Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 november 2011, 15:23
JSB JSB is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 november 2011
Berichten: 5
JSB is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief detacheringkantoor

Betreft: Open sollicitatie

Geachte heer/mevrouw,

Via een kennis die eerder bij u heeft gewerkt werd ik gewezen op uw organisatie.De professionaliteit,rust en eerlijkheid waarmee u zich profileert spreken mij erg aan.

Na de opleiding Fiscale Economie en verschillende administratieve baantjes ben ik gaan werken als leidinggevende in een horecagelegenheid in Sassenheim. Door mijn horeca ervaring ben ik zeer stressbestendig,kan ik goed omgaan en samenwerken met verschillende mensen en heb ik geleerd flexibel te zijn. Nu ben ik na ruim 4 jaar met plezier in de horeca te hebben gewerkt toe aan een nieuwe uitdaging. XXX spreekt me erg aan omdat de diversiteit en afwisselendheid van administratieve en financiele aspecten hier optimaal benut worden.

Ik ben ervan overtuigd dat ik uw team kan versterken omdat mijn communicatieve instelling goed aansluit op uw organisatie en ik de drive heb om mezelf continue te blijven ontwikkelen. Door mijn omgeving word ik getypeerd als een hardwerkend persoon,een echte aanpakker die sociaal ingesteld is en die een positieve werkhouding heeft. U mag van mij een leergierige,flexibele en gedreven werknemer verwachten,een teamplayer die daarbij zowel het detail als het geheel niet uit het oog verliest. Mijn visie is ook dat het inhuren van een detacheringbedrijf voor het oplossen van interne administratieve problemen,zoals het opschonen van crediteurenadministraties, heel verhelderend en effectief kan zijn voor een bedrijf,juist omdat het externe hulp is. Ik zie het als een uitdaging om geďntroduceerd te worden in verschillende bedrijven en om samen met een bedrijf probleemstukken op te lossen om rust te creeren op een afdeling.

Tot slot heb ik met veel belangstelling gelezen over de mogelijkheden bij XXX om naast het werk een relevante opleiding te volgen,dit past uitstekend bij mijn doelen tot ontwikkeling.

Ik hoop uw interesse te hebben gewekt met mijn sollicitatie,graag kom ik bij u langs voor een oriënterend gesprek om mijn motivatie en Curriculum Vitae verder toe te lichten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 november 2011, 12:55
Huub123 Huub123 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 november 2011
Berichten: 2
Huub123 is on a distinguished road
Standaard

Hoi JSB,

Je brief is in principe wel goed. Maar er staan een paar "rare" woorden in waardoor de brief soms niet helemaal goed loopt. Daar bedoel ik bijvoorbeeld een woord als afwisselendheid mee. En verderop staat er een zin met drie komma's in. Hierdoor wordt de zin erg lang en is het moeilijk om de draad er mee op te pakken.

Succes verder,

Groeten Huub
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 21:35
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon