Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 augustus 2008, 15:02
LLS LLS is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Berichten: 2
LLS is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief ter beoordeling

Sinds kort ben ik bezig met solliciteren. Recentelijk heb ik een vacature gevonden die mij erg aanspreekt. Na telefonisch contact te hebben gehad met de betreffende instelling heb ik onderstaande brief opgesteld.
Graag zou ik feedback op mijn brief ontvangen zodat ik deze kan verbeteren.

Alvast bedankt.

Het betreft een functie als onderzoeksassistent bij een onderzoekinstelling in de gezondheidszorg. De persoon met wie ik telefonisch gesproken heb, gaf mij als advies om ook in de brief aan te geven waar mijn affiniteit ligt omdat de functie inhoud nog niet gespecificeerd is.

………….
t.a.v. ……….., Personeelsadviseur
………………
………………
………………

Betreft vacature: ……..

………,


Geachte mevrouw …..,

Naar aanleiding van het telefoongesprek dat ik op maandag … augustus met Mevrouw …. heb gehad, wil ik bij deze nogmaals mijn interesse kenbaar maken naar de functie onderzoeksassistent als gelezen op de website van het ………

Op .. juni jongstleden, heb ik als aanvulling op mijn studie Fysiotherapie mijn Master Psychologie afgerond met een afstudeeronderzoek bij het ........ Door deze achtergrond heb ik zowel wetenschappelijke ervaring als praktijkervaring in de zorg. Dit lijkt goed te passen binnen een instituut als de uwe.

Mijn ambitie is een bijdrage te leveren aan toekomstige ontwikkelingen in de gezondheidszorg. Deze ambitie wordt uitgedaagd door de functie als onderzoeksassistent bij uw instituut waar hoogstaand wetenschappelijk onderzoek wordt verricht naar de kwaliteit van zorg. Als fysiotherapeut probeer ik mijn patiënten de beste kwaliteit van zorg te bieden, daarnaast ben ik gemotiveerd om ook een bijdrage te leveren aan verbetering van de kwaliteit van zorg. Als wetenschapper kan ik dit. Tijdens mijn afstudeeronderzoek heb ik hier ervaring in opgedaan door onderzoek uit te voeren naar nieuwe ontwikkelingen in op afstand behandelen. Mijn affiniteit ligt bij praktijkgerichte onderzoeken met name naar ontwikkelingen binnen de eerstelijnsgezondheidszorg en verbetering van het handelen van paramedici. Maar ook werkzaamheden als het verrichten van literatuurstudies en uitvoering en logistiek van dataverzameling spreken mij aan. Deze functie als onderzoeksassistent zie ik als een belangrijke stap in mijn ontwikkeling als wetenschapper en als een kans om mijn ambitie te vervullen.

Al met al ben ik van mening dat ik beschik over de juiste achtergrond, capaciteiten en enthousiasme die nodig zijn om deze functie vervullen. Ik kijk er dan ook naar uit om mijn verdere motivatie en bijgevoegd curriculum vitae toe te lichten in een persoonlijk gesprek. Ik kijk uit naar uw reactie.

Met vriendelijke groet,

……
……
……
……

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 augustus 2008, 21:38
appie appie is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2008
Berichten: 32
appie is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief ter beoordeling

goede brief! als zit erin, en heel erg goed van je dat je hebt gebeld want dan is je naam blijven hangen en heb je meer kans.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 29 augustus 2008, 14:38
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: sollicitatiebrief ter beoordeling

IK VIND HET EEN KEURIGE BRIEF EN DUIDELIJK, KIJK GOED NAAR DE ZINSOPBOUW WANT DIE KLOPT NIET ALTIJD WAARDOOR DE BRIEF WARRIG WORDT, HIERONDER EEN PAAR VOORBEELDEN. LAAT DE BRIEF DOOR IEMAND NAKIJKEN DIE TAALGEVOEL HEEFT.
SUCCES


Het woord "achtergrond" past niet bij de zin, wellicht vervangen door "dankzij deze..enz

(Op .. juni jongstleden, heb ik als aanvulling op mijn studie Fysiotherapie mijn Master Psychologie afgerond met een afstudeeronderzoek bij het ........ Door deze achtergrond heb ik zowel wetenschappelijke ervaring als praktijkervaring in de zorg. Dit lijkt goed te passen binnen een instituut als de uwe. )

ZIN "DEZE AMBITIE WORDT UITGEDAAGD" IS GEEN NEDERLANDS, EEN AMBITIE KAN NIET WORDEN UITGEDAAGD

MIJN AFFINITEUT LIGT MET NAME BIJ OF IN IPV NAAR
Mijn affiniteit ligt bij praktijkgerichte onderzoeken met name naar ontwikkelingen binnen de eerstelijnsgezondheidszorg en verbetering van het handelen van paramedici.

IK ZOU ZEGGEN
IK KIJK ER DAN OOK NAAR UIT OM DEZE BRIEF EN BIJGEVOEGD CV NADER TE MOTIVEREN IN ENZ....
Ik kijk er dan ook naar uit om mijn verdere motivatie en bijgevoegd curriculum vitae toe te lichten in een persoonlijk gesprek. Ik kijk uit naar uw reactie.

Met vriendelijke groet,

……
……
……
……

Bijlage: Curriculum Vitae[/QUOTE]
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag beoordeling op mijn sollicitatiebrief secretaresse werktijger Sollicitatiebrief en cv 4 29 januari 2009 15:48
sollicitatiebrief ter beoordeling lunamay Sollicitatiebrief en cv 1 21 augustus 2008 17:13
Sollicitatiebrief scholingsadviseur, graag feedback! Ferdin007 Sollicitatiebrief en cv 5 31 oktober 2007 12:04
Sollicitatiebrief sales trainee, graag beoordeling! peterstarter Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2006 14:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon