Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiegesprek

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 11 oktober 2015, 00:16
Alia Alia is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2015
Berichten: 1
Alia is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief vulploegmedewerker

Hallo allemaal,

kan iemand mij vertellen of de onderstaande sollicitatiebrief goed is.
Ik ga dit over 2 dagen bij de betreffende winkel afgeven dus hoor ik het graag van jullie.

Betreft: vacature vulploegmedewerker

Geacht heer/mevrouw,
Naar aanleiding van de vacature die ik op de site van uw winkel zag wil ik graag solliciteren naar de functie vulploegmedewerker.
Deze functie spreekt mij erg aan omdat ik dan in contact met andere mensen ben. Ik houd ervan om mensen in de watten te leggen en ervoor zorgen dat ze een aangenaam verblijf hebben. Het geeft mij een goed gevoel als mensen om deze reden nog eens terug komen. Tevens werk ik graag in een dynamische omgeving, waarin er hard gewerkt moet worden. Ik kan mij dan ook goed staande houden in stressvolle situaties. Het best werk ik in een team waarin we samen op een enthousiaste manier zorgen voor een gezellige omgeving.
Op heden studeer ik nog voor mijn opleiding op het Summa College in Eindhoven en in de tijd die ik vrij heb wil ik graag een parttime baan hebben die past in het schema met mijn opleiding.
Big Bazar is een winkel waar ik vaak kom de prettige sfeer en vriendelijke medewerkers spreken mij aan, tevens uw winkel biedt doorgroeimogelijkheden. De functie van vulploegmedewerker past goed bij mijn opleiding omdat ik voornamelijk de mogelijkheid heb om na schooltijd, in de avond, in het weekend, en tijdens school vakantie te werken. Daarnaast ben ik flexibel ingesteld en vind ik het niet erg om een extra dienst te draaien.
Ik zou mezelf tenslotte willen beschrijven als een ambitieuze en vriendelijk persoon, die passie heeft voor de winkel ik ben ervan overtuigd dat ik kan voldoen aan de omschreven functie eisen en dat ik een waardevolle bijdrage kan zijn voor uw organisatie, aangezien ik bij de Hema ook werkervaring heb opgedaan.
Ik hoop dat mijn brief voor u aanleiding geeft tot een gesprek, zodat ik in een persoonlijk gesprek mijn sollicitatie kan toelichten. Voor verdere informatie en achtergronden van mij verwijs ik u naar de bijlage waarin mijn curriculum vitae is opgenomen.
Met veel belangstelling zie ik graag uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 11:23
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 21:35
Hoe verstuur ik een sollicitatiebrief via e-mail? Andres Sollicitatiebrief en cv 10 8 december 2008 16:51
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon