Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 mei 2007, 12:52
ellis ellis is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 mei 2007
Berichten: 1
ellis is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief pedagogisch medewerker: graag commentaar!

Betreft: Vacature pedagogisch medewerker B.


???, 29 Mei 2007


Geachte heer/mevrouw,

Hierbij reageer ik op de vacature pedagogisch medewerker B zoals deze vermeld staat op de website van (naam instelling). Ik studeer Psychologie aan de Universiteit Maastricht en heb mijn studie vrijwel afgerond. Ik leg momenteel de laatste hand aan mijn masterthese.

Ik ben op zoek naar een baan voor na mijn afstuderen en deze vacature sprak me erg aan. Vanuit onze opleiding worden wij opgeleid tot sociaal psycholoog. De nadruk ligt voornamelijk op het wetenschappelijk onderzoek. Hoewel het wetenschappelijke onderzoek mij erg bevalt heb ik ook interesse in de Klinische Psychologie. Vooral tijdens blokken zoals psychodiagnostiek, communicatievaardigheden en psychodiagnostiek ontdekte ik mijn interesse in de gezondheidszorg.

Een baan als pedagogisch medewerker zou voor mij als net afgestudeerde sociaal psychologe een uitstekende kans zijn om mijn theoretische kennis toe te passen en uit te breiden met meer praktijkervaring. (naam instelling) sprak mij in het bijzonder aan gezien het een instelling voor jeugdigen betreft, een doelgroep die mij erg aanspreekt. Bovendien vind ik het zeer interessant in aanraking te komen met een sterk gedifferentieerd zorgaanbod.