Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 januari 2013, 15:26
JuulN JuulN is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 januari 2013
Berichten: 1
JuulN is on a distinguished road
Lightbulb sollicitatie management assistent universiteit

Hallo allemaal,
Vraagje,ik ben bezig met solliciteren en heb interesse voor een vacature bij een universiteit op de faculteit natuurwetenschappen.

Is onderstaand begeleidend schrijven goed genoeg om te versturen? Ik hoor graag van jullie!
------------------------------------------
Geachte heer, mevrouw

Na het lezen van de vacature voor de functie van management assistente op indeed.nl was ik direct enthousiast. Middels dit schrijven wil ik dan ook graag mijn interesse voor deze functie kenbaar maken.

De reden dat mijn interesse is gewekt door bovenstaande vacature, is wegens de omschrijving van de functie en branche. In het verleden heb ik bij HBO Nederland gewerkt. Werken binnen een onderwijsinstelling heb ik altijd met veel plezier gedaan. Ook de werkzaamheden die verricht moeten worden, spreken me aan en sluiten aan op werkzaamheden welke ik in het verleden heb verricht en nog steeds uitvoer.
Momenteel ben ik werkzaam bij een vastgoedbeheerder als consulent. Bij mijn functie hoort een divers takenpakket, waarbij accuratesse, planning en een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift voorop staat. Secretariële en coördinerende werkzaamheden behoren hierbij tot de dagelijkse werkzaamheden waarbij kennis van het MS office pakket erg belangrijk is. Daar ik regelmatig alleen op kantoor zit, heb ik me hierin goed ontwikkeld. Ik vind het heerlijk om zelfstandig te werken, maar kan ook uitstekend in teamverband werken.

Met mijn opgedane werkervaring en kwaliteiten kan ik zeker iets toevoegen aan uw organisatie. Graag zou ik dan ook uw team in de functie van management assistente komen versterken.

Graag overtuig ik u van mijn verdere kwaliteiten in een gesprek waarbij ik deze brief en mijn CV verder toe kan lichten.

Met vriendelijke groet,
Juliette
Met citaat reageren
  #2  
Oud 6 januari 2013, 01:49
Maarten_W Maarten_W is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 27 maart 2012
Berichten: 158
Maarten_W is on a distinguished road
Standaard

Beste Juliette,

Welkom op dit forum. Dit forum werkt alleen wanneer de gebruikers elkaar helpen. Daarom zijn er een paar regels. Zie met name punt twee.

Alvast feedback op een punt van je brief: Achterhaal de naam van degene aan wie je de brief mag richten. Maar dat wist je vast al, toch?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie facility management OomelisoO Sollicitatiebrief en cv 4 7 november 2011 14:09
Management assistent Nancy Sollicitatiebrief en cv 6 14 april 2009 12:37
open sollicitatie juridisch assistent feedback gevraagd kleine_rood Sollicitatiebrief en cv 4 10 oktober 2007 14:50
Sollicitatie Assistent makelaar, graag commentaar sQz Sollicitatiebrief en cv 4 14 maart 2007 18:06
sollicitatie management assistente rianri Sollicitatiebrief en cv 5 19 december 2006 12:27


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon