Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 juni 2007, 03:41
Iz2good Iz2good is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 juni 2007
Berichten: 2
Iz2good is on a distinguished road
Standaard Gaarne Goeie tips met motivatie voor mijn sollicitatiebrief Account Manager

Betreft: Vacature Key Account Manager bij Priority Telecom

Geachte Heer/Mevrouw,


Mijn naam is Wel Tevreden en ik ben erg enthousiast over uw vertegenwoordigers functie.


Van nature ben ik commercieel ingesteld. Het geeft mij voldoening mensen op weg te helpen bij het maken van de juiste keuze. Ik ben momenteel 4 jaar met plezier werkzaam in de verkoop. Waarvan de laatste 2 jaar in de Orange winkel. Hier heb ik mijn verkoopvaardigheden aanzienlijk kunnen verbeteren.

Verder ben ik erg gemakkelijk in omgang met mensen. Mede door de diverse communicatie en verkoop trainingen die ik bij Orange & T For Telecom heb gevolgd.


Toen ik uw vacature zag staan voelde ik me erg aangesproken en ik denk ook dat ik een geschikte kandidaat ben voor deze functie. Ik ben erg leergierig en hoop dat ik in deze functie mezelf weer verder kan gaan ontplooien.


Graag wil ik mijn brief toelichten in een gesprek.

Hoogachtend,

Wel Tevreden
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 juni 2007, 11:22
Janine84 Janine84 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 juni 2007
Berichten: 9
Janine84 is on a distinguished road
Standaard Re: Gaarne Goeie tips met motivatie voor mijn sollicitatie brief Account Manager

Hoi!

Ik wil je wel enkele tips geven, al ben ik zelf ook nog erg onervaren!

Als eerste vind ik je opening niet erg krachtig en erg kort.Geef bijvoorbeeld ook aan waar je de vacature hebt gelezen en naar welke functie je solliciteert. En waarom deze je aandacht heeft getrokken.

Het lijkt mij ook goed als je in je brief wat meer aangeeft waarom je juist bij Priority Telecom wilt werken, wat heeft je aangetrokken in juist dit bedrijf? Waarom pas jij goed bij dit bedrijf, en welke meerwaarde kun jij geven aan het team?

Ook vind ik je brief erg kort. Je geeft in je topictitel aan dat je graag tips wilt voor motivatie, maar die zul je toch echt bij jezelf moeten zoeken. Lees bijvoorbeeld de functie-omschrijving en eigenschappen die ze zoeken bij sollicitanten, bedenk vervolgens wat jou goede eigenschappen zijn en link deze met elkaar. Geef van je kwaliteiten ook voorbeelden waaruit dit blijkt.

Deze tips zijn misschien een begin? Veel succes, groetjes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief junior account manager sparetime Sollicitatiebrief en cv 6 30 januari 2007 14:14
Sollicitatiebrief en cv Persoonlijke begeleider B thuiszorg Dana Sollicitatiebrief en cv 1 4 januari 2007 15:11
Sollicitatiebrief Facility Manager Rens Sollicitatiebrief en cv 2 30 november 2006 17:39
Tips voor mijn sollicitatiebrief? ariette Sollicitatiebrief en cv 2 5 juli 2006 22:37
Tips voor motivatie in open sollicitatiebrief? Miselle Sollicitatiebrief en cv 4 17 november 2005 15:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon