Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 14 december 2006, 19:57
Erik Erik is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 39
Erik is on a distinguished road
Question Re: Sollicitatiebrief politiemedewerker

Ja klopt, ik heb de sollicitatiebrief in mijn eigen taal getypt.
ik heb de zin aangepast als: waarvan ik het diploma in het schooljaar 2008 behaal en zo is die dus helemaal compleet mijn sollicitatiebrief,
ja uiteraard zal jij er ook wel veel verstand van hebben als jij intercedent bent. Als ik onderaan heb staan met vriendelijke groet, en dan mijn naam dan moet er toch ook nog een handtekening op? die moet dan onder mijn naam of er boven.? En die bijlage kan ik toch ook achter zetten bijlage: 4 ofzo? want ik moet nog meer dingen mee verzenden dan mijn CV en diploma+cijferlijst.
Hier mijn vernieuwde sollicitatiebrief met de punten die ik nog goed moest zetten.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mijn adres

Plaats, 14 december 2006

Adres waar je hem heen stuurt

Betreft: PolitieMedewerker 2008

Geachte Heer/Mevrouw,

Dienstverlenend, communicatief vaardig en leergierig, deze steekwoorden zijn op mij van toepassing, juist daarom solliciteer ik op de functie “politiemedewerker”

Ik volg momenteel de opleiding Medewerker Facilitaire Dienstverlening, waarvan ik het diploma in het schooljaar 2008 behaal. Ik ben een teamplayer, die ook zelfstandig goed kan functioneren. Om deze redenen beschouw ik mijzelf als een geschikte kandidaat voor de functie. Tevens ben ik graag onder de mensen om hen te helpen maar indien nodig ook corrigerend toe te kunnen spreken.

Mijn reden om bij de politie te solliciteren is dat ik mij sterk wil maken voor een betere en veiligere samenleving, zoals jullie motto herkenbaar aanwezig. Ik zou graag van mensen helpen mij beroep willen maken en ik denk dat ik daarom bij de politie helemaal op mijn plek zal zijn. Het afwisselend werken bij de politie is ook wel een belangrijke factor in mijn keuze. Je weet vaak ’s ochtends niet wat je ’s middags zal doen.

Korps Groningen trek mij heel erg, omdat je de combinatie hebt van landelijk gebied en het stadsleven. De informatie die ik van u heb gekregen, en terugkomend op eerdergenoemde competenties, verwacht ik veel voor de organisatie te kunnen betekenen.
Ik kan mij zelf omschrijven als erg sportief, flexibel, sociaal, nauwkeurig, en heb een dienstverlenende instelling.

Bovenstaande gegevens in ogenschouw nemend is de functie mij op het lijf geschreven. Ik zou dan ook graag deze brief in een persoonlijk gesprek willen toelichten. Voor een compleet overzicht van mijn opleiding en ervaring verwijs ik u naar mijn bijgevoegd curriculum vitae.

Met vriendelijke groet,



mijn naam,



Bijlage: Curriculum Vitae, Diploma + Cijferlijst.
Met citaat reageren
  #12  
Oud 14 december 2006, 20:37
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief politiemedewerker

Hey Erik,

Tussen "Met vriendelijke groet" en jouw naam je handtekening.

onder je naam

Bijlage 1: Curriculum Vitae
Bijlage 2: Pasfoto
Bijlage 3: Bewijs van goed gebrad
Bijlage 4: Diploma MBO

(als voorbeelddocumenten genomen)

Succes ermee.
Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #13  
Oud 14 december 2006, 20:53
Erik Erik is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 39
Erik is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief politiemedewerker

OKe bedankt,

Dus zo kan ik het er onder zetten.
Met citaat reageren
  #14  
Oud 15 december 2006, 00:19
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief politiemedewerker

Ik denk dat Rens bij bijlage 3 bedoelt: bewijs van goed gedrag.

Moet je een bewijs van goed gedrag meesturen? Als dat niet moet, dan moet je dat er natuurlijk ook niet onderzetten.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #15  
Oud 15 december 2006, 16:41
Erik Erik is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 39
Erik is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief politiemedewerker

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Primago advies Bekijk bericht
Ik denk dat Rens bij bijlage 3 bedoelt: bewijs van goed gedrag.

Moet je een bewijs van goed gedrag meesturen? Als dat niet moet, dan moet je dat er natuurlijk ook niet onderzetten.
Nee ik snap het, het is een voorbeeld.

Ik heb een lijst met dingen die ik mee moet sturen en dat kan ik er dan zo onderzetten bijlage 1: bijlage 2: ect,ect,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief allround politiemedewerker ricochet Sollicitatiebrief en cv 7 31 maart 2009 23:58
sollicitatiebrief assistent politiemedewerker ano Sollicitatiebrief en cv 4 23 november 2008 20:30
Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker Erik Sollicitatiebrief en cv 4 5 oktober 2007 20:27
sollicitatiebrief assistent politiemedewerker ano Sollicitatiebrief en cv 1 10 november 2006 16:49
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon