Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 april 2007, 20:15
Anita_01 Anita_01 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 april 2007
Berichten: 1
Anita_01 is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief medewerker klantenservice, graag commentaar

Hoi allemaal,

Ik heb een sollicitatiebrief gemaakt voor een vacature voor klantenservice medewerker. Alle commentaar of verbeteringen zijn welkom.



Betreft: vacature medewerkers klantenservice

Geachte heer/mevrouw,

Met veel interesse las ik op xxxxx uw vacature van xxxxx jl, waarin u opzoek bent naar medewerkers klantenservice. De vacature heeft mij enthousiast gemaakt en graag wil ik voor deze functie in aanmerking komen. Ik zal u duidelijk maken waarom ik mezelf geschikt vind voor deze baan.

De functie medewerker klantenservice is voor mij een nieuwe uitdaging, omdat je er goed voor wordt ingewerkt en zeker omdat er doorgroeingsmogelijkheden zijn.

Ik ben iemand die graag met mensen omgaat en gemakkelijk contacten legt. Deze ervaring heb ik onder andere opgebouwd bij mijn vorige werkgevers. Daarbij was ik onder andere klantenservice medewerkster, verkoopmedewerkster en telefoniste/receptioniste. Bij deze functies was het belangerijk om klantvriendelijk en klantgericht te zijn. Voor meer informatie hierover kunt u mijn cv raadplegen die u als bijlage zult treffen.

Tot mijn goede eigenschappen reken ik: representatief, enthousiast, sterke inlevingsvermogen, zowel een teamplayer als zelfstandig, leergierig en flexibel.

Ik hoop dat ik uw interesse heb gewekt. Graag kom ik in een persoonelijk gesprek een toelichting op mijn sollicitaie geven.

Met vriendelijke groet,


xxxxxxxx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 april 2007, 13:55
Neerlandica_to_be's schermafbeelding
Neerlandica_to_be Neerlandica_to_be is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 305
Neerlandica_to_be is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief medewerker klantenservice, graag commentaar

Wat tikfoutjes:

en zeker omdat er doorgroeingsmogelijkheden zijn.

Bij deze functies was het belangerijk om klantvriendelijk en

sterke inlevingsvermogen

Graag kom ik in een persoonelijk gesprek een toelichting op mijn sollicitaie geven.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 2 mei 2007, 22:10
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: sollicitatiebrief medewerker klantenservice, graag commentaar

geachte heer, mevrouw, GÉÉN schuine streep

opzoek---> op zoek

Tot mijn goede eigenschappen reken ik: representatief, enthousiast, sterke inlevingsvermogen

eigenschappen reken ik representativiteit, enthousiasme, een sterk inlevingsvermogen

cv zou ik volluit schrijven, ik ben niet zo van de afkortingen
curriculum vitae

voor mij een nieuwe uitdaging, omdat je er goed voor wordt ingewerkt

ik vind dit geen goede argumenten waarom je nou eigenlijk zo enthousiast bent over de functie
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
Sollicitatiebrief medewerker klantenservice badria Sollicitatiebrief en cv 1 19 januari 2007 00:43
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18
Sollicitatiebrief Medewerker Communicatie - graag commentaar DannyMariel Sollicitatiebrief en cv 2 25 mei 2006 11:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon