Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 mei 2013, 18:01
Rafaello Rafaello is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 mei 2013
Berichten: 1
Rafaello is on a distinguished road
Question Gaan studeren ja of nee?

Hey allemaal,

Voor mij is dit de eerste keer op dit forum. Dus ook mijn eerste onderwerp .
Ti's zo September voor we het allemaal door hebben en beginnen die opleidingen weer. De laatste tijd zit ik vaak te denken/twijfelen als ik opnieuw moet gaan studeren aan HRO in Rotterdam. Ik heb eerder HBO gestudeerd (niet voor lange tijd) maar ben daar mee gestopt vanwege mijn privé situatie. Afgestudeerd op het MBO Niveau 4 Detailhandel. Nu wil ik een opleiding voor een specifiekere richting/baan.

Nu heb ik alles op een rijtje staan en ben nu fulltime aan het werk. Ben 22 jaar (23 in juli) en van plan maar twijfels om een opleiding te gaan volgen op HBO niveau. Waarschijnlijk de opleiding Communicatie. Maar nog niet zeker.

Stel ik zou deze opleiding gaan volgen betekent dat ik:
- 4/5 jaar nog thuis moet blijven vanwege de studie.
- 26/28 jaar ben als ik het helemaal behaal. Is dat niet te laat voor de maatschappij dan?
- Geen inkomsten meer krijg van werk omdat ik studie uren nodig heb.
- Ik ben meer een type van praktijk en met projecten bezig te zijn met andere studenten. Leren/stampen uit een boek kan lastig zijn voor mij.
- Totaal geen wiskunde knobbel!!

Alvast bedankt voor enige tips en info.
Wil je meer weten over mij ivm de studie let me know !!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 mei 2013, 20:36
Maarten_W Maarten_W is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 27 maart 2012
Berichten: 158
Maarten_W is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rafaello Bekijk bericht
Stel ik zou deze opleiding gaan volgen betekent dat ik:
- 4/5 jaar nog thuis moet blijven vanwege de studie.