Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 juni 2006, 21:06
Qube Qube is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 juni 2006
Berichten: 1
Qube is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief & CV - Project engineer

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe job. Een specifieke vacature heb ik nog niet op het oog, het is dus een open sollicitatiebrief en cv. De cv vind je in bijlage als PDF. De tekst van de solicitatiebrief hieronder moet nog eens goed gekneed worden maar wou toch al een paar eerste indrukken en reacties.

Alvast bedankt!

Is er in uw bedrijf plaats voor een accurate en initiatiefrijke project engineer?

Na mijn opleiding als graduaat mechanica ging ik aan de slag als mechanisch ontwerper in een studiebureau. De uiteenlopende klantengroep van dit bureau maakten van elk project een uitdaging. Uitdagingen die door voldoende flexibiliteit tot een goed einde werden gebracht. Tijdens mijn vrije tijd ben ik meestal op de fiets te vinden als competitief mountainbiker. Een sport waarin uithouding en perfectie de belangrijkste eigenschappen zijn. 2 goed getrainde eigenschappen die ik in mijn professioneel leven regelmatig aanspreek.

In mijn huidige functie als project engineer bij een machinebouwer is mijn theoretische kennis intussen goed gekruid met een stevige brok nuchtere praktijkervaring. Met de overheid als belangrijkste klant bij diverse elektromechanische aanbestedingen zijn het accuraat opvolgen van budget, projectbestek en planning 1 van mijn belangrijkste speelkaarten in het succesvol uitwerken van een project. Ook boeit het me steeds om iedereen van het projectteam op hetzelfde gedreven spoor te krijgen.

Een nieuw project begeleiden van A tot Z kent een strikte workflow. Toch ga ik elk project steeds ten aanval met voldoende creativiteit en initiatief, genoeg durf om voor beide partijen tot de beste oplossing te komen. Met ervaring op de tekenplank, werf en in de werkplaats heeft U een praktisch gericht persoon die kan ingezet worden bij het begeleiden van klantgerichte en/of interne elektromechanische projecten, alsook in het optimaliseren van uw productieprocessen/lijnen.

Ik ben vanzelfsprekend bereid om mezelf nader toe te lichten in een gesprek.


Met vriendelijke Groeten.



Mijn Naam
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf CV-tijger.pdf‎ (46,4 KB, 846x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 juni 2006, 12:54
nicky1983 nicky1983 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 7 april 2006
Berichten: 99
nicky1983 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief & CV - Project engineer

Is er in uw bedrijf plaats voor een accurate en initiatiefrijke project engineer?

Na mijn opleiding als graduaat mechanica ging ik aan de slag als mechanisch ontwerper in een studiebureau. De uiteenlopende klantengroep van dit bureau maakten van elk project een uitdaging. Uitdagingen die door voldoende flexibiliteit tot een goed einde werden gebracht. Tijdens mijn vrije tijd ben ik meestal op de fiets te vinden als competitief mountainbiker. Een sport waarin uithouding en perfectie de belangrijkste eigenschappen zijn. 2 goed getrainde eigenschappen die ik in mijn professioneel leven regelmatig aanspreek.


In mijn huidige functie als project engineer bij een machinebouwer is mijn theoretische kennis intussen goed gekruid met een stevige brok nuchtere praktijkervaring. Met de overheid als belangrijkste klant bij diverse elektromechanische aanbestedingen zijn het accuraat opvolgen van budget, projectbestek en planning (1 van mijn, meerdere vaardigheden niet 1) (de) belangrijkste speelkaarten (troeven) in het succesvol uitwerken van een project. Ook boeit (fascineert) het me steeds om iedereen van het projectteam op hetzelfde gedreven spoor te krijgen.

Een nieuw project begeleiden van A tot Z kent een strikte workflow. Toch ga ik elk project (steeds ten aanval, klinkt niet, in of tijdens ieder project aan de slag met) met voldoende creativiteit en initiatief, genoeg durf om voor beide partijen tot de beste oplossing te komen. Met ervaring op de tekenplank, werf en in de werkplaats heeft U een praktisch gericht persoon die kan ingezet worden bij het begeleiden van klantgerichte en/of interne elektromechanische projecten, alsook in het optimaliseren van uw productieprocessen/lijnen.

Ik ben vanzelfsprekend bereid om mezelf nader toe te lichten in een gesprek.


Met vriendelijke Groeten.

Erg goede brief, zeer creatief, mijn complimenten, groetjes Nicky
Op deze manier kun je ook iets voor anderen betekenen, laat je creativiteit zien in het geven van feedback, mijn brieven staan ook op dit forum, veel succes met solliciteren.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Graag jullie reactie op mijn sollicitatiebrief en CV lieke Sollicitatiebrief en cv 5 3 april 2007 22:01
Sollicitatiebrief en cv vertaler. Graag commentaar :-) hatsanat Sollicitatiebrief en cv 4 3 maart 2006 17:53
Open sollicitatiebrief Milieu-inspecteur Robert Wiggers Sollicitatiebrief en cv 1 16 augustus 2005 00:56
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon