Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 juni 2014, 13:51
Dirk Ruitenbeek Dirk Ruitenbeek is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 juni 2014
Berichten: 2
Dirk Ruitenbeek is on a distinguished road
Standaard Feedback sollicitatiebrief

Hallo hier onder zien jullie mijn sollicitatie brief waarover ik graag feedback wil over zowel inhoud als grammatisch b.v.d..

Geachte heer M. Dees

Op uw website zag ik uw vacature voor een docent MBO Food. ‘Daar is men op zoek naar iemand met een passie voor Food’, u bent dus diegene die mij zoekt was mijn eerste gedachte.
Momenteel ben ik werkzaam voor 0.2 fte als docent/trainer/mentor bij SVO opleider in de Food sector. Daar ben ik nu vier jaar met veel plezier en enthousiasme werkzaam. Ik wil graag een nieuwe uitdaging aangaan en mij verder ontwikkelen.
Het is mijn uitdaging om samen met de opleider en collega’s de opleiding “state of the art food” stevig in de markt neer te zetten. Door middel van samenwerking en afstemming met het bedrijfsleven, de studenten een veilige, inspirerende en plezierige opleiding aan te bieden zodat zij gemotiveerd en met een brede kennis voorbereid de arbeidsmarkt op kunnen en een aantrekkelijke werknemer zijn.
Met mijn uitgebreide en gevarieerde ervaring zowel in de voedingssector als in het vak doceren ben ik voor het Groenhorst Ede de aangewezen persoon om deze klus en uitdaging aan te pakken en daar “DE OPLEIDER” van te zijn.
De laatste jaren ben ik er achter gekomen hoe geweldig het is om met jonge mensen, die op een zeer belangrijk moment in hun leven staan te werken aan hun totale ontwikkeling en dan uiteindelijk de resultaten daarvan te zien. Dat geeft mij de drive en motivatie om dit te doen.
Om mijn bevoegdheid te verkrijgen staat het al in de planning om in september te beginnen aan de opleiding Pedagogisch Didactisch Getuigschrift.


Ik zal deze week telefonisch contact met u opnemen om te informeren of u mijn brief en bij behorend curriculum vitae in goede orde heeft ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Dirk Ruitenbeek

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 juni 2014, 14:52
Lino Lino is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 april 2014
Berichten: 3
Lino is on a distinguished road
Standaard

Ik heb de brief wat voor je aangepast maar de tekst in rood moet nog aangepast worden. De zin is te lang en volgens mij zo van internet "geplukt". Daar moet je zelf een korte pakkende zin van maken.
Succes




Geachte heer Dees,

Op uw website zag ik de vacature voor een docent MBO Food. ‘Daar is men op zoek naar iemand met passie voor Food’, u bent dus diegene die mij zoekt, was mijn eerste gedachte.

Momenteel ben ik werkzaam voor 0.2 fte als docent/trainer/mentor bij SVO opleider in de Food sector. Daar ben ik nu vier jaar met veel plezier en enthousiasme werkzaam.

Ik wil graag een nieuwe uitdaging aangaan en mij verder ontwikkelen.
Het is mijn uitdaging om samen met de opleider en collega’s de opleiding “state of the art food” stevig in de markt te zetten. Door middel van samenwerking en afstemming met het bedrijfsleven, de studenten een veilige, inspirerende en plezierige opleiding aan te bieden zodat zij gemotiveerd en met een brede kennis voorbereid de arbeidsmarkt op kunnen en een aantrekkelijke werknemer zijn.

Met mijn uitgebreide en gevarieerde ervaring zowel in de voedingssector als in het vak doceren ben ik voor het Groenhorst Ede de aangewezen persoon om deze klus en uitdaging aan te pakken en daar “DE OPLEIDER” van te zijn.
De laatste jaren ben ik er achter gekomen hoe geweldig het is om met jonge mensen te werken aan hun totale ontwikkeling en dan uiteindelijk de resultaten daarvan te zien. Dat geeft mij de drive en motivatie om dit te doen.
Om mijn bevoegdheid te verkrijgen begin ik in september aan de opleiding Pedagogisch Didactisch Getuigschrift.

Ik zal deze week telefonisch contact met u opnemen om te informeren of u mijn brief en bijbehorend curriculum vitae in goede orde heeft ontvangen.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 juni 2014, 15:51
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Hallo Lino,

Dank je wel voor je tijd en hulp ik ga hem aanpassen en versturen.

Vriendelijke groet Dirk
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Feedback svp Joon Sollicitatiebrief en cv 3 29 september 2014 17:00
Sollicitatiebrief PLC programmeur, graag feedback johnnieb Sollicitatiebrief en cv 2 3 december 2012 21:13
Sollicitatiebrief support-/helpdesk mederwerker, feedback gewenst! Qualitytime Sollicitatiebrief en cv 4 30 juli 2011 17:52
Feedback Sollicitatiebrief stage Juridische Zaken Berwin1 Sollicitatiebrief en cv 4 28 juni 2010 17:56
Sollicitatiebrief persvoorlichter vakbond, feedback graag Madeloepie Sollicitatiebrief en cv 0 18 april 2010 18:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon