Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 november 2012, 19:48
bekendstudent bekendstudent is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 november 2012
Berichten: 3
bekendstudent is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie Financieel medewerker, graag commentaar

Halo,
Kan iemand mij helpen met het nakijken van de onderstaande brief. Alvast bedankt!!!


Afzender

Plaats, 2 november 2012

Geadresseerde


Betreft: Sollicitatie Financieel medewerkerk


Geachte mevrouw xxx,

Bij het lezen van de vacature Financieel medewerker op de website van www.xxx.nl was ik meteen enthousiast. De functie waarin de financiële administratie van het bedrijf beheert moet worden past precies bij mijn interesse en opleiding en het zou me daarom een genoegen zijn om bijdrage te mogen leveren aan uw organisatie.

Na het succesvol afronden van mijn HBO opleiding xxxx aan de Hogeschool Rotterdam streef ik naar nieuwe uitdagingen om mijn kennis en ervaring verder te ontwikkelen.

Door het lopen van stages en het deelnemen aan projecten gedurende mijn opleiding, heb ik veel kennis en ervaring opgebouwd op het gebied van financiën, boekhouding, commerciële en marketingactiviteiten.

Het lijkt mij uitdagend om te werken als financieel medewerker, omdat ik ontzettend goed kan omgaan met cijfers en zeer prettig vind om boekhoudkundige taken uit te voeren. Daarnaast bied uw organisatie mij de kans om me als starter goed te ontwikkelen.

Graag zou ik mijn CV en motivatie verder willen toelichten in een persoonlijk gesprek.

Hoogachtend,


Afzender


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 4 november 2012, 21:07
Solligirlie Solligirlie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 juli 2012
Berichten: 8
Solligirlie is on a distinguished road
Standaard Feedback op je brief

Afzender

Plaats, 2 november 2012

Geadresseerde

Naam aan wie je de brief kunt richten, ff een telefoontje plegen naar de HRM afdeling

Betreft: Sollicitatie Financieel medewerkerk


Geachte mevrouw xxx,

Bij het lezen van de vacature Financieel medewerker op de website van www.xxx.nl was ik meteen enthousiast. De functie waarin de financiële administratie van het bedrijf beheert moet worden past precies bij mijn interesse en opleiding en het zou me daarom een genoegen zijn om bijdrage te mogen leveren aan uw organisatie.

Na het succesvol afronden van mijn HBO opleiding xxxx aan de Hogeschool Rotterdam streef ik naar nieuwe uitdagingen om mijn kennis en ervaring verder te ontwikkelen.

Door het lopen van stages en het deelnemen aan projecten gedurende mijn opleiding, heb ik veel kennis en ervaring opgebouwd op het gebied van financiën, boekhouding, commerciële en marketingactiviteiten.

Het lijkt mij uitdagend om te werken als financieel medewerker, omdat ik ontzettend goed kan omgaan met cijfers en zeer prettig vind om boekhoudkundige taken uit te voeren. Daarnaast bied uw organisatie mij de kans om me als starter goed te ontwikkelen.

Je brief ziet er goed uit! Bij motivatie zou ik meer vertellen waarom juist JIJ bij het bedrijf past waar je solliciteert. En wat zijn je kwaliteiten?

Graag zou ik mijn CV en motivatie verder willen toelichten in een persoonlijk gesprek.

Hoogachtend,


Afzender


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #3  
Oud 4 november 2012, 21:10
Solligirlie Solligirlie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 juli 2012
Berichten: 8
Solligirlie is on a distinguished road
Standaard

Afzender

Plaats, 2 november 2012

Geadresseerde

Naam aan wie je de brief kunt richten, ff een telefoontje plegen naar de HRM afdeling

Betreft: Sollicitatie Financieel medewerkerk


Geachte mevrouw xxx,

Bij (het lezen van de vacature Financieel medewerker op de website van www.xxx.nl was ik meteen enthousiast. De functie waarin de financiële administratie van het bedrijf beheert moet worden past precies bij mijn interesse en opleiding en het zou me daarom een genoegen zijn om bijdrage te mogen leveren aan uw organisatie.

Na het succesvol afronden van mijn HBO opleiding xxxx aan de Hogeschool Rotterdam streef ik naar nieuwe uitdagingen om mijn kennis en ervaring verder te ontwikkelen.

Door het lopen van stages en het deelnemen aan projecten gedurende mijn opleiding, heb ik veel kennis en ervaring opgebouwd op het gebied van financiën, boekhouding, commerciële en marketingactiviteiten.

Het lijkt mij een uitdaging uitdagend om te werken als financieel medewerker, omdat ik ontzettend goed kan omgaan met cijfers en het zeer prettig vind om boekhoudkundige taken uit te voeren. Daarnaast biedt uw organisatie mij de kans om mij als starter goed te ontwikkelen.

Je brief ziet er goed uit! Bij motivatie zou ik meer vertellen waarom juist JIJ bij het bedrijf past waar je solliciteert. En wat zijn je kwaliteiten?

Graag zou ik mijn CV en motivatie verder willen toelichten in een persoonlijk gesprek.

Hoogachtend,


Afzender


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #4  
Oud 4 november 2012, 21:11
Solligirlie Solligirlie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 juli 2012
Berichten: 8
Solligirlie is on a distinguished road
Standaard

Er waren nog een aantal puntjes die mij opvielen. Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Succes!

Groetjes
Met citaat reageren
  #5  
Oud 10 november 2012, 13:03
dutchgirl dutchgirl is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2006
Berichten: 7
dutchgirl is on a distinguished road
Standaard

Ziet niemand de spelfout van beheerD moet worden?

Geef daarnaast voorbeelden van welke taken je al hebt gedaan en hoe je die gedaan hebt. En waarom wil je juist bij dat bedrijf werken?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 12 november 2012, 12:04
Dabo Dabo is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2011
Berichten: 51
Dabo is on a distinguished road
Standaard

Ik zou 1 relevant voorbeeld met resultaat (op STAR-wijze) van je kennis en ervaring noemen. Niet direct al je kruid verschieten en je kan er dan bij zetten iets als "en zo zijn er nog meer situaties waar ik mijn kennis en ervaring heb gebruikt om tot resultaat te komen. Bedenk dan wel dat ze hier in de sollicitatie om kunnen vragen.

Ga wel even voor jezelf na of je voorbeeld indruk wekt. Dit is natte vinger werk natuurlijk, maar wel belangrijk.

Als je iets met marketing gaat doen, zou ik de brief iets minder cliche laten beginnen, maar als marketing niet de hoofdtaak is kan het op zich prima. Cliche is niet per definitie slecht, dat is afhankelijk van de context waarin je solliciteert.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 22 november 2012, 21:47
marliesvenema marliesvenema is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 november 2012
Berichten: 10
marliesvenema is on a distinguished road
Standaard

Hoi Bekendstudent,

Misschien heb je wat aan deze tip:

Je kan ook kijken op de website van het desbetreffende bedrijf kijken of deze vacature daar ook staat. Als dat zo is, kun je vermelden dat je regelmatig op hun website kijkt op zoek naar een openstaande functie omdat je veel mogelijkheden bij hen ziet.

groetjes
Met citaat reageren
  #8  
Oud 22 november 2012, 22:02
switch30 switch30 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 november 2012
Berichten: 10
switch30 is on a distinguished road
Standaard

Beheert..is met een D
Bied met DT

Voeg wat van je persoonlijke kwaliteiten toe, en voorbeelden van wat jij nu echt graag zou doen en waarin je je juist precies denkt te ontwikkelen bij dat bedrijf.
Veel succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
financieel medewerker

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie medewerker facilitaire dienst, graag commentaar maggie Sollicitatiebrief en cv 2 24 maart 2010 01:40
Sollicitatiebrief Financieel Medewerker. Graag commentaar tutor1977 Sollicitatiebrief en cv 2 9 november 2009 15:11
Sollicitatie medewerker informatiepunt, Graag commentaar Marije Sollicitatiebrief en cv 0 29 april 2009 11:28
Sollicitatie Juridisch Medewerker Rechtbank, graag commentaar! defreule Sollicitatiebrief en cv 4 10 december 2008 00:33
sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag Grada Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2007 15:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon