Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 januari 2009, 13:19
poeleke20 poeleke20 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 september 2008
Berichten: 3
poeleke20 is on a distinguished road
Red face Sollicitatie locatiecoordinator

Hallo,

Ik ben nog een beetje onzeker over mijn brief, wil je me een reactie geven??
Komt ie:

Naam
Adres
Postcode Woonplaats


Plaats, 14 januari 2009
Betreft: vacature locatiecoördinator


Geachte mevrouw XXXX,

Met veel enthousiasme solliciteer ik naar de functie locatiecoördinator, die ik zie staan in XXXXXXXXXXXXXX van XXXXXXXXX. Wanneer u een daadkrachtig persoon zoekt die communicatief vaardig is en oplossingsgericht werkt, dan bent u bij mij aan het juiste adres. Graag wil ik u toelichten waarom ik voor deze functie in aanmerking wil komen.

Na een aantal jaar met veel plezier te hebben gewerkt in het onderwijs ben ik toe aan een andere uitdaging waarin ik mij verder kan ontwikkelen. Wat me aanspreekt in deze functie is de ruimte voor nieuwe initiatieven en de veelzijdigheid aan werkzaamheden.

In mijn huidige baan als leerkracht begeleid ik toekomstige collega’s naar hun meesterschap. Hiernaast onderhoud ik een warm contact met ouders en het team voor het behoud van een veilige werksfeer. In mijn functie als secretaris ben ik al een aantal jaar verantwoordelijk voor de planning en administratie van onze vereniging. Als bestuur coördineren we de voorwaarden waarin we onze prestatie voortdurend verhogen. Ik zie het als een uitdaging om samen met het team te werken aan een kwalitatief goede dienstverlening.

Ik ben een persoon die op een coachende, motiverende en activerende manier werk, leg snel contacten en kan makkelijk schakelen tussen verschillende rollen. Ik ben realistisch en probeer de positieve aspecten van personen te versterken. Hiernaast ben ik nieuwsgierig en sta open voor verschillende cursussen en opleidingen die de kwaliteit van het werk zullen verbeteren.

Met mijn kennis en vaardigheden wil ik graag uw team versterken, en samen uw toekomstige doelstellingen realiseren. Ik kijk er naar uit u in een gesprek te mogen overtuigen van mijn talenten.




Met vriendelijke groet,





Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 januari 2009, 23:03
Henk_
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatie locatiecoordinator

Zet de advertentie er ook eens bij. Volgens mij sluit je verhaal helemaal niet aan op de vacature. Locatiecoördinatoren zijn meer faciliterend bezig en helemaal niet coachend zoals jij het beschrijft. Het gaat daarbij meestal vooral om praktische zaken zoals zorgen dat er koffie is, de roosters worden opgehangen, de kantine goed draait, de schoonmaak werkt, de lokalen schoon worden gemaakt, marketinginstructies van het hoofdkantoor worden doorgevoerd enzovoorts. Toevallig heb ik lesgegeven bij een particuliere hogeschool met veel vestigingen en dat is nu juist wat een locatiecoördinator daar doet. Ik denk ook niet dat je van lesgeven (dat is HBO) naar facility management wil hoor (dat is MBO+ in dit geval). Maar goed, ik kan me uiteraard vergissen in de inhoud van de functie.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie Dierenkliniek InNoCeNt-GiRl Sollicitatiebrief en cv 6 3 augustus 2010 18:34
Sollicitatie ICT functie drekes Sollicitatiebrief en cv 3 10 maart 2007 11:58
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26
Open sollicitatie startende/ junior reisadviseuse Grada Sollicitatiebrief en cv 2 8 februari 2007 14:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon