Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 augustus 2008, 12:01
DJsheepDJ DJsheepDJ is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2008
Berichten: 1
DJsheepDJ is on a distinguished road
Standaard Eerste open sollicitatiebrief

Graag zou ik van jullie willen horen of deze brief goed is en of er opmerkingen zijn. Het gaat hier om een open sollicitatie die ik via een email wil versturen naar het bedrijf.

Email:
Onderwerp:
Opensollicitatie van NAAM
Bericht:
Geachte heer/mevrouw,

Bij deze verstuur ik u mijn opensollicitie brief. In de bijlage vindt u mijn sollicitatiebrief en cv.

Hoogachtend,

Lesley van der Woude


Brief als bijlage:

Mijn naam
Mijn adres

Plaats, Datum

Bedrijfs naam
Bedrijfs adres

Betreft: Opensollicitatie Medewerker Beheer ICT

Geachte heer/mevrouw,

Zijn er vacatures bij uw bedrijf voor een enthousiaste, startende jonge man met praktijkervaring in de ICT-branche?

Na het afronden van mijn mbo-opleiding Medewerker beheer ICT, zoek ik nu een baan in uw bedrijf.

Ik werk thuis veel met computers van hardware tot software, dit interesseert mij enorm. Graag zou ik mijn ervaringen in uw bedrijf willen stoppen. Tevens heb ik het diploma voor ECDL behaald, als u nog meer over mij wilt weten bekijk mijn CV.

Hopelijk ben ik de persoon die u zoekt en nodigt u mij uit voor een sollicitatie gesprek. U kunt mij bereiken via mijn email adres EMAILADRES.

Hoogachtend,


Mijn naam


Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 augustus 2008, 15:34
LLS LLS is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Berichten: 2
LLS is on a distinguished road
Standaard Re: Eerste opensollicitatiebrief

Beste DJsheepDJ

Misschien dat je voordat je de open sollicitatie verstuurt eerst contact kunt opnemen met het desbetreffende bedrijf. Op deze manier weet je of ze dit moment iemand zoeken en kom je misschien wat meer te weten over het bedrijf en bovendien kan je dan de brief ook persoonlijk aan iemand richten.
Verder mis ik in je brief wat je graag zou willen doen, en je motivatie hiervoor.

Hopelijk heb je hier wat aan,

Succes
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 augustus 2008, 21:36
appie appie is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2008
Berichten: 32
appie is on a distinguished road
Standaard Re: Eerste opensollicitatiebrief

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LLS Bekijk bericht
Beste DJsheepDJ

Misschien dat je voordat je de open sollicitatie verstuurt eerst contact kunt opnemen met het desbetreffende bedrijf. Op deze manier weet je of ze dit moment iemand zoeken en kom je misschien wat meer te weten over het bedrijf en bovendien kan je dan de brief ook persoonlijk aan iemand richten.
Verder mis ik in je brief wat je graag zou willen doen, en je motivatie hiervoor.

Hopelijk heb je hier wat aan,

Succes
ja precies ik zou eerst bellen en wat vragen stellen.

Succes!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 28 augustus 2008, 23:01
Henk
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard MBO-3 of MBO-4?

MBO-3 of MBO-4? Dat zou ik er in zetten. Ik zou deze zin nemen in plaats van in uw bedrijf: "uw bedrijf lijkt me een uitstekende plek om mijn loopbaan in de automatisering te starten en me te ontwikkelen".
Met citaat reageren
  #5  
Oud 29 augustus 2008, 14:24
GEEN
Gast
 
Berichten: n/a
Cool Re: Eerste opensollicitatiebrief

Er Staan meerdere schrijffouten in de aanhef en de zins opbouw klopt ook niet. Reden om de brief niet verder te gaan lezen.
Het is een open sollicitatie of een sollicitatiebrief niet een open sollicitatiebrief dat bestaat niet. Als werkgever kan ik niet zien waarom je juist voor dat bedrijf gekozen hebt, wat je kunt, wat je specialiteit is, wat voor type je bent. Dit soort brieven leggen wij meestal direct aan de kant. Maak een uitgebreide CV met alles erop en eraan. Succes
Met citaat reageren
  #6  
Oud 30 augustus 2008, 00:24
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Eerste open sollicitatiebrief

let op... in je email staat iets van sollicitie brief ipv sollicitatie.
groetjes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
open sollicitatiebrief leerkracht basisonderwijs Serena Sollicitatiebrief en cv 6 9 september 2009 02:12
Open sollicitatie verpleeghuis, eerste in 10 jaar, commentaar graag Devore Sollicitatiebrief en cv 3 23 september 2007 18:58
semi Open sollicitatiebrief: Graag commentaar jaro Sollicitatiebrief en cv 1 29 augustus 2007 17:44
(Eerste) Sollicitatiebrief Hackfleisch Sollicitatiebrief en cv 2 7 juli 2007 21:54
open sollicitatiebrief controleren bia Sollicitatiebrief en cv 2 21 mei 2006 00:23


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon