Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 april 2009, 11:18
Vlammetje Vlammetje is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 maart 2009
Berichten: 44
Vlammetje is on a distinguished road
Stuur een bericht via ICQ naar Vlammetje Stuur een bericht via Instant Messenger naar Vlammetje Stuur een bericht via MSN naar Vlammetje Stuur een bericht via Yahoo naar Vlammetje Stuur een bericht via Skype™ naar Vlammetje
Standaard Brief assistent controller luchtvaartmaatschappij

Willen jullie mijn laatste brief eens doorlezen en evt van commentaar voorzien?

Bedankt!



xxx
T.a.v. Afdeling Human Resources
Postbus xxx
xxxxxxxx



Den Haag, 16 april 2009


Betreft: sollicitatie vacature xxxx Assistent Controller


Geachte heer/mevrouw,

Als passagier op een lijnvlucht heb ik me wel eens afgevraagd wat er allemaal geregeld moet worden voor het toestel werkelijk opstijgt. De vacature voor Assistent Controller, die ik op Monsterboard zag, biedt mij de gelegenheid om hier meer over te weten te komen. De mogelijkheid om mijn vak uit te oefenen binnen de luchtvaart, een branche die voorop loopt in nieuwe ontwikkelingen en elke dag actueel moet blijven, geeft deze functie de dynamiek die ik graag zou terugzien in mijn volgende baan.

Na ruim 8 jaar werkervaring op het gebied van financiële administratie en de bijbehorende controle ben ik inmiddels een echte duizendpoot. Ik ben vertrouwd met uitvoerende handelingen, maar ook met procesverbetering en controle. De laatste jaren was ik verantwoordelijk voor onder anderen liquiditeitsbewaking, vaststellen van omzetten en kosten op lopende projecten, het opstellen en bewaken van budgetten en het verzorgen van allerlei periodieke rapportages. Daarnaast bewaakte ik procedures en deed ik onaangekondigde spotchecks.

Ik ben een enthousiast en loyaal medewerker, die graag de puntjes op de i zet. Vanuit mijn achtergrond van hotellerie en gastvrijheid ben ik gewend om op verschillende situaties in te springen en diverse belangen in het oog te houden. Ik ken de waarde van een juiste en volledige verslaglegging over de gevoerde activiteiten. Mijn functioneren typeert zich als nauwkeurig, serieus en leergierig. Ik zoek graag zaken tot op de bodem uit om tot de meest complete documentatie te komen.

Voor een volledig overzicht van mijn werkervaring en overige activiteiten, verwijs ik u graag naar mijn CV. Dit treft u in de bijlage. Het zou mij veel plezier doen, mijn sollicitatie binnenkort in een persoonlijk gesprek te kunnen toelichten.

Met vriendelijke groet,





Vlammetje
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 april 2009, 22:49
kikelientje kikelientje is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 31
kikelientje is on a distinguished road
Standaard Re: Brief assistent controller luchtvaartmaatschappij

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlammetje Bekijk bericht
Willen jullie mijn laatste brief eens doorlezen en evt van commentaar voorzien?

Bedankt!



xxx
T.a.v. Afdeling Human Resources
Postbus xxx
xxxxxxxx



Den Haag, 16 april 2009


Betreft: sollicitatie vacature xxxx Assistent Controller


Geachte heer/mevrouw,

Als passagier op een lijnvlucht heb ik me wel eens afgevraagd wat er allemaal geregeld moet worden voor het toestel werkelijk opstijgt. De vacature voor Assistent Controller, die ik op Monsterboard zag, biedt mij de gelegenheid om hier meer over te weten te komen. De mogelijkheid om mijn vak uit te oefenen binnen de luchtvaart, een branche die voorop loopt in nieuwe ontwikkelingen en elke dag actueel moet blijven, geeft deze functie de dynamiek die ik graag zou terugzien in mijn volgende baan.

Na ruim 8 jaar werkervaring op het gebied van financiële administratie en de bijbehorende controle ben ik inmiddels een echte duizendpoot. Ik ben vertrouwd met uitvoerende handelingen, maar ook met procesverbetering en controle. De laatste jaren was ik verantwoordelijk voor onder anderen liquiditeitsbewaking, vaststellen van omzetten en kosten op lopende projecten, het opstellen en bewaken van budgetten en het verzorgen van allerlei periodieke rapportages. Daarnaast bewaakte ik procedures en deed ik onaangekondigde spotchecks.

Ik ben een enthousiast en loyaal medewerker, die graag de puntjes op de i zet. Vanuit mijn achtergrond van hotellerie en gastvrijheid ben ik gewend om op verschillende situaties in te springen en diverse belangen in het oog te houden. Ik ken de waarde van een juiste en volledige verslaglegging over de gevoerde activiteiten. Mijn functioneren typeert zich als nauwkeurig, serieus en leergierig. Ik zoek graag zaken tot op de bodem uit om tot de meest complete documentatie te komen.

Voor een volledig overzicht van mijn werkervaring en overige activiteiten, verwijs ik u graag naar mijn CV. Dit treft u aanin de bijlage. Het zou mij veel plezier doen, mijn sollicitatie binnenkort in een persoonlijk gesprek te kunnen toelichten.

Met vriendelijke groet,





Vlammetje
verder een prima brief!
veel succes, en laat even weten hoe het is afgelopen!

gr,
Caroliena
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
assistent controller

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Werken als controller in de zorginstelling? Pamo Loopbaanvragen 2 8 mei 2009 14:31
Sollicitatiebrief controller - Commentaar graag San1970 Sollicitatiebrief en cv 2 9 april 2009 02:00
Sollicitatiebrief (assistent) controller Pamo Sollicitatiebrief en cv 7 4 januari 2009 23:00
Sollicitatiebrief Assistent Controller Noud Sollicitatiebrief en cv 4 26 oktober 2008 21:40
sollicitatiebrief Controller Lynn Sollicitatiebrief en cv 2 22 januari 2007 11:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon