Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 augustus 2010, 13:09
JPW JPW is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 augustus 2010
Berichten: 1
JPW is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie functie ambulant woonbegeleider

Hallo!
Ik ga solliciteren op een functie voor ambulant woonbegeleider. Onderstaand mijn brief.
Heeft iemand tips? Staat er genoeg motivatie in? Spelfouten?

Bedankt alvast!

Groeten Janneke



Janneke .................
....................
...................

Naam Organisatie
Afdeling: Personeel en Organisatie
Postbus
Postcode ..Woonplaats

Woonplaats, 18-08-2010,

Referentienummer: 1201020269

Geachte mevrouw .......,
Bent u nog op zoek naar een woonbegeleider zoals op Internet te lezen is?
Gemotiveerd, enthousiast, flexibel, samenwerken en pionieren?
Dat zijn mijn kwaliteiten. Omdat ik toe ben aan een nieuwe uitdaging, is dit voor de mij de kans om me verder te ontwikkelen binnen de ........

Ik heb ruime ervaring als verpleegkundig begeleider senior daar ik sinds Augustus 2000 werkzaam ben bij de ....... Ik ben mijn loopbaan gestart binnen de afdeling Woonondersteuning waar ik 7 jaar met voldoening met mensen met psychotische stoornissen heb gewerkt, zowel klinisch als ambulant. Zo heb ik mensen met diverse psychische stoornissen begeleiding en ondersteuning geboden zowel individueel als in groepsverband.
Daarnaast ben ik een aantal malen actief geweest in het opzetten van woonprojecten te weten Beschermd wonen en ..................waarbij pionieren en ontwikkelen op diverse vlakken belangrijke speerpunten waren.
Deze werkervaring heeft mij ertoe gebracht dat ik zowel zelfstandig als in teamverband kan werken, doelgericht en resultaatgericht ben. Daarnaast weet ik me snel aan te passen in verschillende situaties. Klantgerichtheid en me verantwoordelijk voelen staan bij mij hoog in het vaandel.
Kunnen mijn kwaliteiten, enthousiasme en doorzettingsvermogen uw team versterken? Ik kijk uit naar een uitnodiging om u ervan te overtuigen.

Met vriendelijke groet,

Janneke ............

Bijlage: CV
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 augustus 2010, 17:41
dorine dorine is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 28 april 2010
Berichten: 63
dorine is on a distinguished road
Standaard

Je vraagt of er genoeg motivatie in staat. Ik kan alleen vinden dat je een nieuwe uitdaging wilt. Misschien kun je schrijven waarom je juist dáár solliciteert.

technische opmerkingen:
Ik weet niet zeker of je openingszin erg handig is, maar hij kan wel. De tweede zin is geen zin, maar een opsomming van woorden. Dat kan natuurlijk wel, maar dan moeten het wel dezelfde soort woorden zijn. Je bent; enthousiast, gemotiveerd, flexibel, maar je kunt; samenwerken en pionieren. Dan moet je dus van die laatste twee "samenwerkend en pionierend" maken of voor de eerste drie een werkwoord zoeken.

Ik zou een zin niet beginnen met "omdat.."

Zorg dat je de zinnen niet te lang maakt. Bijvoorbeeld: Daarnaast ben ik een aantal malen betrokken geweest bij het opzetten van woonprojecten, te weten Beschermd wonen en ................... Pionieren en ontwikkelen ten aanzien van ... en ... waren daarbij belangrijke speerpunten.
Meerdere korte zinnen leest makkelijker en je kunt er meer in vertellen.

Let ook op de komma's; je mist er nog een paar; na "begeleider senior", "afdeling Woonondersteuning", "en ondersteuning geboden", "opzetten van woonprojecten"

Ik zou de tweede alinea verdelen in meerdere alinea's.

Verder moet cv (volgens mij) met kleine letters.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 augustus 2010, 20:56
Rond78 Rond78 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 7
Rond78 is on a distinguished road
Standaard sollicitatie

hey hey, niet dat ik een held ben in brieven maar heb wel een tip. Je eerste zin komt over als: heeft u heel misschien, asjeblieft een baan voor me? Misschien kan je beter schrijven dat je met veel enthousiasme kennis hebt genomen van de functie. verder zou ik uitleggen waarom jij vindt dat je flexibel bent. geef voorbeeld in je brief of bedenk hem vast voor je gesprek. Je eindzin vind ik geweldig. Je nodigt hun uit om jou uit te nodigen.

Veel succes
Ronald
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief ambulant woonbegeleider sietskevanderlocht Sollicitatiebrief en cv 2 5 december 2008 12:52
sollicitatie naar functie onderwijsassistent speciaal onderwijs graag reactie ann80 Sollicitatiebrief en cv 0 7 mei 2008 17:44
Sollicitatie Woonbegeleider... Wie kan helpen... Cindy... Sollicitatiebrief en cv 8 13 november 2007 14:24
Graag jullie reactie op mijn sollicitatie naar de functie van medewerker secretariaat lotjebibi1 Sollicitatiebrief en cv 1 20 oktober 2007 15:18
Sollicitatie ICT functie drekes Sollicitatiebrief en cv 3 10 maart 2007 11:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon