Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 juni 2011, 22:33
margagils margagils is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2008
Berichten: 12
margagils is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief leraar basisonderwijs

Goedeavond!!

Zojuist een baan aangeboden gekregen Wie o wie heeft even een minuutje om mijn brief door te lezen en mij (eventueel) nog tips te geven?? Dit is alleen de brief, de opbouw komt goed

Heel erg bedankt alvast!

Hier komt ie::::

Geachte heer……

Naar aanleiding van ons telefoongesprek op 7 juni jongstleden, wil ik graag solliciteren naar de functie leerkracht groep 4. Na het lezen van de informatie en schoolgids op uw website, ben ik er meer en meer van overtuigd dat uw school perfect aansluit bij mijn overtuigingen als leerkracht.

De afgelopen jaren heb ik veel ervaring opgedaan in het basis- en speciaal onderwijs. Het laatste jaar heb ik me verder bekwaamd in het geven van instructie op maat en het werken met niveaugroepen. De instructietafel en flexibele instructie zijn middelen die ik regelmatig inzet. Ik hecht veel belang aan een prettige sfeer op school; een veilige en gastvrije plaats met respect voor de leefwereld leerlingen en leerkrachten.

Ik ben een enthousiaste, geduldige en positief ingestelde leerkracht die graag in teamverband werkt. Het welzijn van de leerlingen staat bij mij voorop en ieder kind komt tot zijn recht op eigen niveau, individuele belangstelling vind ik daarom erg belangrijk.
Kunnen mijn kwaliteiten en enthousiasme het team versterken? Ik kijk hoopvol uit naar een uitnodiging om u hier van te overtuigen.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 juni 2011, 01:47
Dodidrakie Dodidrakie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 juni 2011
Berichten: 2
Dodidrakie is on a distinguished road
Standaard

Hoi,

Ik vind het een leuke, vlotte en enthousiaste brief, hij leest lekker weg. Groetjes Miranda
Met citaat reageren
  #3  
Oud 8 juni 2011, 10:29
midosil midosil is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 5 april 2008
Berichten: 76
midosil is on a distinguished road
Standaard

ik vnd je brief kort maar krachtig.
heb alleen twijfels bij het gebruik van "bekwaamd". kun je hier misschien een ander woord voor gebruiken? waarschijnlijk is het wel een goed werkwoord, je bent tenslotte leerkracht, maar ik vond het niet zo lekker lezen..

had je de baan al aangeboden gekregen? is dit dus een brief "omdat je een brief moet schrijven"?
laat je weten hoe het afgelopen is?

succes!!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 8 juni 2011, 14:17
margagils margagils is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2008
Berichten: 12
margagils is on a distinguished road
Standaard

Bedankt voor de tip! Ik ga bekwaamd even veranderen. Het is idd een begeleidende brief omdat ik hem moet schrijven. Laat zeker weten hoe het afloopt!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 11 juni 2011, 14:22
Shanna1989 Shanna1989 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2011
Berichten: 5
Shanna1989 is on a distinguished road
Standaard

Er staat veel ik in, ik denk dat je de brief al verstuurd hebt, maar daar kun je de volgende keer misschien wat meer op letten.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief leraar basisonderwijs margagils Sollicitatiebrief en cv 0 31 oktober 2010 18:03
Sollicitatiebrief leraar lager onderwijs meester Sollicitatiebrief en cv 7 28 april 2010 23:04
Sollicitatiebrief leraar biologie. Wie wil mijn brief controleren? Peter26 Sollicitatiebrief en cv 7 8 februari 2010 13:53
open sollicitatiebrief leerkracht basisonderwijs Serena Sollicitatiebrief en cv 6 9 september 2009 02:12
Sollicitatiebrief Persoonlijk Assistent Leraar (PAL) Tankie88 Sollicitatiebrief en cv 0 22 mei 2009 14:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon