Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 september 2013, 15:59
ICT'er ICT'er is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 3
ICT'er is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief stage servicedesk medewerker

Hallo allemaal,

Ik heb voor het eerst een sollicitatie brief geschreven en ik vroeg me af of er hier iemand feedback kan geven op mijn brief.

Betreft: Stage


Geachte heer van XX,

Mevrouw XX, BPV docent bij het XX locatie XX te XX, adviseerde me om bij u te solliciteren voor de functie servicedesk medewerker als stagiair. Deze functie spreekt mij aan omdat ik onder andere werkzaamheden met computers zoals assembleren, onderhouden en repareren zowel hardware- als software matig leuk vind.

Op dit moment ben ik een Medewerker ICT niveau 2 opleiding aan het volgen aan het XX in XX aan de XX. Voor mijn opleiding moet ik een afstudeerstage lopen van september 2013 tot juli 2014.

Ik heb al enige werkervaring opgedaan als vrijwillige medewerker bij XX te XX en XX te XX. Tijdens mijn huidige en vorige opleiding heb ik ook praktijkervaring opgedaan. Ik werk graag resultaat gericht en heb een goed doorzettingsvermogen. De werkzaamheden bij uw organisatie sluiten lijkt mij goed aan op mijn opleiding en interesses.

Graag licht ik mijn motivatie en CV verder toe in een gesprek.

Hoogachtend,

XX


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 september 2013, 12:50
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Betreft: Stage
Betreft: afstudeerstage servicedesk medewerker

Citaat:
Geachte heer van XX,
Je richt je brief aan een specifiek persoon, goed zo! 'Van' schrijf je in deze combinatie met een hoofdletter.

Citaat:
Mevrouw XX, BPV docent bij het XX locatie XX te XX, adviseerde me om bij u te solliciteren voor de functie servicedesk medewerker als stagiair. Deze functie spreekt mij aan omdat ik onder andere werkzaamheden met computers zoals assembleren, onderhouden en repareren zowel hardware- als software matig leuk vind.
Onbedoeld sluit je deze alinea heel komisch af. Dit komt doordat er een spatie staat tussen software en matig. Lees het stukje nog maar eens. Zie je nu wat je schrijft (en wat je vast helemaal niet zo bedoelt )?

Citaat:
Ik heb al enige werkervaring opgedaan als vrijwillige medewerker bij XX te XX en XX te XX. Tijdens mijn huidige en vorige opleiding heb ik ook praktijkervaring opgedaan. Ik werk graag resultaat gericht en heb een goed doorzettingsvermogen.
Wat deed je voor werkzaamheden als vrijwilliger bij XXX? En wat voor praktijkervaring heb je opgedaan tijdens je opleidingen? Welke voordelen biedt dat? Resultaatgericht schrijf je aan elkaar.

Tot slot mis ik in je brief nog een motivatie waarom je juist bij dit bedrijf wilt werken en niet bij de concurrent.

Succes met herschrijven!
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief medewerker Debiteurenadministratie khoogerwerf Sollicitatiebrief en cv 6 15 oktober 2013 15:45
Sollicitatiebrief servicedesk medewerker, graag op of aanmerkingen Nicksel83 Sollicitatiebrief en cv 1 4 november 2011 23:18
Sollicitatiebrief stage Administratief medewerker, graag commentaar Student1994 Sollicitatiebrief en cv 7 11 oktober 2011 14:13
Sollicitatiebrief medewerker servicedesk ict/facilitair Dodidrakie Sollicitatiebrief en cv 1 8 juni 2011 20:00
Sollicitatiebrief stage medewerker reisbureau bobonnefatale Sollicitatiebrief en cv 1 20 maart 2007 15:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon