Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 november 2010, 19:23
w0ut3r w0ut3r is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 november 2010
Berichten: 14
w0ut3r is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Eerste Autotechnicus BBL

Hallo allemaal,

Ik ben 2 weken geleden gestopt met de studie werktuigbouwkunde en ik zou graag aankomende februari willen beginnen met een BBL opleiding Eerste Autotechnicus.

Dit wordt me eerste echte baan en dus ook me eerste sollicitatiebrief.
Ik vind het vrij moeilijk om een goede sollicitatiebrief te maken, dus kan jullie hulp wel gebruiken

Hieronder hetgeen wat ik tot nu toe heb:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Adresgegevens mijzelf*

*Adresgegevens bedrijf*

*Plaats*, *datum*

Betreft: BBL opleiding Eerste Autotechnicus

Geachte *naam geadresseerde*,

Graag wil ik met deze brief mijn belangstelling uiten voor een eventuele functie als Eerste Autotechnicus.

Al sinds langere tijd weet ik dat automonteur echt iets voor mij is.
Nadat ik in 2010 mijn havo diploma gehaald hebt heb ik na lang denken toch gekozen voor de opleiding werktuigbouwkunde op hbo niveau.
Dit deed ik puur omdat ik het zonde vond om na mijn havo diploma gehaald te hebben een mbo opleiding te gaan volgen.

Na 2 maanden de opleiding werktuigbouwkunde gevolgd te hebben ben ik erachter gekomen dat werktuigbouwkunde toch niets voor mij is.
Ik heb altijd al passie gehad voor autotechniek en heb dus besloten om toch een opleiding Eerste Autotechnicus te gaan doen.
Vooral de combinatie werken / leren spreekt mij erg aan. Ik ben dus ook van plan om aankomende februari met een BBL opleiding Eerste Autotechnicus te gaan beginnen.

Sinds een aantal jaar ben ik begonnen met het sleutelen aan brommers. Het begon met het optische gedeelte maar dit ging al vrij snel over naar het motorische gedeelte. Na 2 jaar lang sleutelen aan brommers moet ik zeggen dat ik er inmiddels behoorlijk wat van weet.
Opvoeren, afstellen, repareren, blok reviseren, noem het maar op.

Auto’s zijn natuurlijk heel anders dan brommers, maar door middel van dit voorbeeld wil ik u laten zien dat Eerste Autotechnicus volledig binnen mij interessegebied ligt en dat ik wel degelijk beschik over technisch inzicht.

Ik ben me ervan bewust dat ik nog geen werkervaring heb, maar ik ben zeer gedreven om dingen te leren. Het werk sluit namelijk perfect aan op mijn interessegebied.
Autotechniek is echt mijn ding en ik ben zeker niet bang voor vieze handen.

Ik hoop dat ik uw interesse heb gewekt en wacht met belangstelling een reactie van uw kant af.

Met vriendelijke groeten,
*naam*

Bijlage: curriculum vitae



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik hoor graag wat jullie er van denken!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief voor eerste verkoper, alle reacties zijn welkom. lelie Sollicitatiebrief en cv 0 30 juni 2010 16:54
Sollicitatiebrief BBL verzorgende J.Post Sollicitatiebrief en cv 0 4 februari 2009 21:10
(Eerste) Sollicitatiebrief Hackfleisch Sollicitatiebrief en cv 2 7 juli 2007 21:54
Eerste sollicitatiebrief John1981 Sollicitatiebrief en cv 1 5 juli 2006 13:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon