Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 november 2012, 22:59
zara85 zara85 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 november 2012
Berichten: 1
zara85 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief bibliotheekmedewerkster

Zoals je kunt zien in mijn vorige bericht heb ik hulp nodig bij het schrijven van een sollicitatiebrief.
Maar omdat ik me niet specifiek op een baan wil richten heb ik ook gesolliciteerd naar een baan als bibliotheekmedewerkster.
Ik heb al een sollicitatiebrief geschreven en ik vind de brief wel oke alleen nu wil de brief ook versturen naar bibliotheken waar ik nog niet ben langs geweest. Ik weet alleen niet waar ik de schuin gedrukte tekst het beste voor kan vervangen.
Alle tips en adviezen zijn welkom!



(adres afzender)

(adres geadresseerde)

(stad), 4 november 2012

Betreft: Open Sollicitatie

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij wil ik mijn wens kenbaar maken om deeltijds bij de Bibliotheek xxxxx te komen werken als bibliotheekmedewerkster.

Ik heb uw bibliotheek meerdere malen met plezier bezocht als bezoeker en ik zou het erg aangenaam vinden om als medewerkster uw bibliotheek te vertegenwoordigen.

Momenteel werk ik bij de xxxxx. Mijn taken bestaan uit kassawerkzaamheden, vakken aanvullen en klanten helpen.
Dit doe ik met veel plezier, alleen ben ik momenteel op zoek naar een job dichter bij huis die ik makkelijk kan combineren met mijn studie die begin 2013 van start zal gaan.
Ik hoop van harte dat het bij uw Bibliotheek xxxx zal zijn. Uiteraard ben ik ook altijd bereid om me bij te scholen mocht dit nodig zijn.

In een persoonlijk gesprek wil ik u graag verder overtuigen van mijn capaciteiten.

Met vriendelijke groet,
xxxxxx


Bijlagen: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 november 2012, 12:49
crow crow is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 3 september 2011
Berichten: 37
crow is on a distinguished road
Standaard

Beste zara85,

Je brief is nu vol van de redenen waarom je heel blij in je nieuwe baan zal worden (je bezoekt de bibliotheek met plezier, het is dicht bij huis e.d.). Dat is ook straks fijn voor je werkgever, maar misschien kun je een paar redenen erin zetten waarom je werkgever ook heel blij met jou zal worden. Blijf je nauwkeurig onder tijdsdruk? Weet je waar in de winkel nieuwe producten liggen (in de meeste bibliotheken komen regelmatig nieuwe boeken binnen)? Ben je klantvriendelijk en waaruit blijkt dat?

Succes,

crow
Met citaat reageren
  #3  
Oud 4 november 2012, 22:04
Paull Paull is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 1
Paull is on a distinguished road
Standaard

Zoals Crow al zegt, het blijkt niet uit je brief wat jij je toekomstig werkgever te bieden hebt. Dat is wel handig om te vermelden in je brief.

Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
bibliotheekmedewerker

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Feedback svp Joon Sollicitatiebrief en cv 3 29 september 2014 17:00
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 11:23
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon