Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 augustus 2006, 16:34
merel merel is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2006
Berichten: 1
merel is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief admistratief medewerker

Hallo,

Wie o wie geeft commentaar op mijn brief en vertelt me of wat ik er aan kan verbeteren?
Het gaat hier om een baantje wat ik erg graag zou hebben, dus alle tips meer dan welkom.

Groetjes merel
x, 23 augustus ’06



Geachte x,

Op dit moment ben ik, x werkzaam bij x te x.
Bij x ben ik als oproepkracht beschikbaar als administratieve duizendpoot, servicedesk en baliemedewerker. In deze functies zijn mijn werkzaamheden zeer afwisselend maar altijd servicegericht. De reden dat ik op zoek ben naar een andere werkgever is dat ik graag meer zekerheid wil hebben dan dat de baan als oproepkracht me kan geven.

Ik ben een vrolijke, stressbestendige meid die graag de handjes uit de mouwen steek en de puntjes op de i zet. Daarnaast beschik ik over goede sociale, contactuele en communicatieve eigenschappen.

De functie van administratieve medewerker binnen uw bedrijf spreekt me om diverse redenen aan. Een van die redenen is dat de functie zeer goed aansluit op mijn werkervaring en wat ik graag doe. Een andere reden is dat uw bedrijf gevestigd is in x, waardoor het woon-werk verkeer voor mij minimaal is.


Hopelijk geeft u mij de kans mijn capaciteiten toe te lichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groeten,
x

x
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 augustus 2006, 19:39
Sayangki Sayangki is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 8
Sayangki is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie brief adm. medew.

Hallo,

Mijns inziens is zekerheid nooit een goede motivatie om in je sollicitatiebrief te beschrijven naar een nieuwe werkgever toe. Je kan het wel in je achterhoofd houden maar probeer te verwoorden wat je zo aanspreekt in het bedrijf? Ik weet niet in wat voor soort bedrijf je wilt gaan werken maar misschien heb je affiniteit met hun doelen en kun je daar iets meer over vertellen.

Ook meen ik hier gelezen te hebben dat hopen (en vervoegingen daarvan) als wanhopig overkomen. Je zou kunnen zeggen: Graag zou ik mijn motivatie en brief willen toe lichten in een persoonlijk gesprek of maar er zelf iets creatiefs van.

Als laatste zou ik een ander lettertype kiezen maar dat is heel persoonlijk

Ik hoop dat je er wat mee kunt!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 31 augustus 2006, 16:41
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief admistratief medewerker

Niet een super sollicitatiebrief,, sorry
Met citaat reageren
  #4  
Oud 31 augustus 2006, 22:16
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief admistratief medewerker

Naar mijn mening zou het je brief helpen als je je beweringen wat meer zou kunnen staven. Bijvoorbeeld wanneer je zegt dat de functie aansluit op je werkervaring, leg uit waarom dat zo is. Leg uit waarom je het werk graag doet.
Lees nog eens goed over AIDA, er staan echt reuze tips op deze site!

Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 21:12
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 15:18
Sollicitatiebrief technisch medewerker regelingen Claire80 Sollicitatiebrief en cv 3 16 januari 2006 01:26
Sollicitatiebrief secretarieel /administratief medewerker nimra Sollicitatiebrief en cv 9 15 januari 2006 01:47
sollicitatiebrief Marketing medewerker victory Sollicitatiebrief en cv 4 7 oktober 2005 14:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon