Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 februari 2009, 14:40
turko-75 turko-75 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 februari 2009
Berichten: 2
turko-75 is on a distinguished road
Post sollicitatie formelier.. kan iemand het controleren

sollicitatie formelier.. kan iemand het controleren ik heb wel wat weinid erin staan..? is dat een ramp??????? alvast dankejwel

................
................
................

...............
..................
.............................
............



........, 4 Februari 2009


Betreft: sollicitatie beveiliging.

Geachte heer, .............

Door middel van deze brief geef ik van mijn belangstelling blijk om als beveiliger voor uw organisatie te werken. Naar aanleiding van mijn Coördinator .....................solliciteer ik bij jullie bedrijf.

De omschrijving van het werk en uw bedrijf spreken mij zeer aan. Ik heb tot nu toe alleen ervaring in de beveiliging op me stage plek .................................... Ik heb me stage succesvol afgerond en me portofolio opgestuurd om mijn praktijkexamen te maken.
Na het halen van mijn praktijk examen wil ik graag bij u bedrijf willen beginnen.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u de mogelijkheden om als beveiliger bij u te werken bespreken. Mocht u daar op korte termijn geen mogelijkheden voor zien, dan verzoek ik u mijn brief te bewaren voor een eventuele toekomstige mogelijkheid.

Met vriendelijke groet,


....... ....

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 5 februari 2009, 15:17
cherry cherry is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 6
cherry is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie formelier.. kan iemand het controleren

Ik zie geen formulier in je bericht maar ik heb wel een opmerking bij je brief, het is niet 'me' maar mijn.

De omschrijving van het werk en uw bedrijf spreken mij zeer aan. (wat spreekt je precies aan?) Ik heb tot nu toe alleen ervaring in de beveiliging op me stage plek .................................... Ik heb me stage succesvol afgerond en me portofolio opgestuurd om mijn praktijkexamen te maken.
Na het halen van mijn praktijk examen wil ik graag bij u bedrijf willen beginnen.

ipv zeggen dat je alleen maar ervaring op je stage hebt opgedaan zou ik het volgende doen:

Tijdens mijn stage bij ...... heb ik al enige ervaring opgedaan in de beveiliging. Deze stage heb ik met succes afgerond. Na het behalen van mij praktijk examen zou ik graag aan een baan binnen uw bedrijf beginnen. (of zet er bij naar welke functie je zoekt)

Ik weet niet of je er wat aan hebt, het zijn maar sugggesties
Met citaat reageren
  #3  
Oud 5 februari 2009, 15:56
turko-75 turko-75 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 februari 2009
Berichten: 2
turko-75 is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie formelier.. kan iemand het controleren

[QUOTE=turko-75;15064]sollicitatie formelier.. kan iemand het controleren ik heb wel wat weinid erin staan..? is dat een ramp??????? alvast dankejwel

Met behulp van cheryl heb ik heel wat veranderd.. graag wil ik jullie mening ook wel horen.

................
................
................

...............
..................
.............................
............



........, 4 Februari 2009


Betreft: sollicitatie beveiliging.

Geachte heer, ..............

Door middel van deze brief geef ik van mijn belangstelling blijk om als beveiliger voor uw organisatie te werken. Naar aanleiding van mijn Coördinator ........................... solliciteer ik bij jullie bedrijf voor functie, Mobiele surveillance, evenementbeveiliger en objectbeveiliging.

De omschrijving van het werk wat jullie aanbieden en de mogelijkheid geven om te leren spreekt mij heel erg aan. Het bedrijf heeft een hoge kwaliteit waar door ik solliciteer bij .................. . Tijdens mijn stage bij ...................... heb ik al enige ervaring opgedaan in de beveiliging. Deze stage heb ik met succes afgerond. Na het behalen van mij praktijk examen zou ik graag aan een baan binnen uw bedrijf beginnen.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u de mogelijkheden om als beveiliger bij u te werken bespreken. Mocht u daar op korte termijn geen mogelijkheden voor zien, dan verzoek ik u mijn brief te bewaren voor een eventuele toekomstige mogelijkheid.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie Startende reisadviseuse, wie kan mij helpen? Noor Sollicitatiebrief en cv 3 7 oktober 2008 22:59
sollicitatie email controleren kissis4ever Sollicitatiebrief en cv 1 11 augustus 2008 15:36
Sollicitatie Woonbegeleider... Wie kan helpen... Cindy... Sollicitatiebrief en cv 8 13 november 2007 13:24
interne sollicitatie supervisor, wie kan mij helpen?? Tamara23 Sollicitatiebrief en cv 1 20 juni 2006 15:00
Wie wil me helpen mijn sollicitatiebrief te controleren op spelfouten en dergelijke? karink22 Sollicitatiebrief en cv 3 18 april 2006 14:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon