Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 oktober 2007, 11:48
WTB-er WTB-er is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2007
Berichten: 1
WTB-er is on a distinguished road
Standaard Mogelijkheid om (snel) hogerop te komen

Hallo,

Ik werk nu een aantal maanden via een projectenbureau cq detacheringbureau op een R&D afdeling van een groot technisch bedrijf. Op zich bevalt dat allemaal goed, al heb ik wat problemen met de organisatiestructuur. Kort door de bocht komt het erop neer dat je als HBO-er weinig tot geen doorstroommogelijkheden krijgt en dat ook de coaching in mijn ogen te min is. Daarnaast heb ik besloten om hier dan ook niet verder te gaan. Het project loopt 6 mnd en daarna wil ik ergens anders verder. Omdat ik nu gedetacheerd zit, is dat geen probleem.
Vanwege mijn commercieel technische hbo opleiding, wil ik eerst wat jaren ervaring als techneut opdoen om daarna de stap te maken naar een commerciële functie.
Laatst heb ik gesprekken bij mijn werkgever aangevraagd mbt de toekomst, ik wilde graag weten hoe zij verder wilde en wat ze van plan waren. Ik heb daarin gezegd dat ik graag een aantal jaren technisch werk zou willen doen, met eventuele doorgroeimogelijkheden en dus niet het simpele constructie-projekt werk. Nadat ik mijn zegje had gedaan, kwamen de toekomstplannen op tafel. Het bedrijf waarvoor ik werk groeit sterk en heeft dus behoefte aan een extra account- / vestigings-/ projectmanager en heeft aangegeven mij geschikt te vinden voor die functie.
Ik stond er best wel van te kijken dat ik zo snel de stap voorwaarts kan maken en dat zij vertrouwen in me hebben. Ondertussen is er al flink wat informatie heen en weer gestuurd en heb ik komende week een gesprek waarin alles tot in details doorgesproken gaat worden. Er is al aangegeven te worden om eens na te denken over scholing en loopbaanplanning en me voor te bereiden op het gesprek. Daar ben ik mede door deze site en intermediair al mee aan begonnen.

Toch vind ik het erg moeilijk om straks dingen te gaan eisen. Scholing en coaching is uiteraard iets wat niet meer dan logisch is. Vooral ook salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden vind ik erg moeilijk om te bepalen. Ik zie het als een kans uit duizenden dat ik deze mogelijkheid krijg, maar weet niet goed hoe sterk ik sta. Ik ben redelijk jong (23), heb nauwelijks werkervaring en heb nu best een aardige loon, mede door flink voordeel uit reiskosten. Hou ongeveer 1900 over na aftrekking van verzekering en auto(+onderhoud).
Voor deze functie kom ik waarschijnlijk in aanmerking voor een lease-auto, telefoon etc. Hoe ga ik daarmee om, wat kan ik eisen en wat gaat me die kosten in eigen bijdrages?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon