Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 september 2011, 20:40
Lady Yuna Lady Yuna is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Berichten: 1
Lady Yuna is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief administratief medewerker, hulp aub

Hallo iedereen!


Ik ben nieuw hier, en zou willen vragen of iemand even mijn brief zou kunnen corrigeren?
Alvast bedankt!



Geachte heer XXXXX

Met veel interesse heb ik de vacature voor administratief medewerker op XXXX gelezen. Zowel in de functievereisten als in het takenpakket kan ik mijn persoonlijke profiel volledig terugvinden.

Mijn droomjob is een job waarbij ik zelfstandig of in team kan werken met fijne collega's en waarbij internationale contacten centraal staan, daarom zie ik mijn start in uw onderneming als een begin van mijn carriere.

Ik bezit een diploma secretariaat-talen, volg al een jaar TEW bedrijfskunde en ben van plan om international business te volgen als masteropleiding. Als administratief medewerker in uw onderneming zou ik mijn huidige studies kunnen toepassen in het praktijk. Mijn motivatie, goede talenkennis, informaticavaardigheden en doorzettingsvermogen hoop ik te kunnen bundelen voor deze nieuwe uitdaging.

Hopelijk bent u overtuigd van mijn motivatie en enthousiasme en kunnen we elkaar gauw ontmoeten voor een verdere bespreking van mijn sollicitatie.

Met vriendelijke groeten
Met citaat reageren
  #2  
Oud 6 september 2011, 12:24
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Tuurlijk! Maar dan moet je eerst even dit lezen:
http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23

en dan met name stap 2:

2. Geef eerst feedback op een paar sollicitatiebrieven of cv's van andere forumleden
Check een paar sollicitatiebrieven en geef jouw commentaar. Op dit forum helpen mensen namelijk elkaar; als jij hulp van anderen verwacht, verwachten wij dat jij eerst anderen helpt.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 september 2011, 14:23
Sas1976 Sas1976 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 september 2011
Berichten: 5
Sas1976 is on a distinguished road
Standaard

Hoi lady Yana,

Ik ben ook nieuw lid en vind het ook erg lastig om een goede brief te schrijven. Maar het woordje job zou ik vervangen door het woord baan. Dat vind ik anders overkomen.

Tevens zou ik de uitleg, waarom jij je in de functievereisten als in het takenpakket je persoonlijke profiel kan terugvinden, naar boven verplaatsen.
Zodat het meteen gelezen kan worden en niet later in de brief naar voren komt.
Hopelijk heb je er iets aan.

gr S
Met citaat reageren
  #4  
Oud 14 september 2011, 15:13
Lusa Lusa is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 september 2011
Berichten: 9
Lusa is on a distinguished road
Standaard

Als slotzin zou ik zeggen
Graag kom ik bij u langs voor een oriënterend gesprek, ook zodat ik mijn motivatie verder kan toe te lichten.

Met vriendelijke groet,


Succes hopelijk heb je er iets aan.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief financieel administratief medewerker Spinner Sollicitatiebrief en cv 1 26 juli 2011 11:19
Sollicitatiebrief administratief medewerker nakijken aub Ewa Sollicitatiebrief en cv 4 19 november 2010 15:03
Sollicitatiebrief administratief medewerker linn76 Sollicitatiebrief en cv 1 14 september 2010 16:15
sollicitatiebrief Administratief Medewerker voor de afdeling Service Center gosiag Sollicitatiebrief en cv 2 1 januari 2010 21:48
Sollicitatiebrief Administratief Medewerker gosiag Sollicitatiebrief en cv 1 3 december 2009 22:24


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon