Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #51  
Oud 17 november 2020, 15:41
RadlerADD RadlerADD is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2020
Berichten: 3
RadlerADD is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudolf84 Bekijk bericht
Dag RadlerAdd en Guusje,

Vandaag tijdens mijn werk bedacht ik ineens dat ik nog moest reageren. Dus sorry voor de wat latere reactie.
Maar ik ben blij om te lezen dat er blijkbaar nog veel energie geput wordt uit het stuk van zo'n lange tijd geleden. En rot voor jullie dat jullie nu in deze situatie zitten. Ik begrijp volkomen hoe jullie je voelen.

Er is inmiddels een flinke tijd voorbij gegaan. Ik heb toch doorgezet met Media & Entertainment Management en heb met veel pijn en moeite mijn studie in 2016 gehaald. Vervolgens ben ik aan het werk gegaan als medewerker Customer Service bij een grote rederij. Vanaf dag 1 was dat niets, maar heb het 3 jaar volgehouden en in 2019 ben ik door een reorganisatie weg gegaan met een vaststellingsovereenkomst.
Sindsdien werk ik als Freelance Vormgever voor verschillende klanten en probeer ik ook nog ander werk erbij te doen. Zo werk ik nu als Bron & Contact Onderzoeker bij de GGD. Ik heb gemerkt dat een andere kwaliteit van me, naast creatief bezig zijn, contact met mensen hebben is. Dus dit is op dit moment een mooie baan, al is het tijdelijk. Ik ben wel dringend weer op zoek naar een leuke creatieve uitdaging en dan op vast niveau. Dat kan hier in Rotterdam zijn of elders in Nederland.
Dus ik ben er nog steeds niet, maar het hele leven is een leerweg. Ik denk ook dat ik steeds weer ander werk ga doen. Want je leeft maar 1 keer, dus waarom niet veel verschillende dingen.

Wat betreft jullie situatie is denk ik te gaan voor datgene waar je gelukkig van wordt. De zorg is een mooie werkplek. Daar zoeken ze veel mensen. Maar maak een studie af en kijk daarna verder. Het is even doorbijten, maar als je een HBO papiertje hebt kun je nog overal aan de gang. Kijk ook of je toevallig een opleiding kunt doen waarbij ICT nodig is in de zorg. Dus waarbij je enerzijds mensen helpt en anderzijds met ICT bezig bent.

Graag hoor ik wat jullie allemaal van plan zijn.
Heel veel succes!


Hey Rudolf, toch weer leuk een reactie van je te zien! Grappig ook dat iets dat wat jij mee hebt gemaakt ook na 10 jaar nog steeds relevant is.
Ik vind het ook wel leuk om te horen dat je dingen uitprobeert, zo zie ik het maar ook. Uiteindelijk moet de huur betaald kunnen worden en
hoorde van iemand dat de GGD niet al te slecht betaalt.

Nu al weer een tijdje bezig met de stage, maar door Corona vrijwel niet meer op kantoor geweest. In al die maanden helaas niet al te veel gedaan gekregen en het voelt ook alsof ik dingen leer waar ik later niet al te veel aan heb (naast doorzettingsvermogen dan).
Het klinkt vreemd maar waarschijnlijk zal ik deze stage ook niet halen, ik krijg het maar niet voor elkaar. Maar goed, ik vind een 6 ook hoog genoeg en als ik daarmee deze periode kan afsluiten ben ik al blij

Het plan is nog steeds hetzelfde, nog steeds proberen verpleegkunde te doen maarja, eerst moet deze studie afgemaakt worden. Zie het totaal niet
meer zitten om door te gaan, wat een ellende. Gaat uiteindelijk wel goed komen hoor, daar geloof ik ook in.

Dat idee van zorg en ICT combineren klinkt bekend, die hoor ik vaker, ik sta er wel bijna op vast dat ik helemaal niets meer met ICT wil doen.
Met mijn huidige bijbaan help ik nog steeds ouderen met ICT problemen en het klantcontact is fantastisch maar ik zou toch liever primair de verzorger zijn dan de IT klusjesman, in ieder geval vind ik de gesprekken voeren leuker dan daadwerkelijk de computerproblemen oplossen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
loopbaan, onzekerheid, studeren, studie, studiekeuze

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De wanhoop nabij... Cassie Loopbaanvragen 24 23 juli 2014 09:56
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
Te veel aan kennis, gebrek aan lef: eerste stapjes in arbeidsland Aardbei Loopbaanvragen 6 2 november 2010 15:52
Wat moet ik nou! Kaatje Alle andere carričreonderwerpen 6 6 oktober 2008 00:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon