Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 juli 2006, 15:22
tReSeKe tReSeKe is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 juli 2006
Berichten: 2
tReSeKe is on a distinguished road
Standaard Media en entertainment manager

Hey allemaal!

Belgische zijnde heb ik een paar vraagjes! Ik zou dolgraag een opleiding 'event' volgen maar hier in België bieden ze dat zo goed als niet aan. Als ze die opleiding dan wel aanbieden is het voltijds onderwijs en dat kan ik niet aan aangezien ik al aan het werk ben. Ik heb namelijk al een diploma toerisme achter de kiezen. Ik heb deze site helemaal uitgeplozen, althans dat denk ik toch, en ik kan maar niet vinden waar je precies de opleiding kan volgen die'k wil.

Media en entertainment manager in het duale of deeltijdse systeem lijkt me ideaal maar ik heb geen idee aan welke school ik dit kan volgen. Is er in Maastricht (of die omstreken) daar een aanbod voor? Zijn er mensen die dit al gevolgd hebben? Hoe viel het mee? Zijn er voldoende carrièremogelijkheden?

Bedankt in elk geval voor jullie antwoorden! Ik zoek ondertussen nog wat verder.

Groetjes!
tReSeKe
Met citaat reageren
  #2  
Oud 5 juli 2006, 17:15
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: Media en entertainment manager

Hoi tReSeKe,

Hier op Carrièretijger hebben we een inhoudelijke beschrijving van de Nederlandse hbo-opleiding Media en Entertainment Management en de hbo-opleiding Vrijetijdsmanagement. Als je meer wilt weten over de opleidingsinstellingen die deze studies aanbieden dan is Studiekeuze123 een prima site.
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 5 juli 2006, 17:26
tReSeKe tReSeKe is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 juli 2006
Berichten: 2
tReSeKe is on a distinguished road
Standaard Re: Media en entertainment manager

Aha, prima! Dan zal ik die site even doorkruisen! Het Nederlandse schoolsysteem is zo anders dan hier. Altijd handig om wat nuttige sites te krijgen!

Bedankt, René!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 5 januari 2007, 01:07
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Media en entertainment manager

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tReSeKe Bekijk bericht
Hey allemaal!

Belgische zijnde heb ik een paar vraagjes! Ik zou dolgraag een opleiding 'event' volgen maar hier in België bieden ze dat zo goed als niet aan. Als ze die opleiding dan wel aanbieden is het voltijds onderwijs en dat kan ik niet aan aangezien ik al aan het werk ben. Ik heb namelijk al een diploma toerisme achter de kiezen. Ik heb deze site helemaal uitgeplozen, althans dat denk ik toch, en ik kan maar niet vinden waar je precies de opleiding kan volgen die'k wil.

Media en entertainment manager in het duale of deeltijdse systeem lijkt me ideaal maar ik heb geen idee aan welke school ik dit kan volgen. Is er in Maastricht (of die omstreken) daar een aanbod voor? Zijn er mensen die dit al gevolgd hebben? Hoe viel het mee? Zijn er voldoende carrièremogelijkheden?

Bedankt in elk geval voor jullie antwoorden! Ik zoek ondertussen nog wat verder.

Groetjes!
tReSeKe

Je kunt eens kijken bij InHolland media en entertainment management, volgens mij wordt die opleiding ook in deeltijd aangeboden.
succes!

Rachel
Met citaat reageren
  #5  
Oud 15 maart 2007, 17:22
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Media en entertainment manager

Hey!
Ik hoop, gezien de datum dat je het stukje schreef, dat je inmiddels hebt uitgevonden waar je deeltijd of duaal kunt studeren.
In ieder geval: ik studeer zelf Media & Entertainment Management in Haarlem, waar de opleiding ook duaal aangeboden wordt. Overigens is het eerste jaar wel voltijd en is Haarlm niet echt 'close to' Maastricht en omstreken.
Succes in je zoektocht!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke management opleiding/cursus? labella Opleiding kiezen en volgen 9 24 oktober 2008 22:37
Sollicitatiebrief junior account manager sparetime Sollicitatiebrief en cv 6 30 januari 2007 14:14
CV Account Manager JAB Sollicitatiebrief en cv 3 3 maart 2006 19:04
Sollicitatie internet project manager Raymond Sollicitatiebrief en cv 5 24 januari 2006 13:51


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon