Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 juli 2011, 17:29
Nubia Nubia is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2011
Berichten: 5
Nubia is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief bbl opleiding graag commentaar

Beste mensen willen jullie zo vriendelijk naar mijn brief kijken. Ik heb deze brief aangepast, ik heb deze brief al eerder op carriertijger geplaats.
Ik heb de baan gekregen, maar ik wil verder met het opleiding tot verzorgende ig en de instelling vraag aan mij om een motivatiebrief te schrijven voor de bbl opleiding verzorgende ig.

Alvast bedankt
Groetjes Nubia

Betreft: sollicitatie voor bbl opleiding verzorgende ig


Geachte heer/mevrouw,

Door middel van deze brief wil ik mijn motivatie kenbaar maken om bij uw instelling verder te gaan met het bbl oplieding tot verzorging ig.

Ondanks het feit dat ik het in mijn huidige functie nog erg naar mijn zin heb, ben ik toe aan een vervolgstap in mijn carričre. Als helpende ben je beperkt in de handelingen die je moet verrichten. Ik wil de kwaliteit van mijn beroepsuitoefening op niveau brengen. Als verzorgende ben je deskundig om meer handelingen te verichtten. Daarom wil ik graag verder met het opleiding tot verzorgende ig.

Uw instelling komt positief op mij over, wat mij het meest aanspreekt is, dat uw organisatie het belangrijk vindt dat zijn medewerkers blijven ontwikkelen. ik zou graag in zo'n omgeving mijn loopbaan verder vorm geven.

Mijn sterke punten zijn dat ik enthousiast, gemotiveerd, leergierig, stressbestendig, harde werker, geduldig, positief en flexibel ben. Daarnaast kan ik me goed inleven in anderen en ben een voortrekker binnen samenwerkingsgroepen. Humor is hierbij een van mijn pluspunten. Dankzij humor kunnen zakken vaak gerelativeerd worden, waardoor je weer met frisse moet zaken op kan pakken. Dit alles natuurlijk in balans met de serieuze houding ten opzichte van zaken die punctualiteit vereisen.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u de mogelijkheden om als bbl verzorging ig bij u te werken bespreken. Mocht u daar op korte termijn geen mogelijkheden voor zien, dan verzoek ik u mijn brief te bewaren voor een eventuele toekomstige mogelijkheid.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 juli 2011, 10:23
Xxxxx
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

- let op tikfoutjes/spelling/hoofdletters
- 2e alinea: noem instelling bij naam. Het gaat denk ik om handelingen die je MAG verrichten en dat je een uitbreiding hierop wil (voor hogere kwaliteit beroepsuitoefening).
-3e alinea: (naam) organisatie ipv instelling; je kunt het nu lezen als houding/attitude ipv organisatie. 1e zin is aan de lange kant
-4e alinea: ga je na je sterke punten ook zwakke punten noemen?? Handiger lijkt het om 1-2 sterke punten eruit te kiezen en hier een concreet voorbeeld bij te geven. Uitgebreider overzicht van (sterke) punten (met voorbeelden?) kunnen in je CV. Kan waarschijnlijk redelijk beknopt: de organisatie kent jou al.
-5e alinea. 1e zin weer vrij lang, 2e zin overbodig denk ik.

Hopelijk heb je hier iets aan.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 27 juli 2011, 17:20
Nubia Nubia is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2011
Berichten: 5
Nubia is on a distinguished road
Standaard Bedankt

Bedankt voor je hulp Xxxxx
Met citaat reageren
  #4  
Oud 29 juli 2011, 17:31
Qualitytime Qualitytime is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 november 2010
Berichten: 12
Qualitytime is on a distinguished road
Standaard

Hallo,

Ik sluit me aan bij het voorgaande..

Alinea 3 zou je naar mijn inzien beter kunnen beargumenteren als verzorgende!?
Waarom vind je het belangrijk dat medewerkers bij deze organisatie blijven ontwikkelen?

Heb je al een beoordelingsgesprek gehad in deze functie? Dan kan je deze in je brief verwerken.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #5  
Oud 31 juli 2011, 15:50
Nubia Nubia is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2011
Berichten: 5
Nubia is on a distinguished road
Standaard Bedankt,

Bedankt voor je hulp Qualitytime.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stageplek kinderopvang, graag commentaar senita Sollicitatiebrief en cv 8 18 maart 2012 15:41
Sollicitatiebrief BBL opleiding Verzorgende (ig) check it of het goed is nsrn Sollicitatiebrief en cv 5 8 juli 2010 02:54
Sollicitatiebrief Junior Engineer Graag commentaar. Xaviour Sollicitatiebrief en cv 3 27 oktober 2008 23:48
Sollicitatiebrief duaal plek HBO-V. Graag commentaar Jefke Sollicitatiebrief en cv 6 17 juli 2008 00:57
Sollicitatiebrief. Voor morgen graag commentaar etc. Girl85 Sollicitatiebrief en cv 4 7 april 2008 23:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon