Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 6 maart 2009, 21:13
Blanchimont Blanchimont is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2009
Berichten: 22
Blanchimont is on a distinguished road
Exclamation Open sollicitatie vastgoedadviesbureau, graag feedback

[NAW-gegevens]

[Plaats, datum]

[NAW-gegevens bedrijf]


Betreft: Open sollicitatie


Geachte [heer/mevrouw XXX],

Is er in uw organisatie nog plaats voor een jonge enthousiaste medewerker?

Sinds het eerste jaar van mijn HBO-opleiding Vastgoed & Makelaardij was mij duidelijk dat ik in mijn werk bij wil dragen aan een prettige leef-, woon- en werkomgeving. Dit werd me duidelijk tijdens een wandeling door de ‘Kop van Zuid’ in Rotterdam. Ik raakte geïntrigeerd door het ambitieniveau van de stad Rotterdam en daardoor in het werkterrein van de overheid op het gebied van vastgoed. Op uw website las ik dat uw organisatie onlangs is ontstaan uit drie afzonderlijke bedrijven en nog steeds een groei doormaakt. Ik denk vanuit mijn achtergrond hieraan een bijdrage te kunnen leveren.

Mijn idealen zie ik ook terug in mijn huidige functie als researcher. Helaas ben ik wegens bedrijfseconomische omstandigheden genoodzaakt een andere uitdaging te zoeken. Mijn hart ligt bij het vastgoed en ik wil deze mogelijkheid dan ook benutten om dit vakgebied vanuit een andere invalshoek te zien.

Tijdens mijn afstuderen heb ik mij beziggehouden met het in kaart brengen van de vastgoedmarkt in Noordoost-Brabant. Ook na mijn afstuderen heb ik tot aan de publicatie ervan, geholpen bij de totstandkoming van de Vastgoedmonitoren voor Midden- en Zuidoost-Brabant. Bij mijn huidige werkgever houd ik mij bezig met marktonderzoek, het schrijven van adviesrapporten en ontwikkelingsvisies, assisteren bij planbeoordelingen en prijsadviezen voor nieuwbouwprojecten in Zuid-Nederland, waaronder project A en project B in plaats A, project C in de gemeente A en project D in plaats B. Daarnaast ben ik werkzaam voor de binnendienst van de afdeling woningmakelaardij, waar ik mij bezighoud met alle daaruit voortkomende taken.

Van mijn huidige werkgever hoor ik vaak dat ik een zeer aangename, leergierige en flexibel inzetbare werknemer ben. Gezien de ervaring die ik heb opgedaan in mijn huidige functie, ben ik er dan ook van overtuigd een aanwinst te kunnen zijn voor uw organisatie. Gegevens over mijn opleiding en ervaring, alsmede persoonlijke gegevens, treft u aan in het bijgevoegde curriculum vitae.

Graag zou ik in een oriënterend gesprek met u van gedachten wisselen over de invulling van een geschikte functie binnen uw organisatie.

Hoogachtend,

[Handtekening]


[Mijn naam]

Bijlage: Curriculum Vitae

----

nb: Het betreft een adviesbureau dat personeel op projectbasis bij gemeenten plaatst.

De reacties uit mijn omgeving zijn positief, maar ik heb graag nog een second opinion.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie vastgoed en makelaardij (graag feedback) Nina13 Sollicitatiebrief en cv 3 17 april 2008 08:09
Open sollicitatie hulpverlener Graag check mootje Sollicitatiebrief en cv 1 30 oktober 2007 17:22
Open sollicitatie verpleeghuis, eerste in 10 jaar, commentaar graag Devore Sollicitatiebrief en cv 3 23 september 2007 18:58
Open sollicitatie - graag jullie commentaar Eva Sollicitatiebrief en cv 4 22 augustus 2007 16:38
Open sollicitatie stageplek adviesbureau. Graag uw commentaar Dhr.A.Noniem Sollicitatiebrief en cv 0 16 februari 2007 02:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon