Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 december 2008, 18:41
Faloude Faloude is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 3
Faloude is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie parttime baan

Beste forumleden,

Ik ben een 20-jarige student die graag een bijbaan wil bemachtigen bij een groot hoofdkantoor van een chemisch verwerkingsbedrijf SABIC EUROPE. Mijn doel is een parttime functie te bekleden betreffend accounting of zelfs lichte marketingsonderzoeken/enqűete werkzaamheden.

Gezien de kans dat ze reageren op een open sollicitatie, laat staan zo'n functie over te willen laten aan een student eerstejaars student, ben ook bereid simpele functies te bekleden als administratieve werknemer/telefonist e.d.

Graag wil ik van jullie vragen of deze brief aansluit op mijn bedoelingen en of deze overtuigend is.

Bedankt!

*********************************************

Betreft: open sollicitatie

Geachte heer, mevrouw,

Door middel van deze brief geef ik van mijn belangstelling blijk om in uw organisatie te werken. Ik zal in deze brief mijzelf voorstellen en toelichten hoe ik productief kan zijn bij X.

Ik ben een 20-jarige werklustige student met ambitie voor het vakgebied van mijn studierichting. Ik studeer International Business Management Studies (IBMS) aan het Hogeschool Zuyd, te XX. Ik hecht zeer veel waarde aan mijn studie en een parttime baan in dezelfde richting zou ideaal zijn. Ik streef ernaar mijn kennis constant verder te ontwikkelen op het gebied van algemeen economie en bedrijfskunde. Naast mijn studie volg ik daarom ook een cursus beleggen bij NHA en lees ik verscheidene boeken over management tot en met logistics van auteurs als John Sloman en Frank Wood.