Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 juni 2011, 21:53
Josephyne Josephyne is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 juni 2011
Berichten: 1
Josephyne is on a distinguished road
Question Cijfermatig sterk, hbo Financial Services Management of een andere opleiding?

Beste mensen,

Ik ben 17 jaar en heb vorig jaar met gemak mijn havodiploma behaald. (Profiel E&M)
Bang dat ik HBO-niveau niet aankon, ben ik MBO+ gaan doen:
Directiesecretaresse.
Ik had zooo weinig les en never een voldaan gevoel, zodat ik er medisch secretaresse naast ben gaan doen, wat mij 2 lessen extra in de week kostte, niks dus...

Nu werk ik fulltime, maar wil graag weer aan de studie!

Ik ben absoluut geen ster in Engels, ben cijfermatig supersterk, houd van het bedrijfsleven, houd van contact met veel mensen, houd ook wel een beetje van aanzien ..
Wat raad je me aan?

Iemand ervaring met de opleiding Financial Services Management?

Please help me!
Ik wil niet weer de verkeerde keus maken..

Josephyne.

Laatst gewijzigd door Josephyne; 14 juni 2011 om 21:54 Reden: wat vergeten
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 juni 2011, 22:17
cealis cealis is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2011
Berichten: 143
cealis is on a distinguished road
Standaard

Zou inderdaad de richting va bedrijfseconomie ofzo kiezen. Probeer eens te kijken of je nog ergens wat info over verschillende hbo opleidingen kan krijgen.
Met bepaalde opleiding kun je na de propedeuse nog relatief makkelijk switchen en kun je vaak brede richting op na het behalen van je opleiding.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 juni 2011, 22:58
EvelineB EvelineB is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 20 februari 2011
Berichten: 134
EvelineB is on a distinguished road
Standaard

Je zou voor opleidingsmogelijkheden ook eens op je werk kunnen navragen of daar geen mogelijkheden zijn op een opleiding/doorgroei. Ik weet niet in welke sector je werkt en of dit mogelijk is. Hangt ervan af of je financieel een voltijd opleiding kan betalen, anders zou je ook nog kunnen kiezen voor deeltijd.

Groet, Eveline
Met citaat reageren
  #4  
Oud 17 juni 2011, 19:58
JosephyneR
Gast
 
Berichten: n/a
Smile Thankyou!

Oké. Ik werk bij een Lin-o-Lux. Daar zijn helaas geen doorgroeimogelijkheden. Bedankt voor de goede tips! Kan ik vast wat mee.

Ohh, je zit er dus nog niet aan vast en kan nog switchen.. Dat wist ik niet.

Heb al heel veel informatiefolders aangevraagd bij hogescholen, maar ben nogal huiverig voor Engels. Kan ik het dan wel aan?

Ik kan een voltijd studie betalen, maar deeltijd wordt niet enorm veel aangeboden. Leek mij ook een idee, maar is dat niet heeel zwaar?

X Josephyne
Met citaat reageren
  #5  
Oud 17 juni 2011, 21:14
EvelineB EvelineB is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 20 februari 2011
Berichten: 134
EvelineB is on a distinguished road
Standaard

Deeltijd kan heel zwaar zijn, je dient over veel zelfstandigheid te beschikken en plan vaardigheden+discipline om naast je werk ook aan de studie te gaan. Hoe was je Engels op de middelbare school? Ik merk zelf wel dat Engels op een gegeven moment automatisch gaat en je er steeds beter in wordt. Je zou kunnen navragen hoe veel er in het Engels aangeboden wordt. Ik zou alles eens voor jezelf op een rijtje zetten, maak een map aan met de foldertjes van verschillende opleidingen en zet de voor-na delen op een rijtje.

Groet, Eveline
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
hbo financial services management, studiekeuze

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opleiding HBO Toeristisch management judithhuizinga Opleiding kiezen en volgen 15 25 mei 2012 18:11
bachelor management Cientje Opleiding kiezen en volgen 3 14 oktober 2010 01:52
Sollicatie medewerker Kavelwinkel bij de gemeente - Graag commentaar nsharief Sollicitatiebrief en cv 2 17 mei 2010 14:11
sollicitatiebrief operatieassistent stuud Sollicitatiebrief en cv 4 9 oktober 2009 14:48
MBO-plus hospitality management, deeltijd HBO Facility management Lady86 Opleiding kiezen en volgen 1 7 november 2008 12:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon