Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 mei 2007, 16:58
FransJan FransJan is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 4
FransJan is on a distinguished road
Lightbulb vacature financial assistant, graag commentaar

Frans Jan Renkema
Rijksstraatweg 28-24
9752 AE Haren
e-mail: f.j.renkema@minlnv.nl

Woonzorgcentra ’t Gooregt
afdeling P&O
t.a.v. H.M. Katerbarg
vacaturenummer 135-07-28
Postbus 51
9750 AB Haren

Betreft: Uw advertentie voor financial assistant in het Dagblad van het Noorden, van 12 mei 2007.

Beste heer, mevrouw,


Er is de laatste jaren veel te doen rondom de zorgverlening. De nieuwsfeiten liegen er niet om; het hele systeem van zorgindicatie is flink op de schop gegaan. Mij lijkt het een geweldige uitdaging om, met de cliënt in het achterhoofd, een heldere en constructieve bijdrage te leveren aan de toekomst.

Uw organisatie heeft een grote betrokkenheid bij de zorgvrager hoog in het vaandel staan, wat ik zeer op prijs stel. Het lijkt me een prettige en dynamische plaats om te werken. Wat mij ook aanspreekt is de excellente zorg die uw wilt aanbieden.

De functie spreekt mij in het bijzonder aan vanwege de volgende redenen:
· Je hebt veel contacten binnen de organisatie. Dit geeft een goed gevoel van betrokkenheid. In het aangaan van contacten probeer ik altijd integer en klantvriendelijk te zijn.
· Het interpreteren en berekenen van cijfers geeft mij veel voldoening. In mijn huidige baan lever ik onder andere managementcijfers op aangaande de transacties in toeslagrechten.
· Met het oog op de toekomst, maar ook op het nu wil ik graag nieuwe dingen leren.
· Ik ben zelfstandig en enthousiast, heb oog voor detail en bezit de vaardigheid om goed met stressvolle situaties om te gaan.

Voor meer informatie over eigenschappen, opleiding en ervaring verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae. Deze brief en mijn c.v. wil ik graag toelichten in een gesprek.

Met vriendelijke groet,

Frans Jan Renkema

Dit is een deel van de vacaturebeschrijving:
Stichting Zorginstellingen ’t Gooregt (www.gooregt.nl) omvat de woonzorgcentra De Dilgt in Haren en De Burcht in Hoogezand. Daarnaast hebben we een ruim serviceaanbod voor ouderen die nog zelfstandig thuis wonen.

Voor de economische en administratieve dienst (EAD) locatie De Dilgt in Haren, zijn wij op zoek naar een (jonge), ambiteuze en enthousiaste collega voor de functie van

Financial Assistant

We zijn geďnteresseerd in kandidaten die meehelpen om onze ambities te realiseren binnen een dynamische omgeving waar ons vele uitdagingen wachten! Binnen de EAD willen wij je de kans bieden om te groeien en je ambities waar te kunnen maken.
Deze gedachte past binnen het personeelsbeleid van onze organisatie; we willen je graag de kans bieden om je optimaal te ontwikkelen.

Functie-inhoud

De functie bestaat uit twee hoofdtaken:
je biedt ondersteuning bij de salarisadministratie;
Daarnaast informeer je op klantvriendelijke wijze personeelsleden over salarisberekeningen en assisteer je bij het invullen van formulieren.
Ook draag je zorg voor externe informatievoorziening.
tevens bied je, als assistant to, bedrijfs-economische ondersteuning aan de HEAD: mede opstellen van de jaarrekening, aanleveren van management-informatie, opstellen van maand-rapportages en de begroting

Je werkt samen met collega’s van de economische en administratieve dienst.

Functie-eisen
Je bent voor ons een potentieel geschikte collega, wanneer je aan het volgende profiel voldoet:
Voor deze functie zijn wij op zoek naar een
enthousiaste kandidaat die een relevante HBO opleiding heeft afgerond op het gebied van financieel management.
Wij zoeken een recent afgestudeerde, of iemand met geringe werkervaring binnen een finaciële afdeling.
Je bent
· cijfermatig erg sterk, pro-actief, slagvaardig en hebt de ambitie om te leren en mee te groeien met de ontwikkelingen binnen en buiten onze organisatie. Tevens heb je kennis en interesse in sociale en fiscale wetgeving.


Graag verneem ik of de brief inhoudelijk sterk is, of dat er nog wat aan te sleutelen valt.

Groet
FransJ
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 mei 2007, 17:14
xnienx xnienx is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 4
xnienx is on a distinguished road
Standaard Re: vacature financial assistant, graag commentaar

Frans,

Ik zou een aantal persoonlijke eigenschappen ook in de brief zetten. Ik vind nl. dat de werkgever nu niet echt een goed beeld krijgt van jou als persoon.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 mei 2007, 17:19
FransJan FransJan is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 4
FransJan is on a distinguished road
Standaard Re: vacature financial assistant, graag commentaar

Bedankt, 'k zal het een persoonlijker tintje proberen te geven!

Groet
FransJ
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
Sollicitatie Assistent makelaar, graag commentaar sQz Sollicitatiebrief en cv 4 14 maart 2007 18:06
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18
graag commentaar op mijn brief (vacature adviseur) Ester1976 Sollicitatiebrief en cv 2 11 augustus 2006 15:32


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon