Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 mei 2011, 13:16
Bibianne Bibianne is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 mei 2011
Berichten: 1
Bibianne is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief interne sollicitatie assistente

Hallo! ik ben Bibianne en ik solliciteer in op mijn werk voor een interne functie als assistente, ik ben nu werkzaam op receptioniste. Ik heb deze brief gemaakt en ik wilde vragen of jullie nog verbeteringen zien of dingen die jullie anders zouden formuleren. Alvast bedankt voor jullie feedback! Liefs Bibianne




**** ****
t.a.v mevrouw *******
*************
*************


*******, 16 mei 2011

Betreft: interne sollicitatie assistente


Geachte mevrouw ******, beste ******,

Naar aanleiding van ons gesprek over de vacature als assisente, zou ik graag voor deze functie in aanmerking willen komen. Ik ben er van overtuigd dat de beoogde functie goed ingevuld kan worden met mijn capaciteiten en motivatie.

Ik werk nu al enige tijd in de creche en sinds kort ook bij de receptie. Ik merk dat ik het klantcontact en de variatie in het werk heel leuk vind. Ik beoefen mijn functie dan ook met veel plezier. Waarom ik op deze functie solliciteer is omdat ik het een uitdaging vind het klantcontact wat ik al heb bij de receptie te kunnen verdiepen, en het daarbij leuk vind om dingen uit te zoeken. Ik vind het belangrijk om mezelf te blijven ontwikkelen en ik weet zeker dat deze functie daar heel goed bij past.

Als assisente moet je het leuk vinden om dingen in te voeren, klanten te bellen, dingen op te lossen, gesprekken met klanten te kunnen voeren en meerdere dingen tegelijk kunnen doen. Ik heb al veel telefonisch werk gedaan en ben niet bang om de confrontatie aan te gaan. Ook ben ik creatief ingesteld, en zoek altijd naar oplossingen. In een gesprek zal ik altijd een oplossing kunnen bedenken wat in het belang is van Health city is maar zeker ook in het belang van de klant.

Daarnaast ben ik flexibel en verantwoordelijk. Met flexibel bedoel ik niet alleen met invallen, maar ook flexibel in mijn werkzaamhedem. Ik vind het niet erg om veel dingen tegelijk te doen en raak daardoor niet in de war. Tot slot is het ook een hele verantwoordelijke functie. Ik weet dat ik over een voldoende dosis van dominantie beschik en met beide benen op de grond sta. Helaas is dat er nog niet uitgekomen maar hoop dat ik dat kan laten zien.

Met vriendelijke groet,

**** *******

Bijlage: Curriculum Vitae

Laatst gewijzigd door forumbeheerder; 19 mei 2011 om 18:37
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 mei 2011, 18:47
Linda1985 Linda1985 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 15 april 2011
Berichten: 71
Linda1985 is on a distinguished road
Standaard

Vind 'dominantie' niet echt een positieve klank hebben. En ook de laatste zin vind ik een beetje apart, ik zou hem ombuigen naar dat je hoopt dat je kunt laten zien dat je met beide benen op de grond staat omdat dit waardevol voor de functie kan zijn.

"Waarom ik op deze functie solliciteer is omdat ik het een uitdaging vind het klantcontact wat ik al heb bij de receptie te kunnen verdiepen." Deze zin loopt niet echt lekker, ik zou kijken of je hem een beetje kunt wijzigen zodat ie wat makkelijker leest.

Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Interne sollicitatie afdelingssectretaresse olly Sollicitatiebrief en cv 3 11 februari 2009 10:20
interne sollicitatie regiomanager, spoedje sollicitant99 Sollicitatiebrief en cv 1 10 februari 2009 13:01
Interne Sollicitatie Geke Sollicitatiebrief en cv 4 28 juni 2007 14:23
Sollicitatiebrief interne vacature Processing Engineer Tjalling Sollicitatiebrief en cv 2 22 mei 2007 18:41
Wie wil mijn interne sollicitatiebrief nakijken Semmy Sollicitatiebrief en cv 1 27 augustus 2006 01:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon