Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 oktober 2011, 21:42
uniquestudent uniquestudent is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2011
Berichten: 11
uniquestudent is on a distinguished road
Post Sollicitatiebrief medewerker klantenservice

Beste forum leden,
Deze website is mij aangeraden door een klasgenoot, zou iemand mij kunnen helpen met het nakijken van de onderstaande sollicitatiebrief? Ik zou jullie zeer dankbaar zijn.

Geachte heer/mevrouw,

Bij het zien van de vacature medewerker klantenservice op de website XXX, was ik meteen enthousiast. De functie waarin klanten geholpen moeten worden met hun verzekeringszaken past precies bij mij als persoon en het zou me daarom een genoegen zijn om bijdrage te leveren aan uw organisatie.

Momenteel volg ik de opleiding XXX aan de Hogeschool Rotterdam en verwacht mijn diploma eind december 2011. Door het volgen van diverse colleges en het deelnemen aan projecten gedurende mijn opleiding, heb ik veel kennis opgebouwd op het gebied van financiën, communicatie en marketingactiviteiten.

Die kennis heb ik in praktijk omgezet tijdens mijn stage bij XXXX. Mijn werkzaamheden bestonden voornamelijk uit administratieve en telefonische ondersteuning voor de commerciële binnendienst–afdeling. Daarnaast heb ik vaak de medewerkers in het marketingafdeling geassisteerd met het opstellen van efficiënt communicatiemiddelen, dit ten behoeve van belangrijke evenementen zoals beursen en klantendagen.

Naast mijn stages heb ik diverse bijbanen gehad waarin ik mijn kennis en vaardigheden in verschillende sectoren heb kunnen uitbreiden. Uit mijn stages en mijn vorige banen weet ik, dat ik zowel in een teamverband als zelfstandig goed kan werken.

Het lijkt mij uitdagend om te werken als klantcontact medewerker, omdat ik het zeer prettig vind om klanten een goede dienst te verlenen tijdens mijn werk. Bovendien bieden de werkzaamheden mij de kans aan, om als een student goed te ontwikkelen. Aangezien het uitstekend aansluit bij mijn studie, zal ik deze kennis zeker nodig hebben in mijn toekomstige carrière.

Graag zou ik mijn CV en motivatie verder willen toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

XXX
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 oktober 2011, 22:30
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Als jij eerst anderen helpt op dit forum, dan helpen wij jou weer.

http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23
Puntje 2.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 29 oktober 2011, 14:01
uniquestudent uniquestudent is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2011
Berichten: 11
uniquestudent is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danjel Bekijk bericht
Als jij eerst anderen helpt op dit forum, dan helpen wij jou weer.

http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23
Puntje 2.
Groot gelijk heb je.. Sorry ik had het niet geleze...
Met citaat reageren
  #4  
Oud 30 oktober 2011, 09:52
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uniquestudent Bekijk bericht

Geachte heer/mevrouw,

Bij het zien van de vacature medewerker klantenservice op de website XXX, was ik meteen enthousiast. De functie waarin klanten geholpen moeten worden met hun verzekeringszaken past precies bij mij als persoon en het zou me daarom een genoegen zijn om een bijdrage te leveren aan uw organisatie.

Momenteel volg ik de opleiding XXX aan de Hogeschool Rotterdam en verwacht mijn diploma eind december 2011. Door het volgen van diverse colleges en het deelnemen aan projecten gedurende mijn opleiding, heb ik veel kennis opgebouwd op het gebied van financiën, communicatie en marketingactiviteiten.

Die kennis heb ik in praktijk omgezet tijdens mijn stage bij XXXX. Mijn werkzaamheden bestonden voornamelijk uit administratieve en telefonische ondersteuning voor de commerciële binnendienst–afdeling. Daarnaast heb ik vaak de medewerkers in het marketingafdeling geassisteerd met het opstellen van efficiënte communicatiemiddelen, dit ten behoeve van belangrijke evenementen zoals beurzen en klantendagen.

Naast mijn stages heb ik diverse bijbanen gehad waarin ik mijn kennis en vaardigheden in verschillende sectoren heb kunnen uitbreiden. Uit mijn stages en mijn vorige banen weet ik, dat ik zowel in een teamverband als zelfstandig goed kan werken.

Het lijkt mij << Klinkt twijfelachtig uitdagend om te werken als klantcontact medewerker, omdat ik het zeer prettig vind om klanten een goede dienst te verlenen tijdens mijn werk. Bovendien bieden de werkzaamheden mij de kans aan, om als een student goed te ontwikkelen. Aangezien het uitstekend aansluit bij mijn studie, zal ik deze kennis zeker nodig hebben in mijn toekomstige carrière.

Graag zou ik mijn CV en motivatie verder willen toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

XXX
Ik vind het geen slechte brief, ik heb wat kleine puntjes aangehaald (in rood).
Verder mis ik het waarom je bij dit bedrijf wilt werken.
Succes
Met citaat reageren
  #5  
Oud 31 oktober 2011, 21:54
maya_bee maya_bee is offline
Lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2011
Berichten: 6
maya_bee is on a distinguished road
Standaard

In het laatste gedeelte benadruk je vooral wat het bedrijf jou biedt. Ik zou hier meer neerzetten waarom je juist bij dit bedrijf wilt werken. Wat jij hun kunt bieden

Verder vind ik het een prima brief
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief medewerker Klantenservice bij een woningbouwvereniging Sara29 Sollicitatiebrief en cv 4 16 september 2011 15:19
Sollicitatiebrief medewerker klantenservice marmar Sollicitatiebrief en cv 2 29 maart 2010 23:10
Sollicitatiebrief medewerker klantenservice, graag commentaar baanzoeker Sollicitatiebrief en cv 0 2 maart 2009 23:25
sollicitatiebrief medewerker klantenservice, graag commentaar Anita_01 Sollicitatiebrief en cv 2 2 mei 2007 22:10
Sollicitatiebrief medewerker klantenservice badria Sollicitatiebrief en cv 1 19 januari 2007 00:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon