Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 31 mei 2009, 22:21
marie marie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Berichten: 2
marie is on a distinguished road
Standaard open sollicitatiebrief dtp vormgever

Beste Leden,

Kunnen jullie aan of opmerkingen geven op mijn open sollicitatiebrief met name vooral mijn openingszin. Ik zoek een opvallende, pakkende openingszin.

Alvast bedankt.
Marie






Geachte .........

Zoekt u in uw organisatie nog naar een enthousiaste, ervaren medewerker? Dan kunt u stoppen met zoeken en wil ik mij graag aan u voorstellen.

Mijn naam is ...... Als afgestudeerde MBO Grafisch Vormgever / DTP heb ik bij verschillende bedrijven gewerkt. Ik heb op grond van ervaring en successen steeds zwaardere takenpakketten gekregen en met succes afgerond en niet alleen als in de functie vormgever/dtp’er.

In dit werk toon ik een grote mate van stressbestendigheid. Ik ben zeer flexibel en vind teamwork erg belangrijk zodat je met je collega’s binnen een zo kort mogelijke tijd een kwalitatief goed product kan leveren en een professioneel bedrijf creëert. Daarnaast geeft het mij veel voldoening om klanten tevreden te stellen door een kwalitatief goed product af te leveren.

Wat mij aantrekt in uw bedrijf is de mogelijkheid mijn creatieve vaardigheden verder te ontwikkelen in verschillende reclameuitingen. Hoewel ik mijn ervaring in de branche als dtp/vormgeving heb opgedaan kan ik u verzekeren dat ik leergierig ben en uitdagingen graag in mijn werk aanpak. Ook in mijn actieve sportcarriere verleg ik regelmatig mijn grenzen en heb ik geleerd door discipline mijn prestaties te verbeteren. Mijn horizon uitbreiden met nieuwe kennis en ervaringen is voor mij heel belangerijk. Naast nieuwe ervaringen en uitdagingen geeft variatie in taken mij veel plezier in werk. Met deze kwaliteiten denk ik voor uw bedrijf een waardevolle nieuwe collega te zijn.

Ik hoop dat ik met deze brief mijn enthousiasme voor een functie in uw bedrijf heb kunnen overbrengen. Voor nadere informatie met betrekking tot mijn studies, persoon en ervaring verwijs ik u naar bijgesloten curriculum vitae. Graag kom ik langs voor een persoonlijke gesprek waarin ik met u mijn mogelijke bedrage bij uw bedrijf verder kan bespreken.


Met vriendelijke groeten,
......


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 2 juni 2009, 22:39
marley marley is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 mei 2009
Berichten: 5
marley is on a distinguished road
Standaard Re: open sollicitatiebrief dtp vormgever

Hallo,

Ik zou de eerste zin niet plaatsen, als ik zo'n brief onder ogen zou krijgen ging ik er niet op in.
Is in mijn ogen een beetje te, probeer een andere toon te zetten misschien met voorbeelden van hoe jij bent als dtp vormgever

Succes

Marley
Met citaat reageren
  #3  
Oud 3 juni 2009, 08:29
marie marie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Berichten: 2
marie is on a distinguished road
Standaard Re: open sollicitatiebrief dtp vormgever

Oke bedankt Marley, ik had zo'n zin ergens gelezen. Een zin dat de aandacht moest aantrekken. Later schrijf ik hoe ik ben. Dus wat heb jij dan in gedachte?

gr.Marie
Met citaat reageren
  #4  
Oud 3 juni 2009, 20:43
marley marley is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 mei 2009
Berichten: 5
marley is on a distinguished road
Standaard Re: open sollicitatiebrief dtp vormgever

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie Bekijk bericht
Oke bedankt Marley, ik had zo'n zin ergens gelezen. Een zin dat de aandacht moest aantrekken. Later schrijf ik hoe ik ben. Dus wat heb jij dan in gedachte?

gr.Marie
Op deze site staat ook een voorbeeld brief voor een open sollicitatie, daar moet je even kijken.
Is een hele fijne zin om een brief te beginnen.
Heel veel succes en ik hoop dat je wordt aangenomen!
Marley
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
open sollicitatiebrief leerkracht basisonderwijs Serena Sollicitatiebrief en cv 6 9 september 2009 02:12
Open sollicitatiebrief meewerkstage Mike Sollicitatiebrief en cv 0 17 december 2008 14:58
Open sollicitatiebrief voor de functie mw-er TGtje Sollicitatiebrief en cv 2 6 oktober 2008 20:23
nieuwe poging open sollicitatiebrief bia Sollicitatiebrief en cv 4 28 mei 2006 01:04
open sollicitatiebrief controleren bia Sollicitatiebrief en cv 2 21 mei 2006 00:23


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon