Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 februari 2009, 01:13
cherry cherry is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 6
cherry is on a distinguished road
Standaard Wel begin voor stage jeugdzorg

Ik ben bezig een brief te schrijven voor een jaarstage in de jeugdzorg, welk begin vinden jullie het beste?

1. Het brede hulpaanbod, de systeemgerichte manier van werken en oplossingsgerichte benadering van -- spreken mij erg aan, graag zou ik hier mijn steentje in bij willen dragen als stagiaire. Via deze brief wil ik dan ook solliciteren naar een jaarstage binnen uw organisatie. Mijn naam is --, ik ben een gemotiveerde, rustige en geduldige jonge vrouw, die van jeugdzorg haar uiteindelijke beroep wil maken.

2. De uitgangspunten van waaruit -- hulp biedt spreken mij erg aan, aangezien zij ook de mijne zijn. Dat -- uitgaat van krachten, vaardigheden en talenten en het streven om deze te versterken is iets waar ik mij volledig in kan vinden en waar ik graag aan bij zou willen dragen als stagiaire. Via deze brief wil ik dan ook solliciteren naar een jaarstage binnen uw organisatie. Mijn naam is ---, ik ben een gemotiveerde, rustige en geduldige jonge vrouw, die van jeugdzorg haar uiteindelijke beroep wil maken.

3. Waar -- voor staat vind ik geweldig, de visie van vraaggericht en systeemgericht werken waarbij wordt uitgegaan van het versterken van al aanwezige krachten, vaardigheden en talenten spreken mij in het bijzonder aan. De naam vind ik dan ook zeer goed gekozen, een ‘nieuwe jij’ die je kunt bereiken door een ‘journey’ waarin de eigen mogelijkheden worden versterkt. Hier zou ik graag aan bij willen dragen als stagiaire. mijn naam is...

4. Thuis in opvoeden en opgroeien (dat is hun slogan), dat voel ik mij zeker. Ik ben een gemotiveerde, rustige en geduldige jonge vrouw, die van jeugdzorg haar uiteindelijke beroep wil maken. Om deze droom te kunnen verwezenlijken zou ik graag een jaarstage willen lopen bij --.

Ik zou graag advies en tips ontvangen!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De wanhoop nabij... Cassie Loopbaanvragen 24 23 juli 2014 09:56
HBO-Verpleegkunde, ervaring van een student Lilmissindo Opleiding kiezen en volgen 11 27 november 2011 21:46
Titel, wel of niet gebruiken bij sollicitatie? JuliaV Sollicitatiebrief en cv 5 2 september 2008 10:48
ik wil nu eens wel een gesprek met goede afloop! spoenk Sollicitatiebrief en cv 8 25 augustus 2008 21:27
uitnodiging gesprek.. wel of niet doen? dk1978 Sollicitatiebrief en cv 6 7 juni 2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon