Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 22 april 2007, 22:39
o0Dewi0o
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Sollicitatiebrief leerling verzorgende (schoolwerk)

Hoi,
ik heb een solicitatiebrief geschreven voor school voor me examen moet ik dat doen.
En ik mag helemaal geen taalfout hebben je kan namelijk totaal maar 5 punten krijgen en bij elke fout gaat er een punt af maar goed.
ik hoop dat jullie hem willen nakijken en wil zeggen wat jullie ervan vinden
alvast bedankt
hier komt die en de vacature

De Vacature

Functie naam Leerlingen
Functie omschrijving De locatie
Vakkennis en kwaliteit
Op de goed bereikbare locatie Nieuwveen levert Landgoed Ursula een uniek terrein kwalitatief hoogstaande zorg aan verstandelijk gehandicapten. Die zorg geniet landelijk een uitstekende reputatie en wordt mede gevormd door de vakkennis van onze medewerkers, de persoonlijke aandacht voor de bewoners en grote onderlinge betrokkenheid. Het terrein omvat onder meer een eigen boerencamping, een activiteitencentrum en een zwembad waarvan ook de inwoners van het dorp gebruik maken. Spreekt zo'n inspirerende werkomgeving jou aan, dan zien we je sollicitatie graag komen.

De afdeling
Diverse woningen binnen Landgoed Ursula.

De Functie
Zorgen voor Morgen!!!!
Zorgen voor een ander, dát voelt goed! Die ander, zoals mensen met een verstandelijke beperking hebben jouw zorg hard nodig. En je krijgt er veel voor terug: een prettige werksfeer, een goed contact met cliënten en collega's alsmede een voldaan gevoel over wat je kunt betekenen.
Bovendien is de zorg een prettige werkgever. Niet alleen omdat je met verschillende mensen werkt en zinvol werk doet. Maar ook omdat wij je volop scholingsmogelijkheden aanbieden en zorgen voor goede arbeidsvoorwaarden. En terwijl je een salaris verdient, werk je toe naar een erkend diploma. Daarnaast zijn mensen meteen zorgberoep veel gevraagd op de arbeidsmarkt.

Wij vragen
Verpleegkundige, niveau 4.
In 4 jaar word je opgeleid tot groepsbegeleider of persoonlijk begeleider
Verzorgende Individuele Gezondheidszorg (VIG), niveau 3.
Je wordt in 3 jaar opgeleid tot medewerker groepsbegeleider of groepsbegeleider
Medewerker gehandicaptenzorg, niveau 4
In 3 jaar word je opgeleid tot groepsbegeleider, persoonlijk begeleider.
Verkorte opleiding Verpleegkundige, niveau 4.
Voor deze verkorte opleiding, die ongeveer 2 tot 2,5 jaar duurt, heb je een afgeronde SPW 4 of een VIG-opleiding nodig.

Wij Bieden
Voor de beroepsvoorbereidende periode wordt een leerovereenkomst afgesloten. Zodra je in de praktijk start krijg je een leer/arbeidsovereenkomst en vanaf dat moment is de CAO gehandicaptenzorg van toepassing. Tijdens de beroepsvoorbereidende periode verdien je het minimum loon passend bij je leeftijd. Daarna ontvang je een leerlingensalaris conform de CAO Gehandicaptenzorg. ( Op dit moment verdien je in het 1e jaar Euro 1058,- bruto bij een fulltime werkweek van 36 uur).

Meer informatie
Informatie te verkrijgen bij:
..................
Je sollicitatie kan je richten aan
..............
Lokatie Landgoed Ursula - Nieuwveen
Reageer



adres mij

adres naar wie die moet


Alphen aan den Rijn, 22 april 2007
Betreft: sollicitatie leerling verzorgende Individuele Gezondheidszorg


Geachte meneer/mevrouw,

Op de internetsite van de Bruggen staat een vacature beschreven die mij interesse bijzonder trekt. De vacature betreft de functie van leerling verzorgende Individuele Gezondheidszorg.

Op dit moment ben ik al bezig met een opleiding verzorgende. Ik zit nu in het eerste jaar. Begin volgend leerjaar wil ik graag een BBL opleiding verzorgende Individuele Gezondheidszorg doen. Pas geleden heb ik stage gelopen als verzorgende in verpleeghuis Oudshoorn te Alphen aan den Rijn. Hier heb ik 10 weken stage gelopen, daarna moest ik weer naar school. Hier heb ik veel kunnen leren van de praktijk en ik vond het erg leuk werk. Ik ben een snelle en enthousiaste leerling.

Het lijkt me erg leuk werk omdat ik graag andere help met dat gene wat ze zelf niet kunnen. Om hun leven toch aanzienlijk fijner te kunnen maken. En je hebt veel contact met andere en dat spreekt mij vooral aan om dit beroep te doen.

Bij de sollicitatiebrief zit een bijlage met me curriculum vitea. Ik hoop dat ik mijn brief in een sollicitatiegesprek mag toelichten. Ik hoop snel wat van u te horen.

Hoogachtend,

Dewi ..........

Bijlage: curriculum vitea
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Verbeterde versie van mijn sollicitatiebrief als leerling verpleegkundige *Bren* Sollicitatiebrief en cv 2 17 oktober 2007 17:34
sollicitatiebrief leerling audicien Henk Sollicitatiebrief en cv 3 20 februari 2007 00:50
Sollicitatiebrief verzorgende IG Jolanda269 Sollicitatiebrief en cv 1 15 januari 2007 18:36
sollicitatiebrief leerling verpleegkundige annie Sollicitatiebrief en cv 1 10 januari 2007 18:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon