Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 mei 2006, 14:26
hubabuba hubabuba is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2006
Berichten: 9
hubabuba is on a distinguished road
Wink Sollicitatiebrief sociotherapeut tbs-kliniek

Hallo Luitjes,

Zouden jullie a.u.b mijn sollicitatie brief na willen kijken??
Deze baan wil ik zo graag !!!! Dan wil ik ook graag een goede sollicitatiebrief versturen..
Hoe meer reaties hoe beter!

Dit zijn de functie eisen!!

Alvast hartelijk dank !

Groetjes,
Marjelle

Voor alle functieniveaus gelden onderstaande functie-eisen
  • Je kunt omgaan met mensen die een ernstig delict hebben gepleegd ten gevolge van een psychiatrische stoornis en daardoor vaak moeilijk hanteerbaar gedrag vertonen;Je hebt ervaring met groepsdynamische processen;Je bent in staat patiënten respectvol te bejegenen en adequaat om te gaan met de per definitie ongelijke machtsverhouding tussen medewerker en patiënt; Je kunt methodisch en resultaatgericht handelen; zowel met de individuele patiënt als met de patiënt in de groep; Je hebt een professionele beroepshouding ontwikkeld, waarbij je tevens bereid en in staat bent om stelselmatig in teamverband te reflecteren op eigen handelen; Je bent in staat om verbale en fysieke agressie van patiënten te hanteren en te handelen in crisissituaties;
  • Je bent bereid in wisselende diensten te werken.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc carriere tijger.doc‎ (26,5 KB, 2234x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 mei 2006, 16:47
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief sociotherapeut tbs-kliniek

NIET "ben ik zeer geïnteresseerd geraakt in de functie van" MAAR "ben ik zeer geinteresseerd in de functie van"

"Enkele redenen waarom deze functie mij aanspreekt is omdat ik op zoek ben naar een uitdaging binnen de hulpverlening en het werken met tbs patiënten binnen uw instituut bij uitstek de ideale plaats is" ---xxvoeg toe: om dit te verwezenlijken.
Je geeft ook maar 1 reden aan, terwijl je begint met enkele redenen.

"Je samen als team sterk maken om een goed leefmilieu te creëren., heb ik gemerkt, veel effectiever dan op je eigen houtje een leefmilieu te creëren voor je patiënten" -xxdeze zin klopt niet.
Ik beschik over goede communicatieve vaardigheden, ik ben assertief en door mijn daadkracht pak ik snel dingen op.
Door mijn opleiding, die hier perfect bij aansluit, en mijn interesses op dit gebied denk ik dat ik geknipt ben voor dit vak.
Tenslotte ben ik een persoon die stevig in haar schoenen staat.
--xx Geef hier voorbeelden van.


Hoop dat dit je helpt!Succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 mei 2006, 17:30
hubabuba hubabuba is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2006
Berichten: 9
hubabuba is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief sociotherapeut tbs-kliniek

supper bedankt voor je tips .. Ik ga hem meteen veranderen!!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 24 mei 2006, 00:27
DannyMariel DannyMariel is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2006
Berichten: 6
DannyMariel is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief sociotherapeut tbs-kliniek

Na een telefoongesprek met <uw> afdeling P&O van afgelopen woensdag ben ik zeer geïnteresseerd geraakt in de functie van sociotherapeut en wil ik graag langs deze weg mijn kandidatuur aanbieden.

Enkele redenen waarom deze functie mij aanspreekt is omdat ik op zoek ben naar een uitdaging binnen de hulpverlening <nieuwe zin beginnen> en het werken met tbs patiënten binnen uw instituut bij uitstek de ideale plaats is. Velen vinden het eng om met zware deliqenten te werken, maar mij lijkt <als je hier al ervaring in hebt, kun je schrijven dat je het een kick GEEFT> het juist een kick om deze “zware gasten” een ideaal leefklimaat aan te bieden, ook al gaat dit met enige slag of stoot .

In mijn huidige baan <als wat?> heb ik ervaren hoe ik mijn enthousiasme kan inzetten in mijn werk. Je samen als team sterk maken om een goed leefmilieu te creëren <is>, heb ik gemerkt, veel effectiever dan op je eigen houtje een leefmilieu te creëren voor je patiënten. Eigen initiatieven zijn natuurlijk van belang, maar het belang van een team, staat in mijn visie voorop.

Ik beschik over goede communicatieve vaardigheden, ik ben assertief en door mijn daadkracht pak ik snel dingen op.
Door mijn opleiding, die hier perfect bij aansluit, en mijn interesses op dit gebied denk ik dat ik geknipt ben voor dit vak.
Tenslotte ben ik een persoon die stevig in haar schoenen staat.
<zoals al gezegd, noem praktijkvoorbeelden waaruit dit blijkt dat je over deze eigenschappen beschikt>

Denkt u ook dat wij elkaar iets te bieden hebben, dan wil ik graag mijn enthousiasme over deze baan verder toelichten in een gesprek. Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 24 mei 2006, 21:25
vuurpaard vuurpaard is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 mei 2006
Berichten: 7
vuurpaard is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief sociotherapeut tbs-kliniek

Hoi hubabuba,
prima brief, hier nog wat kleine dingetjes....:-)

Geachte <naam vermelden>,

1e alinea:
Na <het> telefoongesprek met <uw> afdeling P&O....

2e alinea:
Enkele redenen waarom deze functie mij aanspreekt <zijn> omdat ik op zoek ben
naar een uitdaging binnen de hulpverlening < hier in ieder geval een nieuwe zin starten>
<of deze zin helemaal anders formuleren: mijn vragen:
welke uitdaging? welke reden(en)?>

3e alinea:
In mijn huidige baan heb ik ervaren hoe ik mijn enthousiasme kan inzetten in mijn werk.
<hoe dan?>
De tweede zin even nakijken, klopt/loopt niet.

4e alinea:
Eerste zin:<waaruit blijken die kwaliteiten?>

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Succes :-).

Groetjes vuurpaard
Met citaat reageren
  #6  
Oud 3 juni 2006, 09:44
hubabuba hubabuba is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2006
Berichten: 9
hubabuba is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief sociotherapeut tbs-kliniek

Hoi, Hoi,

Ik ben jullie erg dankbaar voor jullie nuttige en bruikbare tips. Ik heb er veel aan gehad.
Ik heb de sollicitatiebrief eer-gisteren op de post gedaan me een goed gevoel!! Nu nog afwachten of we uitgenodigd worden ..
In iedergeval hardstikke bedank voor jullie medewerking !!

Groetjes,
Met citaat reageren
  #7  
Oud 5 juni 2006, 13:08
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief sociotherapeut tbs-kliniek

Ik weet niet niet of je al een uitnodiging hebt gehad, maar het gaat niet om deliquenten, het zijn patiënten. Dit is een cruciaal verschil. Deliquenten zijn over het algemeen onder te verdelen in lang-kort gestraften. Patiënten hebben een TBS-maatregel opgelegd gekregen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief telefoniste/receptioniste Tamara23 Sollicitatiebrief en cv 7 24 februari 2007 14:43
Sollicitatiebrief office manager Engelina Sollicitatiebrief en cv 1 2 mei 2006 14:18
Sollicitatiebrief Media- Adviseur Simply Sollicitatiebrief en cv 2 13 november 2005 13:33
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon