Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 februari 2007, 14:03
vdv vdv is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 februari 2007
Berichten: 3
vdv is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie inspecteur (autokeuring)

Ik ben momenteel nog student en ik ga solliciteren voor een baan als Inspectuer voor de auot keuring. Dit is mijn eerste sollicitatiebrief ooit en ik vind hem wat kort wat zou ik er nog in kunnen zetten, graag wat reacties. Thanx


Job aanbieding
Goede kennis Nederlands

tso 3de graad autotechnieken
tso 3de graad elektromechanica
tso 3de graad mechanica
U hebt een verzorgd uiterlijk (contact met klanten). U komt positief over en beheerst een correct taalgebruik. Schoolverlaters zijn welkom.
Geen ervaring vereist.
Dient in het bezit te zijn van rijbewijs type B
---------------------------------------------------------------------------
Hier mijn sollicitatiebrief:
Kevin Van de Voorde
Straat
gemeente


bedrijf
straat
gemeente

Betreft: vacature inspecteur. (Referentie 13446329)
T.A.V. ……..
gemeente, 24 Februari 2007


Geachte heer X,


Ik las uw advertentie op de website van VDAB, deze advertentie trok meteen mijn aandacht. Ik ben de geknipte persoon voor deze job, daarom solliciteer ik naar de job van Inspecteur

Ik heb al een diploma Mechanica behaald, en ben bezig om een diploma te halen in Autotechnieken, deze opleiding loopt tot 30 juni 2007 waarna ik onmiddellijk beschikbaar ben.

Wat mij aan spreekt voor deze functie, is het dagelijkse sociale contact met telkens andere personen, en het feit dat ik dagelijks te maken heb met de kennis van de voertuigen, waar ik grote interesse in heb. Als schoolverlater heb ik nog geen werkervaring maar dat kan gecompenseerd worden door mijn enthousiasme en inzet.


Graag licht ik mijn motivatie en mijn cv toe in een persoonlijk gesprek.

Hoogachtend,