Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Salaris

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 oktober 2009, 18:47
Isis Isis is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 10
Isis is on a distinguished road
Standaard Arbeidsvoorwaardengesprek later gepland dan eerste werkdag..

Hallo,

Via een interne sollicitatie heb ik per 1 november a.s. een nieuwe baan.
Hoe het komt is nog niet geheel duidelijk maar het lijkt erop dat mijn nieuwe leidinggevende vergeten is het mutatieformulier naar P&O te sturen waardoor ik maar niet uitgenodigd werd voor een arbeidsvoorwaardengesprek. Men verstuurt die uitnodiging namelijk naar aanleiding van dat mutatieformulier.
Omdat ik volgende week maandag 2 nov al ga beginnen ben ik maar gaan bellen, en kreeg eerst weinig tot geen antwoord van P&O.
Mijn nieuwe leidinggevende was niet aanwezig.
Vandaag weer gebeld en doorgedrukt, maar de eerstvolgende mogelijkheid voor het arbeidsvoorwaardengesprek is écht pas dinsdag 3 november, want P&O heeft alle agenda's vreselijk vol.
Ik twijfel enorm wat ik zal doen, ik heb duidelijk aangegeven dat ik het geen manier van doen vind, dat ik vind dat ik éérst dat gesprek moet krijgen voor ik ga beginnen maar het blijft niet mogelijk.
De reactie was: "Tja, je zou natuurlijk als je dat persé wilt kunnen wachten met werken tot je het gesprek hebt gehad maar als je zegt ach, dat vertrouwen heb ik wel dat het goed komt, dan is het toch geen probleem?"
Ik was al blij dat ik het gesprek van 9 november naar 3 november kon krijgen maar alsnog zit het me ergens niet lekker.
Er zal niet veel gaan verschillen maar ik ga wel een salarisschaal hoger, en ik wil wel onderhandelen over de periodiek waar ik in terecht ga komen.
Wat is jullie advies? Wat zijn mijn rechten en hun plichten en wie is nu verantwoordelijk?

Bvd voor het lezen en reageren,

Isis
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 oktober 2009, 23:10
Henk_
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Arbeidsvoorwaardengesprek later gepland dan eerste werkdag..

Stel je flexibel op. Mensen die lopen zeuren worden er uiteindelijk altijd uitgewipt. Soms worden er nu eenmaal fouten gemaakt. Maar die kunnen ook weer worden hersteld zonder dat je star hoeft te worden.

Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Eerste CV, nakijken aub? born trouble Sollicitatiebrief en cv 1 30 september 2009 01:27
Eerste opzet sollicitatiebrief docent praktijkonderwijs plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 0 1 maart 2009 22:11
Werkzaamheden bij eerste gesprek albertine Alle andere carrièreonderwerpen 2 14 oktober 2007 13:41
Eerste sollicitatie: medewerker afdeling Personeelszaken Bos23 Sollicitatiebrief en cv 2 20 juli 2007 17:48


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon