Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 november 2009, 21:29
NooN NooN is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 november 2009
Berichten: 1
NooN is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar NooN
Standaard Sollicitatiebrief Secretaresse advocatenkantoor

Hallo, ieder commentaar/opbouwende kritiek is welkom

Betreft: vacature Secretaresse


Geachte mevrouw XXXXXXXXX,

Op de website van XXXXXXXXXX las ik met veel belangstelling uw vacature, waarin u aangeeft op zoek te zijn naar een secretaresse, en hier wil ik heel graag op reageren.

Momenteel ben ik werkzaam bij XXXXXXXXX te XXXXXXX als projectsecretaresse.
De verschillende taken die ik in deze functie uitvoer zijn in mijn C.V. te lezen.
Mijn huidige functie is divers en eist dat ik snel kan schakelen.
Helaas door de recessie lopen de werkzaamheden terug en heeft men helaas niet meer genoeg werkzaamheden voor mij.

De advocatuur vind ik een aantrekkelijke interessante branche, en zie in deze vacature dé kans om mijn ambitie waar te maken.
Ik ben nauwkeurig, betrouwbaar en pik snel nieuwe informatie op. Mijn typevaardigheid en accuratesse zijn goed.
Alhoewel ik geen ervaring heb opgedaan op een advocatenkantoor, houdt dit mij toch niet tegen om op deze functie te solliciteren. Want door mijn gedreven inzet weet ik dat ik de taken waarin ik enige ervaring mis toch snel eigen kan maken. Dit betreft dan het werken met een dictafoon, maar dit lijkt mij dus geen onoverkomelijke zaak.
Het werken onder hoge werkdruk en stevig in mijn schoenen staan, heb ik bewezen in mijn huidige baan.
De mogelijkheid die u biedt om vakinhoudelijke opleidingen te volgen zie ik als een extra bonus in deze baan.
Vanwege mijn doorzettingsvermogen en opgedane ervaring heb ik er alle vertrouwen in dat ik voor u de geschikte kandidaat ben.


Tot slot wil ik u graag meedelen dat ik op korte termijn beschikbaar ben.
Met plezier licht ik mijn enthousiasme voor deze functie toe in een gesprek.




Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 november 2009, 13:58
Jac9ueline Jac9ueline is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 november 2009
Berichten: 7
Jac9ueline is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Secretaresse advocatenkantoor

"Alhoewel ik geen ervaring heb opgedaan op een advocatenkantoor, houdt dit mij toch niet tegen om op deze functie te solliciteren. Want door mijn gedreven inzet weet ik dat ik de taken waarin ik enige ervaring mis toch snel eigen kan maken. Dit betreft dan het werken met een dictafoon, maar dit lijkt mij dus geen onoverkomelijke zaak."

Dit moet je niet noemen, alleen de dingen die je goed kan en waar je ervaring mee hebt. Alleen de "gedreven inzet" en "snel eigen maken" kan je nog ergens verwerken, als dat nog niet is gebeurd.
De dictafoon, als je je daar onzeker over voelt, kan je altijd nog voor je eventueel naar gesprek gaat even ergens uitproberen, is niet zo moeilijk.

Jij zit misschien zelfde situatie als ik, het is best een dilemma of je je komend ontslag noemt of niet.

Zou je ook mijn brief willen lezen en kijken of je mij kan helpen?

Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
secretaresse

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief secretaresse: help, ik kom niet verder sabrina7383 Sollicitatiebrief en cv 5 19 januari 2009 22:04
Sollicitatiebrief juridisch secretaresse csaenen71 Sollicitatiebrief en cv 1 4 september 2007 09:19
Sollicitatiebrief secretaresse advocatenkantoor: een beetje verroest Jazzy Sollicitatiebrief en cv 2 31 augustus 2007 18:00
Sollicitatiebrief secretaresse / assistent-makelaar, ik mis wat Margriet28 Sollicitatiebrief en cv 6 13 mei 2007 16:50
sollicitatiebrief secretaresse ziekenhuis noekkie Sollicitatiebrief en cv 2 12 oktober 2006 20:52


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon