Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 september 2007, 18:08
CVOK CVOK is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 september 2007
Berichten: 2
CVOK is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief assistent systeembeheerder

Geachte forumleden,

Ik wil u vragen mijn sollicitatiebrief te beoordelen en te be commentariseren.

Aangeboden:
Baan voor 24 uur

Gevraagd:
- een MBO- werk en denkniveau
- kennis van Windows werkstations, zowel m.b.t. kantooromgeving als tot publiek toegankelijke PC's
- kennis van Windows-servers
- affiniteit met Linux-servers is een pre
- én u bent initiatiefrijk, creatief en resultaatgericht

Betreft: vacature Assistent systeembeheerder


Geachte mevrouw XXX,

U zoekt een Assistent systeembeheerder en dat is exact de functie waar ik naar zoek. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik die vakbekwame Assistent systeembeheerder kan zijn waarnaar u zoekt.

Ik ben een Assistent systeembeheerder met gedegen kennis van Windows, initiatiefrijk, creatief en resultaatgericht voor de mensen met wie ik samenwerk. Graag zou ik mijn talenten in een maatschappelijk relevante organisatie inzetten en verder ontwikkelen. Daarom solliciteer ik bij uw organisatie.

Na het afronden van mijn MBO-opleiding, heb ik meerdere banen gehad in de ict op verschillende functies. Ik was onder andere verantwoordelijk voor een 1e en 2e lijns helpdesk, inkoop en service verlening bij XXX en XXX op gebied van de ict. Buiten dit alles is mijn grootste hobby het werken met computer apparatuur.

Bij deze werkgevers heb ik ervaren hoe ik mijn enthousiasme kan inzetten in mijn werk. Een klantgerichte houding en inlevingsvermogen in de behoeften van mensen is, heb ik gemerkt, veel effectiever dan regels en procedures handhaven voor de bedenken van oplossingen. Regels zijn natuurlijk belangrijk, maar het belang van een snelle gewenste oplossing, staat in mijn visie voorop.

Het onderhouden en moderniseren van ict structuren is mij in mijn huidige werk uiteindelijk zelfs bij de taaiste klanten gelukt, door juist die instrumenten te gebruiken die aansluiten op de eigen behoefte aan inzicht van klanten. Doordat ik bij diverse klanten aan huis ict problemen verhelp heb ik geleerd nieuwe problemen goed te kunnen analyseren, dit zal ook direct effectief door kunnen werken in uw organisatie.

Wat me ten slotte aantrekt in de door u geboden baan is de mogelijkheid mijn ict vaardigheden verder te ontwikkelen op het gebied van netwerken. Mijn collega's waardeerden mij vooral omdat ik goed kan luisteren, een coachende houding heb en op directe, maar toch tactvolle wijze feedback geef op hun werk.

voor een gesprek waarin ik mijn enthousiasme over deze baan verder toe kan lichten.

Met vriendelijke groeten,

XXX


Bijlage: curriculum vitae.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief assistent politiemedewerker ano Sollicitatiebrief en cv 4 23 november 2008 20:30
sollicitatiebrief maatschappelijk assistent Lore Sollicitatiebrief en cv 0 18 november 2006 14:54
sollicitatiebrief assistent politiemedewerker ano Sollicitatiebrief en cv 1 10 november 2006 16:49
Sollicitatiebrief intern tot assistent therapie onno123 Sollicitatiebrief en cv 3 13 januari 2006 20:56
open sollicitatiebrief (assistent) makelaar zizazonnebloem Sollicitatiebrief en cv 4 12 januari 2006 09:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon