Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 februari 2007, 14:03
vdv vdv is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 februari 2007
Berichten: 3
vdv is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie inspecteur (autokeuring)

Ik ben momenteel nog student en ik ga solliciteren voor een baan als Inspectuer voor de auot keuring. Dit is mijn eerste sollicitatiebrief ooit en ik vind hem wat kort wat zou ik er nog in kunnen zetten, graag wat reacties. Thanx


Job aanbieding
Goede kennis Nederlands

tso 3de graad autotechnieken
tso 3de graad elektromechanica
tso 3de graad mechanica
U hebt een verzorgd uiterlijk (contact met klanten). U komt positief over en beheerst een correct taalgebruik. Schoolverlaters zijn welkom.
Geen ervaring vereist.
Dient in het bezit te zijn van rijbewijs type B
---------------------------------------------------------------------------
Hier mijn sollicitatiebrief:
Kevin Van de Voorde
Straat
gemeente


bedrijf
straat
gemeente

Betreft: vacature inspecteur. (Referentie 13446329)
T.A.V. ……..
gemeente, 24 Februari 2007


Geachte heer X,


Ik las uw advertentie op de website van VDAB, deze advertentie trok meteen mijn aandacht. Ik ben de geknipte persoon voor deze job, daarom solliciteer ik naar de job van Inspecteur

Ik heb al een diploma Mechanica behaald, en ben bezig om een diploma te halen in Autotechnieken, deze opleiding loopt tot 30 juni 2007 waarna ik onmiddellijk beschikbaar ben.

Wat mij aan spreekt voor deze functie, is het dagelijkse sociale contact met telkens andere personen, en het feit dat ik dagelijks te maken heb met de kennis van de voertuigen, waar ik grote interesse in heb. Als schoolverlater heb ik nog geen werkervaring maar dat kan gecompenseerd worden door mijn enthousiasme en inzet.


Graag licht ik mijn motivatie en mijn cv toe in een persoonlijk gesprek.

Hoogachtend,


Kevin Van de Voorde

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 februari 2007, 14:26
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatie inspecteur (Auto keuring)

Nooit een brief met "ik" beginnen en probeer zoveel mogelijk de zinnen ook te beginnen met ik dat staat wat netter. En twee keer "job" in dezelfde zin zetten kan ook niet, maar gebruik baan of functie. Zoek goed naar voorbeeld brieven voor insperatie want hij is zeker wat kort. En waarom ben je geknipt voor deze baan.

Succes
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 februari 2007, 14:48
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie inspecteur (autokeuring)

Ook voor jou de leestip: Ikke-ikke-ikke: dat verkoopt niet
__________________
René
Met citaat reageren
  #4  
Oud 27 februari 2007, 17:24
vdv vdv is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 februari 2007
Berichten: 3
vdv is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie inspecteur (autokeuring)

Ik heb mijn brief wat bij gewerkt

---------------------------------------------------------------------------

Naam
Straat
gemeente


bedrijf
straat
gemeente

Betreft: vacature inspecteur. (Referentie 13446329)
T.A.V. ……..
gemeente, 24 Februari 2007


Geachte heer X,


Graag solliciteer ik naar de job van Inspecteur. De advertentie was te vinden op de website van VDAB, en deze trok meteen mijn aandacht. Ik ben de geknipte persoon voor de functie van inspecteur, en zal u uitleggen waarom.

Ik heb al diploma Mechanica behaald, en ben bezig om een diploma te halen in Autotechnieken, deze opleiding loopt tot 30 juni 2007 waarna ik onmiddellijk beschikbaar ben. Nu dat mijn opleiding bijna ten einde is, ben ik op zoek naar een leuke en passende baan.

Een baan bij xxx past precies bij me, want wat mij aan spreekt voor deze functie, is het dagelijkse sociale contact met telkens andere personen, en het feit dat er dagelijks wordt gewerkt met de kennis van automobiel industrie, wat mijn grote passie is, en ik veel interesse in heb. Inspecteurs spelen een grote rol in de bijdrage van de verkeersveiligheid op de wegen, en wil hier graag aan mee helpen.

Als schoolverlater heb ik weinig werk ervaring maar heb toch al enkele weken stage gelopen in een garage. Dat weinige ervaring dat ik bezit kan gecompenseerd worden door mijn enthousiasme en inzet


Graag licht ik mijn motivatie en mijn cv toe in een persoonlijk gesprek.

Hoogachtend,
Met citaat reageren
  #5  
Oud 1 maart 2007, 11:56
Senior consultant
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatie inspecteur (autokeuring)

Ik lees gemiddeld 50 tot 70 brieven en cv's. Bijgaand wat opmerkingen In hoofdletters mbt je brief. Let wel op je Nederlands!!!

Graag solliciteer ik naar de job FUNCTIE van Inspecteur. De advertentie was te vinden op de website van VDAB, en deze trok meteen mijn aandacht. Ik ben de geknipte JUISTE persoon voor de functie van inspecteur, en zal u uitleggen waarom.

Ik heb MIJN diploma Mechanica behaald, en VOLG NU DE OPLEIDING AUTOTECHNIEKEN DEZE opleiding loopt tot 30 juni 2007 waarna ik onmiddellijk beschikbaar ben. Nu dat mijn opleiding bijna ten einde is, ben ik op zoek naar een leuke en passende baan.

DEZE FUNCTIE SPREEKT MIJ AAN OMDAT IK GRAAG BINNEN DE AUTOMOBIEL INDUSTRIE WIL WERKEN. DE FUNCTIE VAN INSPECTEUR DRAAGT BIJ AAN DE VERKEERSVEILIGHEID EN DAT TREKT MIJ BIJZONDER AAN IN DEZE FUNCTIE. Een baan bij xxx past precies bij me, want wat mij aan spreekt voor deze functie, is het dagelijkse sociale contact met telkens andere personen, en het feit dat er dagelijks wordt gewerkt met de kennis van automobiel industrie, wat mijn grote passie is, en ik veel interesse in heb. Inspecteurs spelen een grote rol in de bijdrage van de verkeersveiligheid op de wegen, en wil hier graag aan mee helpen.

Als schoolverlater heb ik weinig werkervaring. IK HEB TIJDENS MIJN STAGE IN EEN GARAGE WEL KENNISGEMAAKT MET HET VAKGBIED. DE weinige ervaring KAN IK GOED COMPENSEREN MET mijn enthousiasme en inzet


IK ZIE UW UITNODIGING VOOR EEN GESPREK GRAAG TEGEMOET.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 1 maart 2007, 17:11
vdv vdv is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 februari 2007
Berichten: 3
vdv is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie inspecteur (autokeuring)

Hartelijk dank dat je even naar mijn brief wou kijken, en ook corrigeren. Dank je.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
open sollicitatie onderwijsassistent mèlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26
Open sollicitatie startende/ junior reisadviseuse Grada Sollicitatiebrief en cv 2 8 februari 2007 14:46
Pakkende 1e zin open sollicitatie sterretje24 Sollicitatiebrief en cv 3 6 januari 2006 17:49
Sollicitatiebrief inspecteur tijger86 Sollicitatiebrief en cv 1 20 september 2005 08:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon