Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 februari 2007, 14:12
Deftone Deftone is offline
Lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2007
Berichten: 7
Deftone is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie MTV

Hoi

Ik ben ondertussen al een half jaar werk aan het zoeken.
Ik heb bedrijfscommunicatie gestudeerd in Hasselt (3 jaar) en heb mijn stage gelopen bij het tweede grootste muziekfestival van België. Nu wil ik liefst ook werken in een bedrijf of vzw wat actief is op vlak van cultuur, muziek, evenementen.

Ik heb tot nu toe ongeveer een 20-tal sollicitatiebrieven gestuurd maar ik kreeg steeds te horen dat ik niet weerhouden ben voor een functie omdat ik niet voldoende ervaring heb. Nu is het een beetje dubbel; ik krijg geen werk dus kan ik moeilijk ervaring opdoen.

Is er een manier om dit op te lossen of heeft iemand tips?

Om een paar voorbeelden te geven (miss dat ik heel erg foute sollicitatiebrieven schrijf...). Alvast bedankt voor jullie tips, trics en antwoorden!

De eerste is een spontane sollicitatie voor MTV Networks België
Betreft: Spontane Sollicitatie


Geachte mevrouw ****

Al sinds het beëindigen van mijn studies bekijk ik elke week de vacature pagina van MTV Networks.
Tot mijn grote vreugde zag ik laatst dat er door een structuurwijziging tien vacatures vrij kwamen.
Dag in, dag uit hoopte ik dat er nog één vacature zou verschijnen die perfect aansluit bij mijn passie voor muziek en studies Bedrijfscommunicatie...maar helaas.

Maar als de berg niet naar Mozes komt, komt *** naar MTV. Bij deze wil ik dan ook spontaan solliciteren voor een functie binnen het Strategie & Communicatie team!