Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 juni 2010, 23:46
distel distel is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 juni 2010
Berichten: 4
distel is on a distinguished road
Standaard Feedback op sollicitatiebrief verkoopster

Hallo allemaal,

Ik zou graag feedback willen op mijn sollicitatiebrief op een vacature voor een verkoopster en administratie werkzaamheden bij een vintage kleding winkel. Ik ben er zelf tevreden over maar misschien zie ik dingen over het hoofd die jullie wel zien! Het bedrijf is informeel ingesteld, en vraagt dit ook van de sollicitant. Vandaar mijn keuzes voor de aanhef, afsluiting en toon in deze brief.

-----------------------------------------------------------------------

Adres van mij

Amsterdam, 23 juni 2010

Adres bedrijf

Betreft: sollicitatie n.a.v. vacature website

Beste XXX,

Tijdens mijn zoektocht naar nieuwe schoenen, viel mijn oog op de vacature op jullie website. Het toeval wil dat ik op zoek ben naar een parttime baan en bij deze solliciteer ik dan ook naar de functie van de door jullie omschreven vacature.

Ik ben Kimberly XXX en ben geboren op 13 juli XXXX in de Noordoostpolder.
Na een jaar studeren aan de Academie XXX richting Mode & Design ben ik gestopt met deze opleiding, omdat deze niet aan mijn verwachtingen voldeed. In mijn vrije tijd hou ik me graag bezig met schrijven en het maken van muziek en kleding. Doordat ik in het verleden voor verschillende bedrijven en organisaties heb gewerkt, beschik ik over ervaring in de omgang met klanten, kassa, computer en internet en presentatie op verschillende vlakken.

Van huis uit ben ik opgegroeid met een drift voor tweedehands, antiek en vintage gebruiksgoed. Hergebruik van materialen en kleding staan in mijn familie hoog in het vaandel. Ik vind dat deze mentaliteit past binnen jullie bedrijf. Ook het feit dat ik sterk ben in het zelfstandig werken, maar tevens binnen een samenwerking goed functioneer, maakt dat ik een geschikte kandidaat ben voor jullie vacature.

Voor een gedetailleerde beschrijving van mijn ervaringen verwijs ik jullie naar mijn C.V. Verder zou ik graag in een persoonlijk gesprek het één en ander toelichten. Ik wacht met spanning op jullie reactie.

Met vriendelijke groeten,

Kimberly XXX
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 juni 2010, 17:06
distel distel is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 juni 2010
Berichten: 4
distel is on a distinguished road
Standaard Re: Feedback op sollicitatiebrief verkoopster

Is er niemand die even een blik zou willen werpen op mijn brief? Dit is de eerste keer dat ik solliciteer d.m.v. een brief en ik zou graag commentaar willen, de uiterlijke instuurdatum is al snel!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief persvoorlichter vakbond, feedback graag Madeloepie Sollicitatiebrief en cv 0 18 april 2010 18:07
Sollicitatiebrief parttime verkoopster kathinko Sollicitatiebrief en cv 4 26 augustus 2009 00:05
Sollicitatiebrief verkoopster modewinkel Ismay Sollicitatiebrief en cv 2 19 oktober 2008 01:14
Sollicitatiebrief verkoopster kledingwinkel essie Sollicitatiebrief en cv 0 9 november 2006 15:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon