Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 juli 2008, 16:07
chnny10 chnny10 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 september 2007
Berichten: 9
chnny10 is on a distinguished road
Standaard Carrièreswitch trajectbegeleider

Hallo allemaal,

Al enige tijd probeer ik uit te vinden wat ik nu echt leuk vind. Momenteel werk ik als officemanager, maar ik wil iets anders gaan doen. Nu heb ik een vacature gevonden waar ik erg in geïnteresseerd ben . Willen jullie met me mee kijken of mijn brief wel correct is?

Graag zsm. de sluitingdatum is al snel.

Thanks,

Organisatie
T.a.v.: Afdeling P&O, mw.xxx
Postbus 00000
xxxx

Betreft: sollicitatie naar vacature Trajectbegeleider

Geachte mevrouw xx,


De xxxxxorganisatie gaat er vanuit dat ieder mens competent is en iets kan. Dit zijn precies ook mijn gedachten. Daarom zou ik graag uw team willen komen versterken met de sociale activering van mensen.

Na ons aangename telefoongesprek waar we wat dieper op de functie zijn ingegaan, stuur ik u deze sollicitatiebrief met Curriculum Vitae, en stel me kandidaat voor de functie van Trajectbegeleider.

Wat mij in het aantrekt in deze functie is het veelzijdige. Aan de ene kant het leveren van maatwerk aan gemotiveerde cliënten die graag zijn/haar kwaliteiten wil ontdekken of ontwikkelen. Aan de andere kant het onderhouden van contacten met diverse interne- en externe instanties. Ook vind ik het bijzonder om te participeren in een instelling waar de dienstverlening aan burgers tijdens hun zoektocht naar verbetering van de individuele leefsituatie centraal staat.

Ik ben al ruim acht jaar werkzaam in de maatschappelijke dienstverlening, waarbij ik vaak in contact kom met mensen van diverse achtergronden. Als bevlogen officemanger van het xxxxx in Den Haag ben ik nauw betrokken geweest bij verschillende projecten die gericht zijn op arbeidsparticipatie. Zo zijn het secretariaat van het xxx en het project “xxx”, gericht op bevordering van (vrouwen)emancipatie en gelijke behandeling voorbeelden waar ik als projectondersteuner fungeerde.

Als coachend leidinggevende heb ik een ruime ervaring in het motiveren, stimuleren, begeleiden en aansturen van medewerkers. Naast leidinggeven aan het secretariaat heb ik ook P&O-taken in mijn takenpakket. Ik ken het gehele proces inzake de instroom, doorstroom en uitstroom van nieuw personeel. Ik ben gewend om zowel intern als extern maatwerk te leveren en het vinden van een creatieve oplossing voor de problemen en vragen die dagelijks aan mij voorgelegd worden.

Ik ben zeer enthousiast en ik acht mijzelf, mede door mijn brede ervaring, goed in staat om zowel cliënten te motiveren en begeleiden als het houden van contacten met betrokken instanties.

Ik heb er vertrouwen in dat ik een aanwinst zal zijn voor xxxxorganisatie en ik kijk uit naar een persoonlijk gesprek!


Met vriendelijke groet,




xxxxx

Bijlage: CV
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 juli 2008, 00:43
Makingsense's schermafbeelding
Makingsense Makingsense is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Berichten: 413
Makingsense is on a distinguished road
Standaard Re: Carriere switch Trajectbegeleider

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chnny10 Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Al enige tijd probeer ik uit te vinden wat ik nu echt leuk vind. Momenteel werk ik als officemanager, maar ik wil iets anders gaan doen. Nu heb ik een vacature gevonden waar ik erg in geïnteresseerd ben . Willen jullie met me mee kijken of mijn brief wel correct is?

Graag zsm. de sluitingdatum is al snel.

Thanks,

Organisatie
T.a.v.: Afdeling P&O, mw.xxx
Postbus 00000
xxxx

Betreft: sollicitatie naar vacature Trajectbegeleider

Geachte mevrouw xx,


De xxxxxorganisatie gaat er vanuit dat ieder mens competent is en iets kan. Dit zijn precies ook mijn gedachten. Daarom zou ik graag uw team willen komen versterken met de sociale activering van mensen.

Na ons aangename telefoongesprek waar we wat dieper op de functie zijn ingegaan, stuur ik u deze sollicitatiebrief met Curriculum Vitae, en stel me kandidaat voor de functie van Trajectbegeleider.

Wat mij in het aantrekt in deze functie is de veelzijdigheid. Aan de ene kant het leveren van maatwerk aan gemotiveerde cliënten die graag zijn/haar kwaliteiten wil ontdekken of ontwikkelen en aan de andere kant het onderhouden van contacten met diverse interne- en externe instanties.
Ook vind ik het bijzonder om te participeren in (deel uit te maken van) een instelling waar de dienstverlening aan burgers tijdens hun zoektocht naar verbetering van de individuele leefsituatie centraal staat.

Ik ben al ruim acht jaar werkzaam in de maatschappelijke dienstverlening, waarbij ik vaak in contact kom met mensen van diverse achtergronden. Als bevlogen officemanger van het xxxxx in Den Haag ben ik nauw betrokken geweest bij verschillende projecten die gericht zijn op arbeidsparticipatie. Zo zijn het secretariaat van het xxx en het project “xxx”, gericht op bevordering van (vrouwen)emancipatie en gelijke behandeling voorbeelden waar ik als projectondersteuner fungeerde.

Als coachend leidinggevende heb ik een ruime ervaring in het motiveren, stimuleren, begeleiden en aansturen van medewerkers. Naast leidinggeven aan het secretariaat heb ik ook P&O-taken in mijn takenpakket. Ik ken het gehele proces inzake de instroom, doorstroom en uitstroom van nieuw personeel. Ik ben gewend om zowel intern als extern maatwerk te leveren en het vinden van een creatieve oplossing voor de problemen en vragen die dagelijks aan mij voorgelegd worden.

Ik ben zeer enthousiast en ik acht mijzelf, mede door mijn brede ervaring, goed in staat om zowel cliënten te motiveren en begeleiden en ook het onderhouden van contacten met betrokken instanties is voor mij bekend terrein.

Ik heb er vertrouwen in dat ik een aanwinst zal zijn voor xxxxorganisatie en ik kijk uit naar een persoonlijk gesprek!


Met vriendelijke groet,




xxxxx

Bijlage: CV
Schitterende brief hoor, paar mini-puntjes verbeterd maar verder netjes.

Ik zou in jouw geval eerder een vaardigheden CV opstellen dan een chronologisch CV. (Kun je hier op deze website wat over vinden).

Succes ermee!!!

Making Sense
__________________
"Ontdek wie je bent en wees het dan expres!"
| Making Sense | Adviesbureau voor loopbaancoaching, personal branding en inspiratie
| W: makingsense.nl | E: info@makingsense.nl | 06-24095195 |

Tessa Faber helpt vrouwen en mannen in loondienst om hun kennis, kunde en kracht zichtbaar te maken en hun eigen loopbaan als ondernemer in handen te nemen.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 juli 2008, 10:34
chnny10 chnny10 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 september 2007
Berichten: 9
chnny10 is on a distinguished road
Standaard Re: Carriere switch Trajectbegeleider

Hi Making Sense,

Hartelijk dank voor je input. Ik van even bang dat mijn brief te lang was.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie carriereswitch veel ervaring weinig opleiding Regni Sollicitatiebrief en cv 8 7 juli 2009 12:52
Carrièreswitch in 5 stappen René Loopbaanvragen 16 19 januari 2009 16:52
Sollicitatiebrief Trajectbegeleider chnny10 Sollicitatiebrief en cv 0 16 juli 2008 00:00
Sollicitatiebrief trajectbegeleider, ik hoor graag wat jullie ervan vinden. koos Sollicitatiebrief en cv 2 24 januari 2008 13:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon