Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 juli 2006, 11:11
ilsieils ilsieils is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 4
ilsieils is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatiebrief, graag nog een laatste blik

Ik heb onderstaande sollicitatiebrief geschreven maar ik ben er nog niet helemaal zeker van. Graag wat feedback.

Geachte heer, mevrouw,

Ik reis iedere dag van AAA naar BBB, waar ik werkzaam ben bij de gemeente BBB. Ik vind het een uitdaging om mee te werken aan de ontwikkeling van een stad, nog uitdagender en leuker is het meewerken aan het verbeteren van mijn stad, AAA. Daarom wil ik mijn interesse in een functie binnen jullie team van bedrijvencontactfunctionarissen bij deze kenbaar maken.

Graag zou ik een spil zijn tussen het bedrijfsleven en de gemeente AAA. AAA is een interessant werkgebied door de flinke ontwikkelingen die gaande zijn, waaronder de realisatie van het nieuwe stadshart, de (her)ontwikkeling van de diverse bedrijventerreinen en natuurlijk het omturnen van ‘het dorp’ in een echte stad. In AAA is een diversiteit aan ondernemers gevestigd die allemaal, op een of andere wijze, met deze ontwikkelingen te maken hebben. Goede contacten met deze ondernemers en nieuw aan te trekken ondernemers zijn belangrijk. Jullie team van bedrijvencontactfunctionarissen heeft een groot relatiebestand, ik zou een versterking van dit team kunnen zijn.

Bij mijn huidige werkgever verzorg ik, onder andere, de uitgifte van de bedrijventerreinen. Ik ben het aanspreekpunt voor bedrijven die zich willen vestigen in BBB en zich willen verplaatsen binnen BBB. Integraal werken met diverse interne en externe partijen, zoals de planologen, stedenbouwkundigen, vergunningverleners, milieudeskundigen, ingenieurs, welzijnsafdelingen en CCC is hierbij een must. Het spanningsveld tussen politiek, het bedrijfsleven en de ambtelijke organisatie vind ik een uitdaging.

Ik ben zowel van de private als publieke wetgeving goed op de hoogte. Ik probeer altijd het maximale resultaat te behalen voor zowel gemeente als de klant, pro-actief en duidelijk communiceren staat hier bij mij voorop. Ik ervaar dat de bedrijven waarmee ik contact heb dit zeer waarderen. Ik ben erg leergierig en ga graag uitdagingen aan. In de bijlage heb ik mijn curriculum vitae toegevoegd, hierin treft u meer informatie over mij.

Mocht u iemand ter versterking van het team bedrijvencontactfunctionarissen nodig heeft, licht ik mijn brief graag toe in een oriënterend gesprek.

Met vriendelijke groeten,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 5 juli 2006, 11:55
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatiebrief, graag nog een laatste blik

Bij de openingszin denk ik: ja en? Even husselen, zodat de opening voor de ontvanger relevant wordt.
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 3 augustus 2006, 13:27
Ansje Ansje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 augustus 2006
Berichten: 2
Ansje is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatiebrief, graag nog een laatste blik

ik denk dat de openingszin pakkender kan. Wellicht in de trent van.... Bent u nog op zoek naar een...... dan ben ik de persoon die u zoekt......

Verder controleren op typfouten, staan er wel in....

De slotzin klopt niet.

succes ermee
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Trek de aandacht met een creatieve openingszin René Sollicitatiebrief en cv 56 16 december 2014 11:46
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Ik wil een hbo opleiding volgen Geert Opleiding kiezen en volgen 6 13 november 2007 01:56
SPW opleiding sollicitatiebrief (ben duits) - please help! julia Sollicitatiebrief en cv 2 21 oktober 2005 13:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon