Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 oktober 2007, 12:32
docente
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Sollicitatie docente Duits nogmaals vernieuwd. Graag feedback!!

Naam
adres


Plaats, datum


Betreft: Vacature Docent Duits


Naam
adres


Geachte heer …,


Als enthousiaste, toekomstige docente Duits ben ik op zoek naar een uitdagende baan binnen het onderwijs.
Graag stel ik mij kandidaat voor de vacature Docent Duits.

Na 17 jaar in Duitsland woonachtig te zijn geweest zag ik een unieke kans om mijn taalkennis en werkervaring samen te brengen in een nieuwe uitdaging. Afgelopen september ben ik begonnen met de opleiding docente Duits 2e graads. Als Native Speaker zal ik deze opleiding in twee jaar afronden.

De afgelopen jaren was ik werkzaam bij de Koninklijke Luchtmacht. Teamverband en samenhorigheid waren belangrijke factoren voor het slagen van vele missies. Deze elementen zouden ook een goede basis zijn om een veilige sfeer in de klas te creëren. Tijdens jaarlijkse leidinggevende trainingen heb ik geleerd hoe het is om voor een klas te staan en met de juiste motivaties een opdracht te laten slagen.

Voor deze periode ben ik enige jaren als laborante werkzaam geweest. Bij de Holco b.v. te Horst heb ik als laborante kennis opgedaan over de agrarische sector. Deze kennis zou ik in mijn lessen kunnen integreren om de lessen voor de leerlingen interessanter en herkenbaarder te maken. Ook het begeleiden van stagiaires en nieuw personeel behoorde tot mijn taken. Met veel plezier en enthousiasme maakte ik deze mensen wegwijs.Voor mijn studie en werk is de computer altijd een belangrijk onderdeel geweest. Hierdoor beschik ik over zeer goede computervaardigheden.

Graag zou ik in het onderwijs werken om mijn reeds opgedane kennis in de praktijk om te zetten en mijn vaardigheden als docent uit te breiden. Ik ben iemand met eindeloos geduld en wilskracht en ben van mening dat ik een positieve invloed kan hebben op het leerproces.

Ik kijk er geboeid naar uit u er persoonlijk van te mogen overtuigen dat les geven echt mijn ding is.

Met vriendelijke groet,



naam
Met citaat reageren
  #2  
Oud 31 oktober 2007, 14:58
daantje13 daantje13 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2007
Berichten: 2
daantje13 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie docente Duits nogmaals vernieuwd. Graag feedback!!

Ik vind het een duidelijke brief.
Zou alleen de woorden 'geboeid' en 'mijn ding' in de volgende zin vervangen.
Het zijn spreektaal woorden en geen schrijftaal woorden.
Ik vind deze zin, met die woorden, niet passen bij de rest van de brief. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.


Ik kijk er geboeid naar uit u er persoonlijk van te mogen overtuigen dat les geven echt mijn ding is.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatie docente duits nieuw geschreven graag feedback docente Sollicitatiebrief en cv 1 30 oktober 2007 12:15
sollicitatie docente Duits feedback please! docente Sollicitatiebrief en cv 2 30 oktober 2007 11:07
Sollicitatie als CEH verpleegkundige, graag feedback! Debbus Sollicitatiebrief en cv 3 7 oktober 2007 15:33
sollicitatie opleiding dialyse verpleegkundige, graag feedback! just_susan Sollicitatiebrief en cv 0 3 oktober 2007 17:03
Open sollicitatie verpleeghuis, eerste in 10 jaar, commentaar graag Devore Sollicitatiebrief en cv 3 23 september 2007 18:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon