Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 juni 2011, 16:00
Remco Remco is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 13 oktober 2006
Berichten: 38
Remco is on a distinguished road
Standaard ander werk

Hallo allemaal,

Ook ik wil eigenlijk totaal wat anders gaan doen. Ik werk al jaren bij een bedrijf waar ik het echt niet meer naar mijn zin heb. Daarnaast ben ik ook naar een provincie verhuisd waar ik me niet thuis voel. Probleem waar ik tegen aanloop is dat ik niet de stap durf te zetten naar wat anders. Ik ben 33 jaar en merk nu al dat ik te oud ben om iets van een werken en leren traject in te gaan. Ik heb namelijk niet de optie helemaal te stoppen met werken aangezien er ook geld moet worden verdiend natuurlijk. Ik weet wel dat ik er niet gelukkiger van wordt om te blijven hangen in mijn huidige baan.
Zijn er mensen die opties weten of mogelijkheden voor werken en leren of iets dergelijks ? overal waar ik op sites kijk zie je alleen maar jongeren van een jaar of 18 die net van school af komen. Dit natuurlijk niet iets waar ik nog in aanmerking voor kom. Mijn huidige werk is een administratieve baan maar ik wil meer dan dat. Wellicht dat omscholing een optie is of iets dergelijks maar hoe ?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 2 juni 2011, 16:16
ajhoff ajhoff is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 451
ajhoff is on a distinguished road
Standaard

Je kunt ook een avondstudie gaan doen. Het is zwaar, maar als je echt gemotiveerd bent zul je het redden. Eventueel combineren met een dag minder werken (als dat mogelijk is).

Wil je verder in de administratieve sector? En welke functie dan?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 3 juni 2011, 20:07
Remco Remco is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 13 oktober 2006
Berichten: 38
Remco is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ajhoff Bekijk bericht
Je kunt ook een avondstudie gaan doen. Het is zwaar, maar als je echt gemotiveerd bent zul je het redden. Eventueel combineren met een dag minder werken (als dat mogelijk is).

Wil je verder in de administratieve sector? En welke functie dan?
Ik denk niet dat ik het erg vindt wat administratieve taken in mijn functie te hebben maar ik wil niet 40 uur achter een pc meer zitten en dat er continu op me gelet wordt de hele dag. Dus een baan met wat meer vrijheid lijkt me heel interessant. Maar het blijft lastig wat. De vaak simpele testjes helpen me op internet niet echt op weg........
Met citaat reageren
  #4  
Oud 3 juni 2011, 20:53
ajhoff ajhoff is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 451
ajhoff is on a distinguished road
Standaard

Wat vind je leuk aan je werk? Waar liggen je interesses?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waarom ben je tevreden met je werk? Jerry22 Alle andere carričreonderwerpen 2 28 mei 2013 20:31
Ik wil ander werk, maar wat? Thijs Loopbaanvragen 4 2 juni 2011 00:28
Werk switchen? DA1313 Opleiding kiezen en volgen 1 8 maart 2010 09:40
Heel erg ongelukkig op mijn werk... Wensie Loopbaanvragen 14 26 augustus 2008 11:24
van mijn passie mijn werk maken, een reëel plan? Amber9 Loopbaanvragen 3 11 juli 2008 11:37


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon