 2 22 september 2010 14:55
Open sollicitatie administratief medewerker & cv pcjvanhemert Sollicitatiebrief en cv 5 19 oktober 2009 17:00
Open sollicitatie medewerker range presentation childuh Sollicitatiebrief en cv 4 24 maart 2009 18:41
sollicitatie account manager Thomas Sollicitatiebrief en cv 0 23 oktober 2006 12:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon